Mij lijkt het leuk (is voglens mij ook eerder genoemd dit topic) als het NOG meer gaat om op jezelf leven en survivalen.. afgelope ER vond ik het een beetje makkelijk qua materiaal wat ze krijgen enzo..
Robinson Cruisoe had ook niks op het eiland...
waarom niet gewoon ze op een eiland droppen.. met een bijltje en meer niet.. en met proeven kunnen ze dan steeds wat extra's verdienen maar niet te veel tegelijkertijd en te snel.. dus af en toe een touw..of een vuurmaak dingetje..een pan..dat soort dingen...
en HEEEEEEL soms wat meer eten, maar niet zo vaak een hele kist met eten, en ook geen winnaarseiland of heel vaak een luxe etentje...
Laten we niet te ver doorschieten aub want dan wordt het een heel ander soort kamp natuurlijk.
Ik vind dat je het over een hele andere boeg moet gooien en even gelet op wat Talpa meestal voor soort programma's op tv brengt, moeten ze meer doen met personages. Je hebt nu bijvoorbeeld een stugge Fries (Douwe), een beestmens (Richaaar), een indiaan (Frank) en de grote boze sprookjesboskobold Mick.
Selecteer daar nu verder op door en neem de minder bedeelden 's mee.
De fysieke proeven hebben hun effect wel gehad. Tegenwoordig is het gekonkel, ruzie en stoken wat scoort.
Dat zag je ook met Idols. Toen hadden ze de grootste losers bij elkaar gebracht en meteen zag je de kijkcijfers door het dak gaan.
Met mijn figuur meld ik me vrijwillig aan(zie mijn post: zou je mee willen doen)Ik weet zeker dat zoiets wel scoort want geen beter vermaak dan leedvermaak. En ik ben best bereid om me een maand of wat voor joker te laten zetten want daarna loop ik toch wel binnen met alle schnabbels
Tip: neem ook Gordon en Joling mee!