Nieuws Volg ons ook op Twitter!
* neem een dobbelsteen bij meOntopic,Lenny is een sterke kandidaat,maar wat als men de sterksten er eerst willen uitflikkeren?
Normaal beginnen ze de sterkeren er pas na de samensmelting uit te smijten, nu kunnen ze hem immers goed gebruiken.
idd,maar mogen Robin en Klaar volledig oordelen volgens zichzelf,of hebben de makers hen "iets" ingefluistert?Dat vond ik trouwens al meteen vreemd, Robin gaf zichzelf direct helemaal "bloot",terwijl Klaar zo goed als niets over haar aanwezigheid vertelde
Ik moet wel zeggen dat ik het maar allemaal veronderstel he,want ik zal de uitzending pas vrijdag zien,heeft Lenny het goed gedaan? ik weet het nog niet [size=02pt]Dank U Talpa[/size]
Weet er iemand of er op vtm ook een herhaling van ER komt ? Vorige jaren , op andere zenders was dat wel het geval.
Hey,Elke maandag om 23u herhaling van E.R. op Kanaal-Twee !!Groetjes Fonzie Lenny for Robinsonnnnnnnnnnnnn !!!!!!!!!!!!
Vindt een vis vangen en klaarkomen precies hetzelfde
Ik vind Lenny (tot nu toe) heel leuk overkomen, rustig, doet zijn ding, vissen enz. Hij hoeft niet zoveel op te vallen maar ligt wel goed in de groep. Hij komt symphatiek over. Voor mij een echte Robinson!Tessa
(koekoe gaat zijn hengeltje ook uithangen)
Wij zeggen altijd maar: Een echte vent wordt geen agent
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
618 gasten en 0 vaste bezoekers