Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147644 keer)

Offline tweetyke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #460 Gepost op: 28-09-2005, 13:46:11 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
bye bye, en veel succes met je verdere eenzame leventje, geld maakt niet gelukkig, het bewijs heb jij nog maar eens geleverd!
« Laatst bewerkt op: 28-09-2005, 13:57:01 door tweetyke »

Offline Nasiem

• Forumlid
« Reactie #461 Gepost op: 28-09-2005, 14:25:29 »
Dat was kort maar krachtig!
tis alweer afgelopen ::tandpastasmiley::

Hij denkt dat Marleen of Carl misschien winnaar wordt
\nee man, marnix of maxime

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #462 Gepost op: 28-09-2005, 16:23:46 »
Ik ben het helemaal met de meeste hier eens, wat een ontzettend irritant ventje was John, ik was zo ontzettend blij dat hij eruit ging.  ::zwaai::  Nou Carl nog want die vind ik ook niet fijn. En dan die 2 "jonkies", over schijnheilig gesproken, die waaien ook met elke wind mee. Wat Esther zei was alleen maar slim, als ik hun was geweest had ik zeker met haar meegedaan. Ik vind haar zowiezo tof!

Maar voor mij is het een keuze tussen Marnix en Maxime, ik denk dat één van hun twee Robinson gaat winnen, maar ja, met Robinson weet je het maar nooit wat voor veranderingen er nog staan te gebeuren. En...... we hebben ook de samensmelting nog!!!

Maar ik ben heeeeeeeeeel blij  ::bravo:: dat John vertrokken is!!!!!

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #463 Gepost op: 28-09-2005, 21:49:35 »
Hoe kunnen jullie nou blij zijn dat dit irritante manneke weg is? Dit soort gasten maakt het programma juist wel de moeite waard om te kijken! Als we alleen nog kwik, kwek en kwakjes hebben dan kijkt niemand meer.

Speak for yourself zou ik zeggen. Natuurlijk heeft zo'n programma uitgesproken karakters nodig, en zou complete harmonie in beide kampen boring zijn. Maar als je werkelijk het verschil niet ziet tussen pittig en wat hier gebeurde... ::niet-ok:: Ik vind dit soort bijdragen heel eerlijk gezegd altijd zo dooddoenerig.

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #464 Gepost op: 29-09-2005, 04:31:09 »
Ik heb het vanavond pas gezien, moest het opnemen....... en wat gebeurde er? De stemming zou beginnen... en plop, video opname afgelopen.... Zijn ze weer eens te laat begonnen met uitzenden en loopt de boel dus uit  ::niet-ok:: En neem ik ook altijd nog ruime uitloop qua eindtijd  >:(

Maar goed, dank zij jullie zeer goede berichtgevingen hier begrijp ik dat de grootste ergernis moest afdruipen?
 ::feest::  ::joehoe:: ::feest::
He gelukkig!
Het is zeker leuk als wat spraakmakende figuren bij zitten maar dit deed zo langzamerhand echt pijn aan mij ogen en afbreuk aan het programma.
Nu die 2 jankkleuterBelgen nog [wat een vuile huichelaars zeg  >:( ] En die vuilak van een Carl... jeetje zeg, toch op John stemmen. Ik ben uiteraard heel blij met elke stem op John maar als je het dan toch steeds zo met die klier eens was ga je nu toch niet ineens op hem stemmen. Jach!  ::kots::
Belachelijk.

Offline marianne38

• Forumlid
« Reactie #465 Gepost op: 29-09-2005, 13:33:15 »
Ik heb toch zo met Esther te doen ,John scheld haar uit voor alles en nog wat, dat ze autoriteir zou zijn en nog meer van dat soort bullshit, maar volgens mij is ze juist een hele lieve meid die echt het beste met de groep voorheeft.
Ik hoop dat ze heel ver mag komen in de expeditie,wat zal John dan balen zeg ::pinokkio:: 

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #466 Gepost op: 29-09-2005, 14:28:34 »
Hoezeer ik me ook geërgerd heb aan het gedrag van John op 't eiland, toch vind ik hem zo in het interview op Talpa tv niet onsympathiek overkomen. Net of het 2 verschillende mensen betreft.
er was eens......

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #467 Gepost op: 29-09-2005, 15:15:39 »
Nee, alleen erg "gemaakt". Ook hoe hij vertelt dat hij zich toch bewust was van de kijkcijfers en met opzet eigenlijk ook zo deed  :o
Het leek net een acteur die over een rol praatte. Daar stond ik wel versteld van.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Beat

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #468 Gepost op: 29-09-2005, 15:52:12 »
Ik denk zomaar dat John nogal geschrokken is van de vele negatieve reacties en zichzelf wat sympathieker probeert neer te zetten.
« Laatst bewerkt op: 29-09-2005, 16:36:38 door Beat »

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #469 Gepost op: 29-09-2005, 16:18:11 »
Ik heb het vanavond pas gezien, moest het opnemen....... en wat gebeurde er? De stemming zou beginnen... en plop, video opname afgelopen.... Zijn ze weer eens te laat begonnen met uitzenden en loopt de boel dus uit  ::niet-ok:: En neem ik ook altijd nog ruime uitloop qua eindtijd  >:(...

