Nou, nou.. van televisiebeelden? Maar goed dat jij niet op dat eiland zat, je was Mick vast te lijf gegaan
Nou, Mick, daar stond je dan voor joker bij het afscheid nemen. En dan kun je jezelf wel goed proberen te praten door te zeggen dat er nog meer gestemd hebben en Ilona niet alleen bij jou moest zijn. Je bent alleen vergeten dat ze je kunnen maken en breken bij de montage en dat gekonkel van jou vooraf hebben ze toch maar mooi laten zien.
Ilona meid.... goed gedaan hoor! Alhoewel de teleurstelling goed te horen was in je stem heb je je prima overeind gehouden en gewoon klasse zoals je de anderen in de ogen hebt gekeken. Die Hasselbach had natuurlijk gehoopt dat 'ie nog wat smeuïïge quotes van je los kon krijgen voor de kijkcijfers. Het is natuurlijk een spel maar dat kun je op vele manieren beleven en jij hebt voor jezelf bewezen dat als je vasthoudt aan je eigen normen en waarden een ware Robinsonner bent!
Ga zo door in je leven want daarmee ben je een goed voorbeeld voor heel veel anderen, denk ik zo.
nou... nu lees ik dat Ilona ineens een hoop lovers erbij heeft gekregen dus dan kan ik niet achterblijven natuurlijk! Ik weet het... het is niet makkelijk maar het doel heiligt de middelen.
Richard: jij en ik moeten dan Richaaar ook maar de liefde verklaren dan. Wie weet helpt het.