Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Arme Lenny? Lucky Lenny
Als die meiden in het echt ook zo irritant zijn als ze hier op het forum zijn is het wel arme Lenny
de voetballende belgische politieagent... Zou ie ook kunnen koken en stofzuigen?? Dan is het gewoon de perfecte Belg man
Een groot aantal bezoekers is vooral geïnteresseerd in discussies over Expeditie Robinson. Dit forum is alleen voor discussie en bespreking van zaken die te maken hebben met de serie. Het is erg vervelend om een topic door te lezen dat afwijkt van het onderwerp waar het oorspronkelijk voor bedoeld was. Probeer er dus voor te zorgen dat je reacties op een topic altijd in lijn zijn met de titel en het eerste bericht van een topic.
Dat zeggen wij van jou toch ook niet? En wij zijn echt vaak genoeg te beklagen met al die ongenuanceerde irritante berichten. back to Lenny... de voetballende belgische politieagent... Zou ie ook kunnen koken en stofzuigen?? Dan is het gewoon de perfecte Belg man
ik ben nu trouwens aan het koken...
Jullie moesten eens weten wat ik thuis allemaal moet doen ;-) ! ik ben nu trouwens aan het koken... Allé veel kijkplezier vanavond hé !!!Groetjes Lenny
Gaat Linda nu echt weg van jullie eiland?
Lenny is echt ... die moet minstens in de finale
Baardje ook gezien allemaal Tot vorige week lette ik er niet op, maar nu ...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
381 gasten en 9 vaste bezoekers