Wat een fantastische aflevering weer, leuk om al die oude favorieten weer terug te zien op één eiland. Ik vond dat eilandgroepjes kies-gedoe wel sneu. Er kwamen bij mij meteen allemaal lagereschool-gym trauma's naar boven. Ik kreeg zowaar gewoon medelijden met Björn. Thuis voor de buis zou ik Björn hebben gekozen boven Lydia, hij heeft in elk geval meer survivalinstinct. Lydia leek het na twee dagen zelfs al bijna op te geven. Maar ik denk dat als ik ook op dat eiland had gezeten, dat ik dan ook wel Lydia boven Björn gekozen zou hebben, want da's niet echt makkelijk om daarmee te leven. Ik had eigenlijk wel verwacht toen aan Ilona gevraagd werd met wie ze niet op een eiland zou willen leven, dat ze Björn zou kiezen. Best knap dus van Veronique dat ze na 2 dagen al minder populair bij Ilona is dan Björn. Of Ilona had het spelletje door en koos daarom Veronique boven Björn.
Het beloofd in elk geval een heerlijke serie te worden. Ik verheug me alvast weer op maandag. Ik ben na het voorstukje voor volgende week trouwens erg benieuwd wat Mick gaat uitspoken.