Mja.... ik had gisteren echt zoiets van.... Wat doet deze aflevering er nog toe? Als je goed had opgelet, kon je al zien dar Frank Richard, Jennifer en Pieter geselecteerd had, en Melvin had Karin en nog eentje (kon net niet zien wie...grmbl) Dus was die eilandraad gisteren ook lood om oud ijzer. Deze persoon ligt er nu gewoon een aflevering eerder uit dan de rest.
Zo op het eerste gezicht is deze strijd der titanen maar een slap aftrekseltje. Ik kan me herinneren dat in 2003 het mannenkamp nauwelijks eten had, in 2004 had je de mangrove, waar ook nauwelijks eten was, en de situatie amper leefbaar was. Wat ik hier nu zie.... het ene kamp is een beautysalon annex lovehouse, en het andere kamp.... een kennel?
De zeven die de samensmelting zullen halen, zullen toch uit twee kampen blijven bestaan. Het kamp Jennifer zal het kamp Melvin overbluffen, en ze er zo snel mogelijk wegwerken.
Wie weet komt er nog een leuke draai na de samensmelting, misschien dat de afvallers toch nog op mogen duiken. Ik vrees dat als die draai er niet komt, dat het een saaie bedoening word.