Laatste bericht:
Dat jullie als kijkers geen recht zouden hebben op je mening op het Forum zijn mijn woorden niet, ik zei alleen dat je als kijker een ander, meer compleet beeld lijkt te hebben van alles dan als deelnemer. Je ziet interviews met deelnemers waar veel informatie uit komt, deelnemers kunnen alleen maar raden wat anderen daarin zeggen. En recht op je mening hebben jullie hier nou juist wel en daarom begrijp je nu misschien goed waarom ik vind dat ik hier op het forum niet langer thuis hoor. Ik kijk naar wat daar gebeurd is en de uitzendingen zijn daar voor mij een niet compleet uittreksel van. Het is dan heel frustrerend om alleen maar te kunnen reageren op de fragmenten die uitgezonden worden, alles wat niet uitgezonden is, maar wel gebeurd is, blijft onbewijsbare informatie voor de kijker.
Een kijker ziet de hele expeditie in 10 x 1 uur minus alle reclameblokken. De expeditie duurt in werkelijkheid 720 uur. Daarmee zie je dus 1,38% van wat daar gebeurd is. Deelnemers bepalen zelf wat ze wel en niet zeggen zodra er een camera in de buurt komt en die camera's zijn maar een paar uur per dag actief aan het filmen. wat er buiten de camera's gebeurt zie je niet en dat is achtergrondinformatie waar ik vanalles over zou kunnen zeggen. Dat vind ik dus niet gepast t.o.v. de anderen en dan krijg ik waarschijnlijk ook nog de reactie dat ik vanalles kan verzinnen, het is immers niet gefilmd.
En je hebt helemaal gelijk, dat ik hier verder niet meer zal reageren bepaal ik helemaal zelf, dat is mijn eigen aktie.
Ga het bij voorbaat niet zo doen lijken alsof ik dat anders gezien zou hebben.
Beter zo.
Groeten.