Hallo hallo daar ben ik weer!!!
Bedankt voor alle lieve berichten, Ik vond mezelf wel heel goed maandag hihi!! Grapje maar het was wel een spannende aflevering.
Ik heb weer een paar vragen beantwoord ik hoor dat ik het goed heb gedaan, en die mystirieuze mama moet maar even uit de kast komen!
Groetjes!!!!
Wat vond je ervan dat Douwe je wel een lekker ding vond? Wist je dat douwe je stiekem wel knap vond?
Douwe heeft dat meerdere keren tegen mij gezegd dat hij me een mooie vrouw vond en dat vond ik wel heel lief van hem. Maar toen hij het zo duidelijk voor de camera zij moest ik wel verschrikkelijk lachen!
Ben je trots op jezelf nu je je terug ziet op tv of is het af en toe schrikken?
In het begin van de uitzendingen was het wel even schrikken, veel verkeerde en harde uitspraken maar ik vind het zeker leuk om mezelf terug te zien.
Ben jij veranderd of anders gaan leven of bepaalde dingen anders gaan doen sinds je terug bent? En had je je daar van te voren al op ingesteld?
Tuurlijk verander je wel een beetje ik ben zelfstandiger geworden maar echt dingen anders gaan doen of leven dat is niet gebeurd en dat vind ik ook niet nodig.
Hoe vonden/vinden jouw ouders het?
Nou ik kan je vertellen dat mijn moeder en vader me verschrikkelijk hebben gemist maar dat ze nu apen trots zijn. Elke maandag zitten ze gespannen en vol verwachting op de bank. Doordat ik mocht bellen wisten ze dat het goed met mij ging en dat maakte ze gelukkig minder ongerust. Toen ik thuis Had mijn vader een verrassing voor mij voor op de zaak. Een mega spandoek met de tekst: “ Fleur Roozenburg bedrijfsleider van het Wascircus doet mee aan Expeditie Robinson 2005” Geweldig!!
Zag je snel tegen een proef op, of had je zoiets van: laat maar komen
Ik keek eigenlijk alleen mij uit naar een proef, wat voor een dan ook. Sommige waren leuk andere zwaar maar altijd een uitdaging. Het is ook het enige wat je te doen heb op een dag want verder is er niks en met rust dagen ertussen slaat de verveling snel toe.
Tijdens dat etentje had je niet liever Douwe erbij gehad?
Tuurlijk had ik liever met Douwe gezeten!!
Vind je het leuk/spannend dat je vriendin bijna moet bevallen?
Ja ik vind het super spannend en inmiddels is ze ook bevallen een Jongen, Tobias!!!
Had jij ook zo'n hekel aan Carl, of ben je Douwe daar in gevolgd?
Vanaf dag 1 heb ik niks met Carl gehad vond het niet eerlijk uit zijn ogen kijken en mijn intuïtie heeft het goed aangevoeld.
Had jij geen vragen voor Carl net na de samensmelting over de hele situatie van Esther?
Ik heb mijn vragen aan de dames gesteld. Ik zag pas later dat het echt door John en Carl kwam maar dat hebben wij allemaal niet meegekregen.
Zoals je weet zijn er niet veel fans voor Carl, sterker nog; die man is niet veilig meer op straat, geloof ik. Vind je dat terecht?
Je moet niet vergeten dat het een spel is en mensen veranderen onder bepaalde omstandigheden, vooral het niet eten kan ernstige gevolgen hebben. Het zou jammer zijn als de uitzendingen gevolgen zou hebben voor zijn sociale (normale leven).
Hebben jullie wel eens make-up op tijdens de proeven of de eilandraad? Hoe slaagt je erin je haar altijd zo mooi te kappen.
Tuurlijk niet!!!! Ik mocht niet eens een tandenborstel of haarborstel meenemen laat staan Make-up!!! Mijn haar kamde ik met een gevonden kinderkammetje maar die heeft de crew afgenomen toe ik naar Tenga ging. Ik heb tijdens mijn hotel overnachting en heerlijke dineer een volk gepikt waar ik in het vervolg mijn haar mee kamde als de crew even niet keek. Ik ben heel handig met mijn haar vandaar dat het altijd ingevlochten zat.
Nu heeft Carl... voor zo ver wij het hebben gezien... sinds de nieuwe stemming de hele tijd immuniteit..ergert dat niet iedereen?
Ja dat was jammer anders hadden we zeker op Carl gestemd, dat is het spel!
Wisten jullie niets van de familie-leden op Tenga?
Wij wisten helemaal niks van het bezoek van de familie. Elk jaar wordt er wel iets met familie gedaan dus we konden er alleen maar op hopen maar we wisten echt helemaal niets.
Vond jij het slim van Douwe om al zijn stemmen op max te zetten en waarom?
Wij waren er van overtuigd dat Douwe heel veel stemmen zou krijgen van Carl, Maxime en van Marleen dus in mijn ogen wat het Douwe zijn enige kans. Achteraf was het helemaal niet nodig geweest maar dat weet je niet van te voren. Dus op dat moment was het slim maar achteraf gezien niet.
Edit: boldjes aangepast - Test