Vonden jullie wat jullie zagen van spellen , eilandraden enz.... goed of niet
Ik persoonlijk had sommige dingen anders gedaan.
Op een gegeven moment laten ze Frank en Melvin naar de samensmelting gaan, gekozen door hun eigen mensen.
Ik had op dat moment een proef laten doen, individueel in kamp noord en kamp zuid en de winnaar van elk kamp had ik laten gaan naar Panga.
Dan had ik die personen ieder om beurt (op dezelfde dag) ook mensen laten kiezen die naar de samensmelting mochten gaan (zoals nu maar vlugger)....Elk 3 dat maakt 6 de 7de door één proef tussen de laatste overgebleven van zuid en noord, zoals de slaapproef maar de verliezers gaat naar huis, de winnaar mag nog overgaan naar de samensmelting. (dan hadden ze de slaapproef moeten uitspelen en niet zoals nu na het afvallen van Maxime ermee ophouden)... Diegenen die noch verliezen noch winnen gaan naar de grot zoals nu Ryan en Véro...
Met de mensen wordt er gespeeld zoals het nu gebeurt de toren van babel enz....
Op de samensmelting gebeuren er proeven zoals nu... De verliezer gaan onverbiddelijk naar huis (jammer want dan had Richard nu gevlogen) de winnaar in dit geval Mick krijgt een beloning, dat hij mag delen met één lid die hij mag kiezen... Geen eilandraden.... Uiteindelijk blijft er zo nog maar 3 over en één van Miniloc die samen één grote finale spelen... De 4 strijden eerst in 2 spelletjes met iemand van de afvallers die ze mogen kiezen. Daarna individueel... De ultieme robinsonner wordt daarna gekozen door alle strijdende titanen van Ernestine tot Pieter enz... Zij kunnen tussen de 4 finalisten kiezen.....