Bah bah bah, wat viel me dit tegen zeg. Ik heb (net als ik van iemand anders al heb gelezen) speciaal mijn avatar er voor aangepast. Ilona kan in elk geval trots zijn op wat ze gedaan heeft. Te zien aan het voorstukje gaat Maxime er volgende week uit. Want laten we eerlijk zijn die slappe hap die er nu nog over is, wint nooit een proef tegen kamp Zuid. Als ik Maxime was en ik zou 't gevoel hebben dat ik er uit gestemd zou worden bij de volgende eilandraad, zou ik mooi vlak voor de eilandraad nog even snel het vuur zien uit te maken. Wedden dat ze die nooit meer aan krijgen daar.
Ik ben wel benieuwd naar wat Micks idee is van de zwakste schakel. Waarschijnlijk komt meneer dan alleen met lichamelijke kwaliteiten op de proppen. Of Mick moet denken dat haartjes knippen meer werk vereist dan het maken van vuur met je handen.
Wat betreft kamp zuid. Het was inderdaad wel zielig dat ze Douwe de kans niet gunden. Als ie 't verkloot had, hadden ze 'm er altijd nog op af kunnen rekenen, dus eigenlijk hadden ze weinig te verliezen. Maar de manier waarop was gewoon lullig. Als Douwe nou toch zegt dat ie goed kan zwemmen, dan zal dat wel zo zijn toch. Dit is niet best om iemands zelfvertrouwen op te krikken.
Jacobien kende ik nog niet. Het seizoen waar zij in zat heb ik nooit gezien. Maar ik vind haar na deze uitzending in elk geval erg sympathiek.