Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
een heerlijke wijfenfilm die ik fantastisch blijf vinden na al 10x te hebben gezien What a girl wants
zeg me niet dat je hem nooit heb gezien???
Ik heb die film inderdaad nog nooit gezien...
vrouwenfilms heet dat Tdietz (oftewel chickflicks.......)
mannen zijn meestal chickens
OT: reclame, maar ik ga niet zeggen wat er om die reclame heen zit dat ik kijk, want dan durf ik mijn gezicht hier niet meer te laten zien
zeg me niet dat je hem nooit heb gezien???of dat je hem niet goed vind, want met jouw tv smaak moet je hem gewoon geweldig vinden
Nou maak je ons wel erg nieuwschierig... Eens kijken, wat was er gisteravond op de commerciëlen wat voor tdietz interessant zou kunnen zijn: Tienermoeders op SBS6, Oprah Winfrey op RTL8 en America's most smartest model op Veronica...
haha weet niet ik kijk altijd films zonder dat ik de titel weet ik heb gisteren nog wel iets gezien...... was in ieder geval een wijvenfilm... maar weet niet of het die film is waar jij het over hebt
laat ik zeggen dat ik iets heb gekeken dat precies eindigde op een tijd dat ik game set and mats wilde kijkenen dat ik het meer had opstaan om niet te laat te zijnen hij staat tussen dat rijtje van jou hij was op net 5, http://www.imdb.com/title/tt0286788/
jah die heb ik gezien
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
974 gasten en 6 vaste bezoekers