Ik voel het aan mijn water dat lukas mee is
*SNIK*
Neen toch niet... En volgend jaar dus ook niet want dan zoeken ze Nederlandse mannen en Vlaamse vrouwen vrees ik...
Je vraagt je af welk zootje ongeregeld de selecties doet ginder?! GRRR
MAARRR: Je water zal er niet helemaal naast, want ik heb tòch /één/een paar/enkele/heel wat/ opname(s) achter de rug maar dan van iets anders...
Die kunnen veel beter selecteren dan die van ER hihi!
Meer mensenkennis, die mensen...
Ergens op het einde van dit jaar kom ik op Eén (Belgische TV), in een spelprogramma.
Veel meer kan ik er natuurlijk niet van zeggen, behalve dat jullie in Nederland ook wel Eén zullen hebben (?? iemand?), dat het superleuk was, véél te kort, dat ik ook wel PECH heb gehad, en dat je beter begrijpt hoe ER zich afspeelt, zo onder het oog van de camera's.
"OK, je hebt nu van ginder naar daar gelopen... Jef (cameraman nr.3) ga eens daar staan! OK, doe dat nu nog eens, dat lopen, en even spontaan, en als het kan... wacht ff, had je niet gelachen en naar links gekeken? Esther! Ja? Heeft ie gelachen? OK, lach en kijk net als daarjuist naar links als je naar hier loopt. Iedereen klaar? Roland (cameraman nr.2) jij pakt hem van achteren hé (oeroud, maar toch hilariteit alom) Ennnn aktie!!"En ginder op de eilanden is dat dus ook zo, naar ik heb horen vertellen. Drie keer toekomen op een eiland is geen uitzondering. "Vind die envelop nog eens!" en dergelijke... Ze kunnen natuurlijk geen 10 camera's meenemen hé, kost teveel.
Maar zelfs meedoen aan een eenvoudig spelprogramma is al een hele belevenis, en het heeft me er definitief van overtuigd dat ik ECHT WEL wil meedoen met ER!
Misschien word ik wel Nederlander vòòr de volgende selecties van ER van start gaan???
Oranje is toch al mijn lievelingskleur. En een geslachtsoperatie zie ik niet zitten...
Heb btw ook met een cameraman gesproken die meegeweest was met Peking Express. Honger en dorst dat die vent heeft gehad, hij had (volgens hem) ongeveer evenveel afgezien als de kandidaten. PE doet hij dus niet meer. Ik ook niet. Word ik te moe van.
Ik vrees dat het een beetje voorspelbaar is dat de volgende editie NL-mannen en VL-vrouwen zijn. De doodssteek voor ER als dat waar is. Voorspelbaarheid in een reality-programma kan niet. Hopelijk hebben ze dat door, en doen ze dat dus NIET bij de volgende editie van ER.
Hoe dan ook, bedankt voor de support, als ze zich niet reppen word ik de oudste deelnemer ooit!!
PS: ik ben ook "in the running" voor nog iets anders, maar da's nog te vroeg om iets over te zeggen... De eerste ronde ben ik al door, er zijn er vier. Veel duiten te winnen, je moet enkel (veel) geluk hebben, da's alles... Veel kandidaten, en maar enkele plaatsen dus de kans is niet al te groot dat ik mag meedoen, maar je weet maar nooit!