Hij mag eens een puntje zuigen aan de teksten van Koekoe... die kan wel veel beter schrijven...
ik ben een talenknobbel
Alhoewel Curd niet veraf woont,heb ik soms ook wel moeite met wat hij nu precies wil zeggen.Zijn "dialectwoordjes" begrijp ik natuurlijk, maar het totale verhaal snap ik soms niet.
Pas op,wij West-vlamingen zijn listige kereltjes,en misschien heeft Curd in zijn "onbegrijpbare teksten" wel enkele gouden tips nagelaten
Maar goed,sommige mensen zijn natuurlijk meer taalvaardig dan anderen,en kijken een beetje neer op de mensen die een taal en/of tikfout maken . Een DT of andere fout moet zeker kunnen.
Wat heb ik net gezien op de site van Talpa? (misschien is het nu reeds aangepast?)
"De defintiteveontknoping"als zij al zo'n blunders maken.... in ons dialect is een
teve een vrouwonvriendelijk woord(laat ik het zo zeggen).
Wat ik eigenlijk wil zeggen,niet iedereen heeft 10 voor taal gewonnen,en niet iedereen zal goed scoren bij het groot Nederlands dictee (waarbij vaak een Vlaming wint
) iedereen drukt zich op zijn manier uit,Curd op zijn manier,ik op mijn manier,iemand anders op zijn/haar manier.
Ps; Millesime,ik kon verschillende mensen uitkiezen om te reageren,maar ik heb jouw "gepakt"