Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ilona  (gelezen 63163 keer)

Offline Mip

• Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #80 Gepost op: 17-04-2006, 22:53:01 »
Tja, het is een spel. Wel jammer dat er iemand die de titel "Titaan" wel verdiend op deze manier het spel heeft moeten verlaten. Had gehoopt dat Ilona ver zou komen in het spel. Die Mick is ook wel een manipulerende gast die compleet voor zichzelf gaat. Wel een slimme taktiek, maar jammer dat hij meer met z'n edele delen denkt dan met z'n verstand...

Offline Danou

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
« Reactie #81 Gepost op: 17-04-2006, 22:53:13 »
Ilona een waardige robinson!! Ik zie Lydia nog geen vuur maken.

Erg jammer dat ze op zo een manier de expeditie moet verlaten.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 17-04-2006, 22:55:21 »
Ik was megatrots op Ilona dat ze gewoon haar mond open heeft getrokken na de stemming, dat heeft volgens mij nog nooit iemand gedaan. Ik vond het commentaar van Ernst-Paul ('lag het toch niet gewoon aan jezelf?') niet helemaal terecht, in bijna iedere ER is er wel eens een survivalbeest weggestemd; dat had dan niet zoveel met zijn of haar gedrag in de groep te maken, maar gewoon met het feit dat een aantal mensen hem/haar als een bedreiging zien en dan de rest mee kunnen krijgen:
ER2000: Kris
ER2001: Gwann
ER2002: Meintje
ER2003: Toen is niet gebeurd, bij mijn weten
ER2004: Kan ik me niet meer herinneren, toen gingen er al zo veel mensen uit zichzelf weg, dat de survivors misschien net effe wat minder te vrezen hadden
ER2005: Maxime

Het blijft natuurlijk wel een spel, ik hoop niet dat Ilona dit zich gaat aantrekken, want dat is echt niet nodig!

Offline bosnimf69

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 17-04-2006, 22:56:09 »
 ::joehoe::

Offline summergirl

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 17-04-2006, 22:56:55 »
heey delete,

welcome to the club  :P ::love:: ::love::

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #85 Gepost op: 17-04-2006, 22:58:57 »
Het blijft natuurlijk wel een spel, ik hoop niet dat Ilona dit zich gaat aantrekken, want dat is echt niet nodig!

Ben jij Eshter,
die vorig jaar deelnam aan de expeditie ?
There's no show like a reality show ;)

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 17-04-2006, 23:00:40 »
Jammer dat ze eruit is, zeker niet verdiend!!!  ::niet-ok::

btw... kunnen we niet ook hier (net als bij Peking Express)een 'officieel Ilona-kwijltopic' maken?? Word hier een beetje niet goed van namelijk  :-\\

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #87 Gepost op: 17-04-2006, 23:02:54 »
Jammer dat ze eruit is, zeker niet verdiend!!!  ::niet-ok::

btw... kunnen we niet ook hier (net als bij Peking Express)een 'officieel Ilona-kwijltopic' maken?? Word hier een beetje niet goed van namelijk  :-\\
Goed idee!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 17-04-2006, 23:09:58 »

nogmaal wie het telefoonnummer of emailadres heeft van ilona geef dat aub ook aan mij!!  :D

::love:: ::love::Ilona je blijft mn schatje!!!  ::love:: ::love:: hou van je!! [/color]

Denk je, dat het
a) leuk is voor de kandidaten als er aan wildvreemden telefoonnummers en emailadressen uitgewisseld wordt?
b) ze er prijs op stellen dat ze lastig gevallen worden?

Je moet je eens voorstellen dat ik van jou jouw privé informatie weet en aan iedereen die gek is op jou en jouw info wil, deze uitwissel? Het kan nog zo goed bedoeld zijn, maar er wordt echt misbruik gemaakt van zulke gegevens.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 17-04-2006, 23:14:01 »
Denk je, dat het
a) leuk is voor de kandidaten als er aan wildvreemden telefoonnummers en emailadressen uitgewisseld wordt?
b) ze er prijs op stellen dat ze lastig gevallen worden?

Je moet je eens voorstellen dat ik van jou jouw privé informatie weet en aan iedereen die gek is op jou en jouw info wil, deze uitwissel? Het kan nog zo goed bedoeld zijn, maar er wordt echt misbruik gemaakt van zulke gegevens.

Jij zegt wat ik net wilde gaan typen  ;)
sic transit gloria mundi

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 17-04-2006, 23:15:46 »
Jij zegt wat ik net wilde gaan typen  ;)

::respect::  ::respect::  ::respect::
Ach ja, verliefdheid doet rare dingen met mensen..

Maar ik geloof niet dat Ilona behoefte heeft aan een nieuw of extra vriendinnetje.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 17-04-2006, 23:31:04 »
Ben jij Eshter,
die vorig jaar deelnam aan de expeditie ?

Nee, maar volgens mij is zij idd wel van hetzelfde jaartal, bedenk ik me net ;-)

Offline Ron Dabe

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 17-04-2006, 23:32:04 »
Wel een echte Survival-queen hoor. Ik was onder de indruk. Je hebt het top gedaan meissie (op jouw manier) :)

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 17-04-2006, 23:32:48 »
Nee, maar volgens mij is zij idd wel van hetzelfde jaartal, bedenk ik me net ;-)

Als ik me niet vergis: inderdaad.
Heb vorig seizoen namelijk regelmatig gedacht dat jij die Esther was, maar aan de hand van je postings had ik al vrij snel door van niet.

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 17-04-2006, 23:39:09 »
Als ik me niet vergis: inderdaad.
Heb vorig seizoen namelijk regelmatig gedacht dat jij die Esther was, maar aan de hand van je postings had ik al vrij snel door van niet.

Balen, ik had het niet eens in de gaten, dat had een mooie opschudding kunnen geven op het Forum ;-) Waar blijven ze trouwens, al die (ex-)deelnemers? Tot nu toe is volgens mij alleen Pieter langsgekomen. Ik ben bijvoorbeeld heel erg benieuwd of Ilona dit allemaal leest wat er nu over haar geschreven wordt...

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 17-04-2006, 23:48:00 »
Balen, ik had het niet eens in de gaten, dat had een mooie opschudding kunnen geven op het Forum ;-) Waar blijven ze trouwens, al die (ex-)deelnemers? Tot nu toe is volgens mij alleen Pieter langsgekomen. Ik ben bijvoorbeeld heel erg benieuwd of Ilona dit allemaal leest wat er nu over haar geschreven wordt...

;D
Ernestine leest af en toe ook mee, Ryan ook denk ik. En Pieter natuurlijk als hij tijd weet te vinden.

Volgens mij zijn er nog wel een aantal (fleur denk ik ook wel), maar die hebben ze nog niet bekend gemaakt.

Offline delete

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 18-04-2006, 00:15:21 »
heey delete,

welcome to the club  :P ::love:: ::love::

haha, tnx  :D

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 18-04-2006, 07:16:07 »
 :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #98 Gepost op: 18-04-2006, 08:10:05 »
waarom moest ilona er nou uit :\'( :\'( :\'(
Menno is gek

Offline Zonnetjuh

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 18-04-2006, 08:28:30 »
Ilona, je was samen met Maxime de enige echt robinson in jouw kamp.
schandalig dat jij eruit ligt! je had verdient om heeeel ver te komen!
je hebt gewoon de pech gehad dat je met zulke waardeloze figuren in een kamp zat.
zonde zonde zonde!