Auteur Topic: Expeditie Robinson 2006 in Panama!  (gelezen 95000 keer)

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2006 in Panama!
« Reactie #60 Gepost op: 28-07-2006, 00:02:39 »
Gaaf!!!!!
Leuk om beide deelnemers weer eens terug te zien!!
Jaaa, Klaar is helemaal te gek  ::tandpastasmiley::
Heb echt van haar genoten in haar vorige expeditie  ::jaja::
There's no show like a reality show ;)

Madine

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: 28-07-2006, 00:13:56 »
Zo!  :o Da's wel een aangename verrassing. Vooral Robin heb ik wel hoog zitten als Robinsonner  ;D

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #62 Gepost op: 28-07-2006, 07:30:26 »
Superrr Klaar is back ::ok:: ::bravo:: ...persoonlijk heb ik dus echt niks met Robin...vond hem een doorgedraaide kwibus :-X
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ramiro

• Forumlid
  • Where's that coconut when you need it?
« Reactie #63 Gepost op: 28-07-2006, 12:33:13 »
YEAH, zie je wel, mijn info van een maand geleden was correct.
Ze hebben inderdaad noodweer gehad. Blij dat mijn bronnen bevestigd zijn.

Robin, klassem, de psycholoog is terug.
Klaar, OMG Klaar  ::oink::
Groooagghhhhh-Ugh?

Madine

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: 29-07-2006, 00:20:52 »
Superrr Klaar is back ::ok:: ::bravo:: ...persoonlijk heb ik dus echt niks met Robin...vond hem een doorgedraaide kwibus :-X

Hé hé.. zo zie je hoe meningen kunnen verschillen. Ik was juist geen Klaar-fan. Maar goed, jullie weten dat ik altijd heel voorzichtig ben met oordelen vellen over mensen op basis van beelden uit een reality-show, dus die opmerking moet je ook in perspectief zien.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 29-07-2006, 06:55:56 »
Hé hé.. zo zie je hoe meningen kunnen verschillen. Ik was juist geen Klaar-fan. Maar goed, jullie weten dat ik altijd heel voorzichtig ben met oordelen vellen over mensen op basis van beelden uit een reality-show, dus die opmerking moet je ook in perspectief zien.

Een mening basseer je op de feiten die je op dat moment ziet...Robin vond ik toendertijd een rare kwibus, maar mocht ik hem nu heel anders vinden dan zal ik dat ook toegeven!!
Wie weet ben ik na de komende ER reeks wel helemaal Klaar af ;D

Ik kijk in ieder geval wel uit naar de komende reeks..dat had bij de afgelopen reeks dus echt niet.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 29-07-2006, 11:30:36 »
Leuk, Klaar & Robin. :) De twee mensen die (samen met Nolleke) misschien wel het meest gemist werden bij de Strijd der Titanen.  ::ok::
Nog even niks.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #67 Gepost op: 29-07-2006, 12:38:34 »
Zo! Daar zijn we dan weer Klaar mee!

::bravo::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 29-07-2006, 12:44:51 »
Maar volgens mij krijg je Klaar en Robin helemaal niet te zien op TV, toch? ???

Offline Angel007

• Forumlid
  • itsybitsyspider
« Reactie #69 Gepost op: 29-07-2006, 12:58:31 »
ik vraag me af of het wel een goede expeditie wordt, zo twee bekende mensen die het al eens meegemaakt hebben (wat een geluk trouwens dat ze dat 2x mogen meemaken) en dan allemaal nieuwe onervaren expeditieleden. Het concept boeit me niet zo  echt :-[ zal wel veel conflicten uitlokken denk ik (zeker klaar en robin) We zien wel wat het gaat geven.
« Laatst bewerkt op: 29-07-2006, 13:03:54 door Angel007 »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #70 Gepost op: 29-07-2006, 13:23:35 »
Wat is dat nou weer voor domme uitspraak ???

Het is gewoon oneerlijk dat niet iedereen die zich opgeeft kans heeft om erin te komen. Of dat nou bekend is of niet maakt niks uit!
Helemaal geen domme uitspraak. Als het vantevoren, dus voor het invullen van het selectieformulier, al bekend is wat dit jaar het concept wordt (Nederlandse vrouwen, Belgische mannen), dan weet je toch al dat je je als Nederlandse man niet eens in hoeft te schrijven? Ik bedoel: je hoeft je dan niet eens op te geven, omdat je al weet dat je niet aan het selectie-criterium voldoet. Een zwartharige mannelijke student uit Gent weet dat hij aan het criterium voldoet, bijvoorbeeld.

