ik denk niet dat er een complot is... mick heeft frank en pieter gewoon heel erg slim bespeeld... pieter gaf eerlijk toe dat hij niet op richard en jennifer zou stemmen, dus zouden frank en die andere 3 overblijven, dan was het exit frank geweest... frank koos dus wind voor zn eieren en nu liggen de kansen weer gelijk allemaal
meer hierover:
http://expeditierobinson.realitynet.org/forum/topic,25056.0.htmlnou, doei pieter, spreken is zilver, zwijgen is ...
trouwens, ben je echt eerlijk, dan smeed je ook geen complotten... ik denk als je heel eerlijk bent (vooral tegen jezelf) geef je ook wel toe dat deze stemafspraken ook wel in jouw voordeel werkte, je was bijna zeker van een plek bij de laatste 4, en zoals je zelf al zei, je doet mee om te winnen... en dat vind ik dus niet robinson waardig... robinson gaat niet om hoe je het beste het spelletje speelt, maar hoe je juist dat spel overleeft, complotten smeden is gebaseerd op angst, blablabla, goed, ik zit hier ook maar wat te wijsneusen... goed gedaan mick, helaas pieter, we hebben van je genoten, tabee