Auteur Topic: Aflevering 1: De Kandidaten  (gelezen 22033 keer)

Offline jebe

• Forumlid
Re: Aflevering 1: De Kandidaten
« Reactie #20 Gepost op: 29-08-2006, 13:29:04 »
Inderdaad wel een aardige aflevering, zo'n kennismaking. In hoeverre het spoilers waren moet je maar af wachten. Het korte fragment kan vele kanten op gaan en in de vorige expedities is welk gebleken hoe de productie van ER de kijker kan beïnvloeden, als het om vooruitblikken gaat. Zou me niet verbazen als ook deze keer een aantal dingen niet blijken te zijn, wat ze lijken. Alleen die baard van Curd kan je niet omheen, dat is zeker een dertig dagen baard, of zou hij gefotoshopt zijn.

Overigens wel een interessant deelnemersveld. Veel a-typische mensen, de havenwerkster en de vuilnisvrouw, de leraar die eigenlijk geen leraar wil zijn, de wereldkampioen barbecue, een playmate en een nagelstyliste, een voormalig mijnwerker, de uitvinder van de Fatboy, een zeer bijzonder moeder, een teer poppetje van de rechtbank en een student die behoefte heeft aan structuur.

Dat alles afgemaakt met twee legendarische kandidaten Robin en Klaar, waarbij ik heel benieuwd ben wat hun rol is, mogen ze bijvoorbeeld mee stemmen, en hoe lang ze blijven. Volgende week weten we meer.

Offline weener01

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 29-08-2006, 15:57:57 »
Beetje rare aflevering die ik dan weer wel en dan weer liever niet had gezien. Het voorstellen van de kandidaten is in het verleden anders en in mijn ogen ook beter gedaan ::jaja::

Vind wel jammer dat er in de volgende aflevering(kennelijk) een race door de stad word gehouden, vind ik persoonlijk niet bij robinson passen(meer pekingerig)

En wat word de rol van Robin en klaar ??? spelen zij het spel gewoon mee of zitten ze als een soort leiders die niet weg gestemd kunnen worden op de eilanden. In dat geval kunnen de vrouwen het trouwens shaken met 'De eigenzinnige klaar' >:D

Maar ja het is en blijft robinson dus'we zullen zien'kan niet wachten tot het weer maandag is ::jaja::   

Offline cortex

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 29-08-2006, 16:05:47 »
Alleen die baard van Curd kan je niet omheen, dat is zeker een dertig dagen baard, of zou hij gefotoshopt zijn.

Haha, gefotoshopt, dan gaan ze wel erg ver in hun misleiding met voorstukjes dit jaar. Vond de aflevering van gistern inderdaad niet echt interessant, ze hadden het voorstellen (mijns inziens) beter af en toe tussendoor kunnen doen zonder al die voorstukjes, zodat je direct in dat Expeditie Robinson gevoel zit...

En die race volgende week... tja had voor mij ook niet echt gehoeven...

Voor mij begint exp Robinson pas als de heren en dames op een eiland gedropt zijn en dan zien we wel weer verder wat van al die woorden in de voorstelronde terecht komt

en inderdaad: het blijft expeditie Robinson dus vanaf volgende week weer op het puntje van mijn stoel! ::tandpastasmiley::
Contra torrentem

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 29-08-2006, 19:13:05 »
Ik vond de aflevering inderdaad ook slecht met al die dingen die ze hebben laten zien in die filmpjes. En ik vind de kandidaten van dit jaar ook helemaal niks ???. Geef mij dan maar Meredith en Emma op Tv op een eiland ;D!!!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #24 Gepost op: 29-08-2006, 20:36:07 »
Ik vond de aflevering inderdaad ook slecht met al die dingen die ze hebben laten zien in die filmpjes. En ik vind de kandidaten van dit jaar ook helemaal niks ???. Geef mij dan maar Meredith en Emma op Tv op een eiland ;D!!!
Meredith had van mijn niet gehoeven. Maar Emma had ik niet willen missen ::tandpastasmiley::

Offline kolibri

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 29-08-2006, 20:53:53 »
Ja is dat niet altijd zo in het begin dat je moet wennen aan de nieuwe kandidaten?
Inderdaad wel jammer dat ze al wat stukjes lieten zien hoe ver iemand al was. ???
Maar ik denk dat we gauw gewend zullen zijn aan de nieuwe personen. ::jaja::
kolibri

Offline kolibri

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 29-08-2006, 20:55:14 »
Emma was wel toppie ja. :)
kolibri

Madine

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 29-08-2006, 21:50:36 »
Woeeeehoeeeeeeeeee Sanderman is back!!

