Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Volgens mij ging dat niet over Maxime, maar over Frank.
Maxime door? Waarheen? Voor zover bekend heeft hij de samensmelting toch nog helemaal niet gehaald? Tip voor Kella: Maak een eigen Tettertopic aan, waar je wat in het wilde weg kan schreeuwen, zonder anderen op de zenuwen te werken. Misschien krijg je dan nog gezelschap van Iloverobinson en anderen...
tssss waaar slaaat dat nou weeer op laaat mij lekker blij wezen ofzoo !
Ik moest net ineens denken aan het interview van EP toen bij De Wereld draait door. Het ging daar over die proef van vorig jaar dat Maxime bijna verzoop, omdat ie te lang doorging. EP zegt dan zoiets: Het gebeurde dit jaar weer. Het leek mij toen dat hij het daarbij ook weer over Maxime had. Dus of die proef zit komende aflevering in, of Maxime komt op de één of andere manier in de samensmelting terecht, of ik heb 't verkeerd begrepen en deze keer ging een andere kandidaat te lang door met een proef.
Hoi AllE MaX FaNs...MaX Ik WeeT NiEt MaaR Ik VinDt Je HoE dAn o0k EeN EchTe RoBBinSon...Dat VonD ik eerSt En Nu WeeR ik HooP DaT Je De SameNsMelTinG Mee MaG MAken..
maxime is zo gaaf ; hij is dé robinson ; hij doet het als 1 van de beste bij de proeven , is gewoon duidelijk en eerlijk en ziet er hartstikke goed uit breezertaal verwijderd
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
470 gasten en 0 vaste bezoekers