Maar goed, even serieus. Ja.. ik zou zo graag mee willen doen. Voor mij bestaat het uit drie aspecten: survival, het spel, de groepsdynamiek.
Ik zou zo graag eens echt willen overleven, op mezelf aangewezen zijn. Natuurlijk kan ik m'n rugzak pakken en hier vlak over de grens in de Ardennen gaan zitten, maar da's niet hetzelfde. Expeditie Robinson is overleven in extremis, denk dat je dat niet kunt simuleren. Hetzelfde zal gelden voor het spel (proeven, eilandraden) en de groepssamenstelling.
Ik zou graag mee willen doen, niet voor de roem of het prijzengeld of om met mijn smoel op tv te komen. Neuh.. ik ging ook zo wel op mijn eigen houtje op dat eiland zitten. Alleen is dat nog onrealistischer als denken dat je ooit daadwerkelijk mee mag doen aan ER. Helaas kom ik maar niet zover dat ik op de selectiedagen mag komen, want ik denk echt dat, als men hoort hoe ik erover denk en hoe gepassioneerd ik ben, men haast niet meer om me heen kan. Misschien moet ik volgende keer maar nog meer aandacht in die aanmelding stoppen, maar waarom heb ik zo'n naar gevoel dat er geen volgende keer meer zal zijn? Ik zou het eeuwig zonde vinden als ik 't niet ooit eens zou halen, die selectiedagen. Mijn grootste droom zou dan toch wel in vervulling gaan.