Er zou idd een heel ander verhaal uit komen volgens mij, als ze de deelnemers aan het woord zouden laten. Leuk om jullie reacties te lezen Véronique en Pieter! En ja, de spannende muziek, samen met een voice-over naast net ff anders gemonteerde beelden maken de een en kraken de ander.
Ik kan me van Ryan nog herinneren dat die errug negatief werd neergezet in 2003. Tenenkrommend ook die "samen met hun vrienden keken zij naar de (bananen) aflevering" waar er bij Ryan 2 op de bank, en bij Gio minstens 15 man zaten en dat er toen hele fora bezig waren Ryan af te kraken over het feit dat hij er met 2 man leek te zitten...
beetje jammer wel. (daar gaat het toch niet over)
Maar goed, afl. 6. GEWELDIG toch!?!
wakker worden allemaal, deze strijd is idd meer een spel, maar aan de andere kant is dat met enkel Titanen toch juist leuk? Dat bijv. Mick de proef wint is weer even als vanouds (underdog die er het eerste uit zou zijn blijft nog even door immuniteit) en het "oei, ze stemmen ons er uit" ....ja Mick, wat dacht je dan!?! hahahaha, suf hoor.
Ik heb me geweldig vermaakt.
Die verveling waar Pieter het over heeft dat lijkt mehet allerergste. En ja, dan kun je nog wel met Ryan op 1 eiland zitten hè Véronique, maar als je verder niks hebt en kunt zien...waren de rotsen echt zo erg deprimerend??? Vanuit onze luie stoel gezien had ik er best wel even (droog, ik benijd de regen niet) willen zitten...
het was verder zeker heel erg rustig daar?
Dat er trouwens niemand van de dames op het idee kwam om (warm) tegen elkaar aan te kruipen!
Dat moet met Ryan erbij toch niet zo moeilijk zijn?!? alhoewel die in zijn interview in de Telegraaf al zei dat je libido 0,0 is na 4 dagen geen eten.
Was dat bij jou en de andere mannen ook zo Pieter? Ik bedoel, als we naar Mick kijken (keken) en zijn gefrunnik aan Lydia...