Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ilona  (gelezen 63136 keer)

Offline lolo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #160 Gepost op: 21-04-2006, 22:32:14 »
Je deed heel erg je best,jammer dat je er uit ligt :\'(

Offline D.B.Gunter

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 22-04-2006, 11:38:52 »
Ilona er uitgestemt !!!!
Veruit de sterkste vrouwelijke kandidaat van de expeditie.
Had Mick niet gezegt alleen de zwakste schakels er uit te stemmen?Enfin nog maar eens een bevestiging van Mick zijn zogezegde vriendschap en betrouwbaarheid.
Ondanks dit onrecht,Ilona proficiat jij was tot hiertoe de echte robinson ::ok::

Offline aristotele

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 23-04-2006, 03:29:43 »
Een echte schande dat Ilona eruit is. Pure manipulatie van dat laf ex-vriendje van Ernestine! Er is geen enkele reden om deze vrouw te elimineren. Ik hoop dat ze dit te boven komt. Met dergelijke valse ervaringen in aanraking komen op zo een jonge leeftijd. Ik hoop dat ze er versterkt uitkomt en geen jeugdig cynisme kweekt . Kop op Ilona: je bent sterk! Een totaal onverdiende wegstemming. Kijk liever naast mensen als Maxime want die zal jou verdwijning zo niet laten zitten. Expeditie Robinson: Ik hou het voor bekeken!!!!!!

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #163 Gepost op: 23-04-2006, 12:38:30 »
Ik zat gisterennacht om 00.15 uur even nog te zappen en toen was ER bezig met de Eilandraad. Dus ik heb geen moment getwijfeld en ben gelijk naar boven gegaan om mijn digitale camera te pakken en nog een paar mooie shots van Ilona te maken die echt mijn favoriete Titaan was. De foto's zijn niet zo heel duidelijk omdat ik ze vanaf de TV heb genomen maar ze zijn wel heeeeeeel erg leuk geworden  ;D ;D

Als ik hier een link moet zetten naar de foto's dan zeg het maar.....

Offline summergirl

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 23-04-2006, 12:53:30 »
Ik zat gisterennacht om 00.15 uur even nog te zappen en toen was ER bezig met de Eilandraad. Dus ik heb geen moment getwijfeld en ben gelijk naar boven gegaan om mijn digitale camera te pakken en nog een paar mooie shots van Ilona te maken die echt mijn favoriete Titaan was. De foto's zijn niet zo heel duidelijk omdat ik ze vanaf de TV heb genomen maar ze zijn wel heeeeeeel erg leuk geworden  ;D ;D

Als ik hier een link moet zetten naar de foto's dan zeg het maar.....

jaa ik zat gisteravond ook te zappen en ik zag het ook! ik heb de hele aflevering gezien  :D

ik wil die fotos wel!! zou je de link willen plaatsen?!

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 23-04-2006, 13:19:42 »
De 2 die-hard Ilona fans zijn er weer als eerste bij he Summergirl  ;) . Maar hier even de link naar de foto's van Ilona die ik gisterenavond heb gemaakt: http://members.home.nl/mdekraker/fotosvanilona.htm
« Laatst bewerkt op: 23-04-2006, 13:22:01 door St3f@ni3 »

Offline summergirl

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 23-04-2006, 13:24:21 »
hahah inderdaad wij zijn echte fans  ;)
bedankt voor de foto's, ze zijn echt heel leuk!  :-* :)

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 23-04-2006, 14:25:25 »
De 2 die-hard Ilona fans zijn er weer als eerste bij he Summergirl  ;) . Maar hier even de link naar de foto's van Ilona die ik gisterenavond heb gemaakt: http://members.home.nl/mdekraker/fotosvanilona.htm

Misschien dat anderen er niet zo mee te koop lopen?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 23-04-2006, 14:59:29 »
Ja zo te horen en te zien lopen ze er niet mee te koop nee. Maar niemand hoeft zich in te houden hoor  ::tandpastasmiley:: ;D haha

Offline summergirl

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 23-04-2006, 16:03:54 »
je was de sterkste van de kandidaten tot nog toe (iig van je eiland)
jammer dat het zo moet aflopen :(

veel succes nog in wat je doet en zal doen
Ilona rocks  ::jaja::

(en wat een leuk accent!)

+ een nederlandse met verstand! (wat in vlaanderen komen wonen  ::tandpastasmiley:: )

ja indd een heel leuk accent!
nederlands met af en toe een belgische uitspraak  ::tandpastasmiley:: geweldig!
« Laatst bewerkt op: 23-04-2006, 18:57:21 door summergirl »

Offline lie

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 23-04-2006, 18:29:44 »

leuk, je foto 's, ;) ;) ...
hih, een gepixelde ilona ;)...én nog even schattig eruitzien  ::hug::
(sebiet herhalen ze bij ons expeditie, als het me lukt, kijk ik zeker nog es (naar ilona  ::tandpastasmiley::))

Offline orange

• Forumlid
  • 3e in de eindstand pool PE VIPs 2006
« Reactie #171 Gepost op: 23-04-2006, 19:10:54 »
Erg mooie en leuke foto's van Ilona.

