Ik ben het helemaal eens met de meesten van jullie. God wat zijn die Lydia en Mick toch voor een ***mensen. Ik weet ook wel dat je niet mag oordelen over mensen op basis van 2 uur tvmateriaal, maar dit is duidelijk. Bahbah, ze hebben het record ''klotestreken uithalen'' dat John vorig jaar had gezet makkelijk verbroken. Ik hoop dat ze allebei van een giftige vrucht eten en daardoor de expeditie meteen moeten verlaten. Ook Fleur en Melvin vielen (weer) vies tegen.
In kamp noord is Maxime nu alleen, misschien dat hij nog wat aan Karin heeft maar hij is zeer waarschijnlijk de volgende afvaller van kamp noord. Door die Lelijke Lydia en Misselijke Mick liggen er nu al 3 mensen uit die het zeker verdienden de samensmelting te halen
Verder vond ik t een echte naaistreek van Jennifer en Ryan om Douwe niet die proef toe te vertrouwen. Oke, hij is lui, hij doet niet veel, maar betekend dat ook dat hij geen uithoudingsvermogen kan opbrengen voor zon proef? Krijgt hij eens een proef waarin hij zich kan bewijzen, gunt zijn kamp(lees: Ryan en Jennifer) hem dat niet. Frank en Richard leken jammer genoeg kant van R&J te kiezen.
Deze aflevering heeft er voor gezorgd dat ik Lydia en Mick nog meer ben gaan uitkotsen, maar ook Fleur, Melvin, Jennifer en Ryan zijn in waardering gedaald(hoewel Ryan een van mijn favorieten was).
Verrassend genoeg kon ik deze aflevering wel symhatie opbrengen voor 2 mensen
- Karin (die ondanks Lydia en Micks pogingen toch op de zwakste schakel stemde en dus misschien zich hier mee niet populair maakt)
- Jacobien (die als eerste durft toe te geven dat de R&J-aanpak tegen Douwe wel erg hard is
Over Ilona, Maxime, Veronique, Frank, Richard, Douwe en Pieter is mijn mening niet echt veranderd.
Doei Ilona
Een troost;
Ilona kan tenminste trots zijn op wat ze heeft gedaan, dat kunnen Mick en Lydia niet zeggen en waarschijnlijk zullen zij ook weinig fans hebben