Nee dan die slimbo's van KanaalTwee die hun site ruim voor de uitzending waarin Meredith naar huis gaat een kruis door haar foto zetten, da's geen spoiler van megaformaat?

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 29-08-2006, 21:53:45 »
Ja is dat niet altijd zo in het begin dat je moet wennen aan de nieuwe kandidaten?
Inderdaad wel jammer dat ze al wat stukjes lieten zien hoe ver iemand al was. ???
Maar ik denk dat we gauw gewend zullen zijn aan de nieuwe personen. ::jaja::
Denk ik ook want in 2005 had ik ook het gevoel van: 'Wat een vage mensen..'

Madine

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 29-08-2006, 22:08:17 »
Hmmm, ik weet niet. In 2001 had ik dat niet zo, maar in 2002 en 2003 konden de kandidaten me niet echt voor zich winnen, ik vond de magie toen gewoon ontbreken.

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 29-08-2006, 22:13:12 »
echt jammer van al die spoilers, maar goed dat mijn geheugen een vergiet is, dus ik weet niet meer wie wel ver kwam en wie niet ::) ::) ;)
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 29-08-2006, 22:25:41 »
echt jammer van al die spoilers, maar goed dat mijn geheugen een vergiet is, dus ik weet niet meer wie wel ver kwam en wie niet ::) ::) ;)
Mijn geheugen is geen vergiet en ik weet nu al wie er wint enzo ::tandpastasmiley::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #32 Gepost op: 30-08-2006, 11:47:11 »
Ja, ik vond ook dat er veel te veel spoilers waren. Ik kan nu zo al vijf mensen noemen die de samensmelting halen. Ik begrijp niet zo goed wat ze hier mee willen bereiken, want het haalt een groot deel van de spanning weg.  ::niet-ok::
Je weet nu al van een aantal personen dat ze heel ver gaan komen en er zijn er ook een stuk of vier die er sowieso als eersten uitgaan.  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 30-08-2006, 13:19:14 »
Blijkbaar een positieve rectivicatie van Talpa?  ::ok::
Volgens mij zei hij Curdje en niet Kutjoch ik heb dat stukje toevallig 2 x gezien.
Ik maak me nog niet zo druk over deel 1 wat ik heb gezien vergeet ik in de loop van de tijd toch weer.
Als ze zo maar niet doorgaan met beelden vrijgeven vind ik t prima
Groetjes Marlie

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 30-08-2006, 19:36:10 »
Leuke aflevering :)
Ze waren trouwens wel weer zo snugger om al n scene te laten zien waar 'n vrouw en 'n man bij voorkwamen, weet je al dat die twee bij de samensmelting horen ::)

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 30-08-2006, 19:47:41 »
Leuke aflevering :)
Ze waren trouwens wel weer zo snugger om al n scene te laten zien waar 'n vrouw en 'n man bij voorkwamen, weet je al dat die twee bij de samensmelting horen ::)
*kuch* herindeling in aflevering 4/5 *kuch*

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #36 Gepost op: 30-08-2006, 19:49:26 »
Maar de stukjes waarin Curd-met-de-grote-baard voorkomt, moeten toch wel redelijk van het einde van de expeditie zijn.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline jebe

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 30-08-2006, 20:06:11 »
*kuch* herindeling in aflevering 4/5 *kuch*

Wat dacht je van een proef waarbij de winnaar van het manneneiland iemand van het vrouweneiland mag kiezen om een dag op een derde eiland door te brengen in aflevering 3 of 4. Het kan echt alle kanten op, dus in hoeverre het nu allemaal spoilers zijn? We zullen het gewoon wel zien

Offline amanap

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 30-08-2006, 20:06:29 »
Volgens mij zei hij Curdje en niet Kutjoch ik heb dat stukje toevallig 2 x gezien.
Ik maak me nog niet zo druk over deel 1 wat ik heb gezien vergeet ik in de loop van de tijd toch weer.
Als ze zo maar niet doorgaan met beelden vrijgeven vind ik t prima
Groetjes Marlie

Dat bedoelde ik ook met een positieve rectivicatie. Hij zegt idd Curdje!  ::ok::
kennis is macht, karakter is meer

Offline amanap

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 30-08-2006, 20:08:39 »
Ja, ik vond ook dat er veel te veel spoilers waren. Ik kan nu zo al vijf mensen noemen die de samensmelting halen. Ik begrijp niet zo goed wat ze hier mee willen bereiken, want het haalt een groot deel van de spanning weg.  ::niet-ok::
Je weet nu al van een aantal personen dat ze heel ver gaan komen en er zijn er ook een stuk of vier die er sowieso als eersten uitgaan.  :-\\

Vertel, vertel .......... ;D
kennis is macht, karakter is meer