Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ilona  (gelezen 63193 keer)

Offline Sanderman

• Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #100 Gepost op: 18-04-2006, 08:56:48 »
Nou, nou.. van televisiebeelden?  :P Maar goed dat jij niet op dat eiland zat, je was Mick vast te lijf gegaan  ::rofl::

Nou, Mick, daar stond je dan voor joker bij het afscheid nemen. En dan kun je jezelf wel goed proberen te praten door te zeggen dat er nog meer gestemd hebben en Ilona niet alleen bij jou moest zijn. Je bent alleen vergeten dat ze je kunnen maken en breken bij de montage en dat gekonkel van jou vooraf hebben ze toch maar mooi laten zien.

Ilona meid.... goed gedaan hoor! Alhoewel de teleurstelling goed te horen was in je stem heb je je prima overeind gehouden en gewoon klasse zoals je de anderen in de ogen hebt gekeken. Die Hasselbach had natuurlijk gehoopt dat 'ie nog wat smeuïïge quotes van je los kon krijgen voor de kijkcijfers. Het is natuurlijk een spel maar dat kun je op vele manieren beleven en jij hebt voor jezelf bewezen dat als je vasthoudt aan je eigen normen en waarden een ware Robinsonner bent!
Ga zo door in je leven want daarmee ben je een goed voorbeeld voor heel veel anderen, denk ik zo.

nou... nu lees ik dat Ilona ineens een hoop lovers erbij heeft gekregen dus dan kan ik niet achterblijven natuurlijk! Ik weet het... het is niet makkelijk maar het doel heiligt de middelen.
Richard: jij en ik moeten dan Richaaar ook maar de liefde verklaren dan. Wie weet helpt het.   ::tandpastasmiley::

Offline kolibri

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 18-04-2006, 10:16:38 »
Nou zeg !dit is helemaal niet eerlijk.Wordt Ilona eruit gestemd Die Lydia is raar bezig.Voor mij blijft Ilona de Robinson.Ze heeft veel gedaan voor het kamp.en een proef gewonnen
Echt heel erg dat Ilona eruit ligt.Onverwachts.en er was geen enkele rede voor!!!  ::hug::
enne die Lydia ?die mag er van mij de volgende keer wel uit.
« Laatst bewerkt op: 18-04-2006, 10:21:52 door kolibri »
kolibri

Offline FFWD

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
« Reactie #102 Gepost op: 18-04-2006, 11:06:51 »
Nou zeg !dit is helemaal niet eerlijk.Wordt Ilona eruit gestemd Die Lydia is raar bezig.Voor mij blijft Ilona de Robinson.Ze heeft veel gedaan voor het kamp.en een proef gewonnen
Echt heel erg dat Ilona eruit ligt.Onverwachts.en er was geen enkele rede voor!!!  ::hug::
enne die Lydia ?die mag er van mij de volgende keer wel uit.
Niks meer aan toe te voegen >:(
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 18-04-2006, 11:45:29 »
De echte survivors moeten helaas het veld ruimen voor die valse, luie figuren als Mick en Lydia. Jammer dat Ilona al weggestemd is, had ze absoluut niet verdiend.

Offline Hoosh

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 18-04-2006, 12:08:54 »
Ik ben geen fan van haar, maar ze had deze exit niet verdiend.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline kiwi_2001

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 18-04-2006, 13:03:09 »
ik heb niet veel toe te voegen aan alle commentaar...twee woorden in feite

jammer , onterecht..

Offline Regina

• Forumlid
  • Stay sane inside Insanity
« Reactie #106 Gepost op: 18-04-2006, 13:32:38 »
Echt balen dat Ilona eruit is! Vind het niet terecht want ze deed echt veel voor de groep!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #107 Gepost op: 18-04-2006, 13:41:06 »
ik wil ook nog wel reageren in dit"Lesbisch Front voor Ilona'-topic:
ik had ook niet verwacht dat ze er al uit zou moeten, er werd zo aangestuurd op het gedrag van lydia immers. toch denk ik dat ze zich een beetje buiten de groep plaatste door haar (zoals ik haar ervaar) hautaine gedrag. ik vermoed dat ilona erg goed van zichzelf weet dat ze in bepaalde dingen sterk is en naar zich toe trekt (rijst gewonnen, vuur gemaakt) en dit straalt ze ook uit. dit stuit de andere kandidaten tegen de borst natuurlijk.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 18-04-2006, 14:08:24 »
Zij is wel iemand die een langdurige 'oorlog' kan voeren tegen iemand (zie Bjorn).
Beetje hautain komt ze idd wel over en zij is denk ik de enige die bijv Mick eens goed op zijn nummer kan zetten als hij daar aanleiding toegeeft.
Al met al niet helemaal onbegrijpelijk dat ze weg gestemd is...ze was de sterkste schakel itt wat Mick beweerde.
sic transit gloria mundi

Offline orange

• Forumlid
  • 3e in de eindstand pool PE VIPs 2006
« Reactie #109 Gepost op: 18-04-2006, 14:52:49 »
Jammer dat zij eruit gestemd is.
Dat zij hautain overkomt vind ik wel meevallen, zij doet/deed niet mee aan complotten en andere vieze spelletjes.
Iets wat je van Mick niet kunt zeggen.

