Nieuws Volg en like ons op Facebook!
hiet ben ik het helemaal mee eens!!als lydia neit op het laatste moment zo bij de mannen ging slijmen was ilona er nog in geweest!!
Lydia heeft dus zeer succesvol haar eigen huid gered.
Yeps.. zo'n sympathiek huilebalkje gun je alles
Niet iedereen is t met me eens Ik weet het bijna zelf niet meer wat ik nu eerlijker vind
jaah dat wel, maar dat de mannen daar in trappen zeg.. dat kan ik niet geloven,, het gaat toch om de beste overlever, niet om de mooiste op het eiland..
ik ben verliefd op ilona
btw... kunnen we niet ook hier (net als bij Peking Express)een 'officieel Ilona-kwijltopic' maken?? Word hier een beetje niet goed van namelijk
Tja iedereen heeft zijn eigen favo he Trouwens,waar is dat "Ilona kwijltopic" gebleven? Ben hier een dagje niet geweest,en ik merk dat er topic's "verdwenen" zijn Als summergirl een enorme bewondering heeft voor Ilona,wel laat die meid dan gewoon opkomen voor haar favo'tje
Ah ja Koekoe.. dat kwijltopic is opgedweild 't werd daar zo'n kliederbende.. Bovendien had Ilona al een topic, da's toch wel genoeg? Doe nu maar een bakje voor het kwijlen.. da's veel beter dan een topic.
Ach ja, ze zeggen toch wel eens: Het oog wil ook wat.
Weet iemand hoe Ilona met haar achternaam heet?
jaaa ze heet : ilona
Ik vind dat er terughoudend omgegaan moet worden met info over kandidaten. Ik denk niet dat een kandidaat op een virtuele stalker, hoe goed bedoeld ook, zit te wachten...of nog erger, mensen die langs gaan.Nu zijn er van heel veel kandidaten de achternamen wel bekend of iig wordt daar geen geheim van gemaakt, maar ik zou toch graag wat meer terughoudendheid zien.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
511 gasten en 5 vaste bezoekers