Zonde dat deze "robinson-waardige" eilander eruit is gegaan vanavond. Vind het een zwakke actie van de voormalig kamp-zuiders. Natuurlijk is het een spel en mag er ook tactisch worden gestemd. Maar vergeet niet dat Jennifer het halen van de samensmelting voor een groot deel te danken heeft aan Melvin. Als Melvin niet akkoord was gegaan met de komst van Jennifer vóór Karin, dan was zij en ook Pieter er vermoedelijk niet bij geweest.
Als...als...als..., het blijft speculeren, maar Jennifer en Pieter zaten iig in de gevarenzone en Melvin heeft hen een kans gegeven. Ik had daarom toch wat meer dankbaarheid van deze twee verwacht richting Melvin zodat ook hij een eerlijke kans zou krijgen.
Daarbij komt dat - voor mij persoonlijk - een echte Robinson niet stemt op eilandgenoten die kwaliteiten hebben zoals Melvin (lichamelijk sterk, kennis van de natuur, sociaal, goed mens etc.). Waarom stemmen mijn Robinsons (Frank & Richard) dan op Melvin
Help... ik begrijp het niet meer... wie is nu de echte Robinson? (maar dat is weer iets voor een andere topic
)