Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
oh nee, wat lees ik hier, ilona eruit .....door lydia??, wat een stomme seg .....allee, zou ze misschien zelf nie beter naar huis gaan, om haar kleren te drogen, lydia hoort hier niet in het plaatje, ilona WEL!!!!!!! wat onfair ..... oh ilona, jij verdiende toch op zn minst de finale, echt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(dus donderdag een laatste aflevering met ilona snik )
Tja iedereen heeft zijn eigen favo he Trouwens,waar is dat "Ilona kwijltopic" gebleven? Ben hier een dagje niet geweest,en ik merk dat er topic's "verdwenen" zijn Als summergirl een enorme bewondering heeft voor Ilona,wel laat die meid dan gewoon opkomen voor haar favo'tje
ik begrijp dat je het misschien soms wat té kunt vinden, je mag je mening daarover kwijt, zeker en vast, maar met alle respect: jij hoeft toch nie te bepalen wat iemand hier niet en wel mag schrijven...zolang het niet off topic gaat, en men er niemand mee kwaad doet...
Nee, hoef ik inderdaad niet te bepalen en doe ik ook niet. Daarvoor zijn de gedragsregels opgesteld, waarin ook staat 'geen irritant gedrag'. Bij mij grenst dat gekwijl toch wel aan irritant gedrag. Maar whatever... ik ben weg hier... veel plezier nog.
In 2003 was Ilona ook al mijn favoriet.Helaas is ze nu veel minder ver gekomen maar het is niet anders.Khoop wel dta ze op de fandag komt
ja, hier in belgie zenden ze uit de donderdag...wij belgjes lopen blijkbaar wat achter ...nou, kunnen we dan ook ietsje langer van de expeditie genieten he!! (en van ilona ook nog een klein beetje )hi
idd, ik ben ook benieuwd wie er deze week de exped. zal moeten verlaten
je was de sterkste van de kandidaten tot nog toe (iig van je eiland)jammer dat het zo moet aflopen veel succes nog in wat je doet en zal doenIlona rocks (en wat een leuk accent!)+ een nederlandse met verstand! (wat in vlaanderen komen wonen )
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
512 gasten en 2 vaste bezoekers