Nieuws Volg en like ons op Facebook!
...Prinses Máxima sluit op 18 december de deuren van het Glazen Huis. De dj's mogen er zes dagen lang niet uit, maar ze krijgen wel bezoek, onder anderen van Test, Do, Youp van 't Hek en Roel van Velzen.bron: nos.nl
13:35 07 December 2009 Prinses Máxima sluit op 18 december de deuren van het Glazen Huis. De dj's mogen er zes dagen lang niet uit, maar ze krijgen wel bezoek, onder anderen van m@ri@nne, Do, Youp van 't Hek en Roel van Velzen.bron: nos.nl
ze zijn begonnen, Giel en die andere man zijn wel tofmaar die vrouw schijnt echt een arrogant persoontje te zijn
zij deed vorig jaar de presentatie buiten het huis en toen vond ik haar echt zwaar maar goed nieuw jaar, nieuwe kansen
daarvan weet ik dat ze een arrogant wijf is, ken iemand die dara op dat plein werkte voor serieus request en ze deed echt heel arrogant en hooghartig tegen al die niet bekende mensenallemaal andere bn'rs die uit het huis kwamen gingen gewoon gezellig gesprekken aan met diegene die ik ken
zonder camera zijn ze er meerdere zo. Ik heb yvon jaspers meegemaakt. Camera ging uit......Jezus wat een vreselijk wijf was dat toen zeg.....
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
977 gasten en 2 vaste bezoekers