Een leuke meid die ER veel en veel te vroeg heeft moeten verlaten.
3e in de eindstand pool PE VIPs 2006

Offline Soujiro

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 23-04-2006, 22:26:36 »
Ik vond het ook héél jammer dat Ilona eruit ligt, naar mijn mening één van de sterkste kandidaten ooit. Voor zover je mensen kunt beoordelen op de beelden volgt hier mijn mening over haar:

exp 2003: Hier bewees Ilona al dat ze een sterke persoonlijkheid had, voor haar mening uitkwam en zich nooit aan groepjes verbond of zich anders voordeed om er zelf voordeel uit te halen. Bvb. toen ryan werd verstoten door giovanni en zijn vrienden heeft ze zich nooit expliciet aan hun kant geschaard. Ook over Bjorn zei ze duidelijk haar mening. Uiteindelijk was ze wel helemaal op het einde weggestemd, maar ze maakte nog een glorieuze comeback in de finale.

exp All stars: Dit jaar kwam ze natuurlijk in een vervelende situatie terecht, maar ze is trouw gebleven aan zichzelf. Zoals Ilona op het einde al zei, had Mick enorm veel geluk gehad dat hij bij deze mensen terechtgekomen was. Indien hij in kamp noord beland was, had zich wellicht hetzelfde scenario afgespeeld als in zijn vorige expeditie. Mick laat ook deze keer zien dat hij geen principes heeft. Het hardvochtige "ik kies voor de zwakste schakel"-principe waar hij zijn stem op zijn vriendin Ernestine mee verantwoordde, heeft hij weer helemaal overboord gegooid om een complot met naar mijn mening de 2 zwaksten te smeden. Hierdoor verliest hij nogmaals zijn geloofwaardigheid. Na de stemming heeft Ilona nog eens aangetoond dat ze trouw blijft aan zichzelf. zelfs toen ernst-paul haar wou doen zeggen dat de reden van haar vertrek ergens aan haarzelf lag.

Ik heb respect voor oprechte sterke karakters zoals zij en ze was een waardige robinson geweest. Het mocht niet zijn, maar ze heeft het toch goed gedaan:)

hopelijk weet maxime zich nog te handhaven in de hypocriete situatie waarin kamp noord zich nu verkeert.

Offline sofieke

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 25-04-2006, 08:19:13 »
eeey illona,
voor mij was je echt de beste!
het was zon een vies spelletje van mick en dan anderen kampleden
het was egt onfair!
je had het egt wel verdiend!
ik vind je een super gave meid ::jaja::

vel groetejes van mij ::bravo::

Offline summergirl

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 26-04-2006, 17:24:45 »
Ilona is mijn titaan!!  ::bravo::

Offline lie

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 28-04-2006, 00:28:52 »
daarnet is ze dus nog even in de aflevering geweest (allee, het voorstukje van 'vorige week in expeditie robinson' hi  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::)
kmoet toegeven, het is nog leuker met jou in de afleveringen, ilona!!! ::tandpastasmiley::

( oh ilona, trouw me   ;)  ::love:: ::hug::)

Offline summergirl

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 28-04-2006, 15:31:24 »
daarnet is ze dus nog even in de aflevering geweest (allee, het voorstukje van 'vorige week in expeditie robinson' hi  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::)
kmoet toegeven, het is nog leuker met jou in de afleveringen, ilona!!! ::tandpastasmiley::

( oh ilona, trouw me   ;)  ::love:: ::hug::)

ben ik het helemaal mee eens!! het is gewoon minder leuk zonder ilona!!
 ::bravo:: ::love:: ::schaam::

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 28-04-2006, 15:45:46 »
Ja natuurlijk is de Strijd der Titanen minder leuk om te kijken nu Ilona eruit is.....ik heb er ook wel minder zin in om het te kijken maar ik volg het zeker nog wel want opzich is het wel heel erg spannend omdat je nooit weet hoe of wat tijdens deze expeditie.

Offline summergirl

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 28-04-2006, 15:47:52 »
Ja natuurlijk is de Strijd der Titanen minder leuk om te kijken nu Ilona eruit is.....ik heb er ook wel minder zin in om het te kijken maar ik volg het zeker nog wel want opzich is het wel heel erg spannend omdat je nooit weet hoe of wat tijdens deze expeditie.

jaa inderdaad, er zullen vast nog wel meer rare dingen gaan gebeuren..
maar in de finale zien we ilona weeer!!!!  ::love:: :D :D daar heb ik echt al zin in!!

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 28-04-2006, 15:51:02 »
heey Summergirl.....ook weer 'on the web':P op het Ilona Topic.
En ik had er nog niet eens over nagedacht dat we Ilona misschien weer zien in de finale uitzending...... ::tandpastasmiley::