Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Geweldig, wat heb ik om Lenny gelachen! Maar toen op de eilandraad had hij ze tuk, toen hij over die brieven van vorige week begon, dat waren ze even vergeten
Wat ik niet snapte is dat Lenny de pizza niet gewoon nam, maar goed...
Swifty, Rara, wie van de vier was Lenny zijn vriendin?De Jongste...?
Evi? nee hoor, Lenny man, als je dat eten kunt laten staan,en enkel kon teren op je drop (wat die hollanders toch allemaal lekker vinden he, het is niet te geloven Dan ben jij toch wel DE Robinson van deze reeks, vooral na de hindernispiste van vorige week
ps Ik ga uit van de jongste, Lenny vertelde toch aan Linda deze aflevering dat hij 18 was en zij 17 toen ze elkaar leerden kennen 6 jaar geleden. En de andere dames zagen er nou niet echt uit als 23
Ja, maar wie weet blijkt het toch die jongen te zijn, stel ze heeft zich net omgebouwd? ja ik weet niet, ze schreef wel alle voetbaluitslagen op
Tja, Hollanders en Venco he! Ik had liever de drop gehad dan dat schriele pizzapuntje ps Ik ga uit van de jongste, Lenny vertelde toch aan Linda deze aflevering dat hij 18 was en zij 17 toen ze elkaar leerden kennen 6 jaar geleden. En de andere dames zagen er nou niet echt uit als 23
Hij kan natuurlijk ook zijn moeder of vader op bezoek krijgen...
Das waarMaar da zie ik niet direct in Lenny, Een robinson die zijn mama laat komen terwijl hij een vriendin heeftnee niet echt...Da zou ook wel spijtig voor haar zijn he
wat dachten jullie van:man van bernadette, moeder van linda, moeder,zus,vrouw, (ik weet niet of ie getrouwd is) ignazioen de vriendin van lenny...dat lijkt het me te zijn iig!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
397 gasten en 8 vaste bezoekers