Ilona, je hebt het goed gedaan al was het maar heel kort dat we van je hebben kunnen genieten. ::bravo::
3e in de eindstand pool PE VIPs 2006

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 18-04-2006, 15:00:36 »
ik denk dat Ilona de lat voor zichzelf erg hoog legt. Een vrouw met principes; eerlijk en oprecht. Daar hoort strategisch denken (mooie omschrijving voor konkelen) niet bij. Uit haar hele optreden spreekt verantwoordelijkheidsgevoel.
Wat me opviel was dat zij niet de naam van Bjorn noemde toen gevraagd werd met welke deelnemer zij het minste had. Dat zou een voor de hand liggende keus geweest zijn gezien de confrontaties tijdens haar eerdere ERdeelname. Nee, ze koos Veronique, want daar had ze het minst mee gesproken. Een eerlijke keuze op basis van haar eigen geweten.
er was eens......

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 18-04-2006, 15:27:59 »
Ze was wel een echte survivor, maar erg sympathiek was ze niet en dat heeft een Robinsons toch ook nodig!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 18-04-2006, 15:33:48 »
ja da's waar... als je van het type huilbalk houdt is Lydia een stuk sympathieker ::ok::
er was eens......

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 18-04-2006, 15:38:19 »
ja da's waar... als je van het type huilbalk houdt is Lydia een stuk sympathieker ::ok::
Dat zeg ik niet ::) ;D Maar ik gun t dr wel meer dan Ilona ::jaja::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 18-04-2006, 15:48:05 »
Yeps.. zo'n sympathiek huilebalkje gun je alles ::ok::
er was eens......

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 18-04-2006, 16:03:58 »
Yeps.. zo'n sympathiek huilebalkje gun je alles ::ok::

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
sic transit gloria mundi

Offline Lika

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 18-04-2006, 16:14:15 »
Wat ontzettend oneerlijk dat Ilona het eiland al heeft moeten verlaten. Dit heet toch de strijd der titanen of mis ik iets. Ilona had wat mij betreft zeker een kans gemaakt. Helaas lijkt dit spel in niets op een titanenstrijd maar meer op iets van temtation island.
En dat ze dan ook nog moet verliezen van zo'n ontevreden doos als Lydia. Gatverdamme.

Offline summergirl

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 18-04-2006, 16:22:32 »
het is zooo oneerlijk dat ilona eruit werd gestemd, ik heb er gewoon geen woorden voor!
lydia moest eruit en niet ilona want ilona was zeker nite de zwakste schakel!!

echt heel jammer!
maar ilona jij bent mijn titaan !!  ::bravo::

hou van je!!  :-[ ::schaam:: ::love::

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 18-04-2006, 16:23:52 »
Helaas lijkt dit spel in niets op een titanenstrijd maar meer op iets van temtation island.
sexpeditie Robinson? :-X :-X Ik heb nu al die berichtjes gelezen en denk dat het weinig zin heeft er iets aan toe te voegen dan dat ik het met de meeste eens ben, dat er een echte robinson, met de kans om de titaan te worden, weggestemd is.
En dat alleen omdat Lydia begint te janken en zielig doet en de mannen verleidt... als zij Melvin niet geschoren had, lag ze er zeker uit, Mick zou sowieso nooit op Lydia stemmen... en niet omdat ze een echte robinson was... triest.... ::niet-ok:: ::niet-ok::
I'm a real big goblin..

Offline summergirl

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 18-04-2006, 16:27:18 »
sexpeditie Robinson? :-X :-X Ik heb nu al die berichtjes gelezen en denk dat het weinig zin heeft er iets aan toe te voegen dan dat ik het met de meeste eens ben, dat er een echte robinson, met de kans om de titaan te worden, weggestemd is.
En dat alleen omdat Lydia begint te janken en zielig doet en de mannen verleidt... als zij Melvin niet geschoren had, lag ze er zeker uit, Mick zou sowieso nooit op Lydia stemmen... en niet omdat ze een echte robinson was... triest.... ::niet-ok:: ::niet-ok::

hiet ben ik het helemaal mee eens!!
als lydia neit op het laatste moment zo bij de mannen ging slijmen was ilona er nog in geweest!!