Ryan en ik konden en kunnen het heel goed met elkaar vinden. We bellen af en toe en spreken binnenkort gezellig af. Leuke vent die in 2003 minder leuk over kwam op tv dan dat ik hem meegemaakt heb. Richard heb ik altijd heel graag gemogen en die band is alleen maar beter geworden, die ga ik beslist binnenkort opzoeken, dat is altijd lachen geblazen. Maxime lijkt me een hele leuke vent, die heb ik alleen maar 3 dagen meegemaakt in het begin, de situatie was toen een zooitje met 17 op 1 eiland daar leerde je nauwelijks iemand kennen en verder heb ik hem dus helemaal niet meer gesproken zoals zo veel anderen die niet op mijn eiland zaten en direct terug naar NL of BE vertrokken. Alle reserve-samensmelters moesten direct terug naar huis zodra ze er uit lagen. Uiteindelijk hou je dan niet veel over. Met Mick heb ik daar na afloop ook veel lol gehad, die beschouwde het uiteindelijk ook als een spel, no hard feelings naar elkaar toe. Op zich ook een leuke vent, beetje kort lontje, dat wel. Met Ernestine e-mail ik af en toe, die is altijd gezellig, leuk mens.
Kort door de bocht:
Ryan, Richard, Mick, Frank, Melvin, Maxime en Ernestine zijn mensen waar ik wel iets mee heb en die ik graag wil blijven zien. Met de rest heb ik maar weinig contact gehad of ik heb er minder behoefte aan om ze te zien.