Niets mis mee. ZIJ bepalen het concept. Niet de kijker.
« Laatst bewerkt op: 29-07-2006, 13:25:08 door Bodejos »

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 29-07-2006, 13:47:42 »
Helemaal geen domme uitspraak. Als het vantevoren, dus voor het invullen van het selectieformulier, al bekend is wat dit jaar het concept wordt (Nederlandse vrouwen, Belgische mannen), dan weet je toch al dat je je als Nederlandse man niet eens in hoeft te schrijven? Ik bedoel: je hoeft je dan niet eens op te geven, omdat je al weet dat je niet aan het selectie-criterium voldoet. Een zwartharige mannelijke student uit Gent weet dat hij aan het criterium voldoet, bijvoorbeeld.

Niets mis mee. ZIJ bepalen het concept. Niet de kijker.
Nou, ik blijf het oneerlijk vinden hoor

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 29-07-2006, 14:02:23 »
Ach ja willemson...het is misschien heel oneerlijk voor al die Nederlandse vrouwen die zich hebben ingeschreven dit jaar...idem voor de Belgische mannen.
Máár om aantrekkelijk te blijven als programma, moet je af en toe vreemde beslissingen/concepten nemen, en dan maar hopen dat die beslissing aanslaat.
Wat mij betreft hadden ze nooit een All stars expeditie hoeven te maken...ik vond het zeer onaantrekkelijk...maar ja daar is menig ander weer helemaal lyrisch van...zo zie je maar weer dat je het als programmamaker nooit goed kunt doen ;) :)

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 29-07-2006, 14:04:39 »
Ach ja willemson...het is misschien heel oneerlijk voor al die Nederlandse vrouwen die zich hebben ingeschreven dit jaar...idem voor de Belgische mannen.
Máár om aantrekkelijk te blijven als programma, moet je af en toe vreemde beslissingen/concepten nemen, en dan maar hopen dat die beslissing aanslaat.
Wat mij betreft hadden ze nooit een All stars expeditie hoeven te maken...ik vond het zeer onaantrekkelijk...maar ja daar is menig ander weer helemaal lyrisch van...zo zie je maar weer dat je het als programmamaker nooit goed kunt doen ;) :)
Andersom juist ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #74 Gepost op: 29-07-2006, 14:05:14 »
Dus als het concept vantevoren duidelijk is, wil jij je desondanks inschrijven, ondanks het feit dat jij weet dat de makers niet naar jou op zoek zijn?

Ik las deze week iets over een drama-serie in het Limburgse dialect. Als ze daar mensen vragen die het Limburgse dialect volledig beheersen, is het dan discriminatie voor de mensen die geen woord Limburgs spreken? Dacht het niet. Dit is toch net zoiets?

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 29-07-2006, 14:11:19 »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #76 Gepost op: 29-07-2006, 15:24:16 »
Willemson heeft hier een puntje. ::zwaai::

Maar waar het dus om gaat: wanneer je vantevoren een selectiecriterium aangeeft, voldoet per definitie een aantal mensen daaraan, en een andere groep heeft het nakijken.

Je zou een turbo-geslachtsverandering kunnen overwegen, maar we hebben Kelly al gehad in het Big Brother-huis, dus ook dat is niet nieuw ::rofl::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 29-07-2006, 15:54:37 »
Maar het is pas bekend gemaakt nádat de inschrijvingen afgesloten waren. Wel verloren moeite dus voor alle NL mannen en BE vrouwen, zoals Willemson zei.
Tenzij die op een verborgen eiland zitten.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 29-07-2006, 17:23:56 »
Maar het is pas bekend gemaakt nádat de inschrijvingen afgesloten waren. Wel verloren moeite dus voor alle NL mannen en BE vrouwen, zoals Willemson zei.
Dat is wel erg voorspelbaar hoor, maar het zou heel goed kunnen

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #79 Gepost op: 29-07-2006, 17:33:33 »
Vraag ik me toch af waar dat stond, dat het thema dit jaar Belgische mannen en Nederlandse vrouwen was. Ik dacht het in juni gelezen te hebben, klaarblijkelijk heb ik eroverheen gelezen dat de inschrijving toen al gesloten was. (Ik meen dat er letterlijk stond: ben jij een Nederlandse vrouw, of een........enz, schrijf je dan in)

Ben ik toch nog altijd benieuwd of er een zwartharige mannelijke student van de Universiteit van Gent meedoet, dit jaar. We zullen zien.