Pieter bedankt voor deze eerlijke en duidelijke uitleg
Vond de aflevering van gisteren geweldig, alleen jammer dat maxime en melvin eruit liggen dankzij,.. tja eigenlijk door melvin zelf
Is iets te laat begonnen met het spel te spelen, had meteen bij de samensmelting het spel harder moeten spelen("tuurlijk mogen jullie jennifer kiezen maar EERST BEN IK AAN DE BEURT!") Kamp zuid heeft het vanaf het begin door gehad wat Pieter met zijn reactie duidelijk maakte, dit is een andere expeditie dan andere jaren. Melvin en ook karin hebben zich in de luren laten leggen(bijv. Jennifer zei dat er zelfs discussie was geweest om Ryan naar het eiland te halen,leuk 5tegen2)en zichzelf buitenspel gezet. En dan kun je het anderen het niet kwalijk nemen dat zij van deze fout gebruik maken, het enige wat ik jammer vind is dat (mits er natuurlijk weer een wending komt) eigenlijk al vast staat welke vier van deze zes er uit eindelijk overblijven.
PS:mijn droomfinale zou zijn:
1 Frank Alltime favorit
2 Richard Een oermens
3 Pieter Fysiek sterk en eerlijk
4 Ryan Fysiek sterk en sluwer dan vorige keer
5 Mick Kunt zeggen wat je wilt vanaf het begin met de expeditie bezig
Deze vijf mensen in een geweldige finale die twee afleveringen duurt en waarin de survival kennis, fysieke gestelheid en mentale weerbaarheid(concentratie, geheugen, dit soort proeven is nog niet echt aan bod gekomen) van resterende kandidaten word getest en er op het einde iemand overblijft die werkelijk
::bravo::DE TITAAN DER TITANEN IS