Heb ik ook vaak last van, dus kijk het nu maar altijd gewoon "No matter what" ::jaja::..

Maar on topic.. Ik vond hem in het interview ook niet sýmpathiek over komen hoor.. hij staat nog steeds achter alles wat hij gezegt heeft, dus ook achter het gescheld e.d. Als ik hem was had ik daarvoor wel mijn excuses gemaakt of iig gezegd dat ik het schelden niet had moeten doen ofzo.. Maja John is een apart geval ::jaja::..
Do you want to go to the Seaside?

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #470 Gepost op: 29-09-2005, 19:28:02 »
Gelukkig is hij eruit!!

Offline Gooly

• Forumlid
« Reactie #471 Gepost op: 30-09-2005, 05:42:15 »
Ik denk zomaar dat John nogal geschrokken is van de vele negatieve reacties en zichzelf wat sympathieker probeert neer te zetten.
Precies, die probeert om weer gewoon over straat te kunnen. Hij heeft geprobeerd van Esther een paria te maken, en doet er nu alles aan om er zelf geen te worden. En we weten inmiddels van John dat alles geoorloofd is, dus een paar smoesjes vind ie al helemaal geen probleem.

Overigens, dat zijn Robinsonkwaliteiten ernstig tekort schoten was al gauw duidelijk, maar toen Carl kwam met zijn kletsverhaaltje en John dat met gevoel voor dramatiek accepteerde en vertelde dat Carl zijn beste maat was, wist ik dat het ook mentaal niet meer helemaal lekker zat bij John.
"Ik denk dat er al twee op je gaan stemmen, en dan ben je er zeker uit, dus ik ga ook op je stemmen"
("Ik vermoed dat twee mensen, elk met twee pistolen, op je gaan schieten, en in dat geval ben je zeker dood. Dus daarom ga ik ook met twee pistolen op je schieten") Hij wordt keihard belazerd, krijgt een mes in zijn rug gestoken, en wat doet hij? Hij bedankt de dader  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 30-09-2005, 06:05:21 door Gooly »

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #472 Gepost op: 30-09-2005, 14:32:34 »
Op de site van Talpa (om precies te zijn hier) staat een intervieuw met ex-kandidaat en huidig kandidatenbegeleidster Meintje van den Brand. Zij vertelt wat over John en over Esther. Wel leuk om een mening te horen van iemand die dichter bij het vuur zit.
Geniet nooit met mate...

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #473 Gepost op: 30-09-2005, 14:41:36 »
Hoezeer ik me ook geërgerd heb aan het gedrag van John op 't eiland, toch vind ik hem zo in het interview op Talpa tv niet onsympathiek overkomen. Net of het 2 verschillende mensen betreft.

Ik sluit niet uit dat John in het dagelijks leven best een sympathieke kerel kan zijn. Als hij je maar mag. Maar als hij je niet mag, dan verliest hij kennelijk alle verhoudingen uit het oog en komt daar ook nooit meer op terug. En dan mag je nog zo sympathiek overkomen, mijn vertrouwen ben je dan kwijt.

Test, dat filmje doet het bij mij niet :(.

P.s.: Hierbij wil ik de groeten doen aan mijn gewaardeerde zwager, die wel meeleest maar niet meedoet. "A lurker" noemen ze dat in Engeland ;D.
« Laatst bewerkt op: 30-09-2005, 14:45:48 door Starry Night »

Offline Nic0le

• Forumlid
  • Frédérique!
« Reactie #474 Gepost op: 30-09-2005, 15:25:11 »
Ik sluit niet uit dat John in het dagelijks leven best een sympathieke kerel kan zijn. Als hij je maar mag. Maar als hij je niet mag, dan verliest hij kennelijk alle verhoudingen uit het oog en komt daar ook nooit meer op terug. En dan mag je nog zo sympathiek overkomen, mijn vertrouwen ben je dan kwijt.

P.s.: Hierbij wil ik de groeten doen aan mijn gewaardeerde zwager, die wel meeleest maar niet meedoet. "A lurker" noemen ze dat in Engeland ;D.

juist bij mij ook ... al is hij dan zoo sympathiek..maar niet heus... dan kan hij dat toch ook wel een beetje laten merken
en als je iemand die je niet ligt zo gaat behandelen vind ik je niet meer sympathiek hoor!! bij deze dus..  ::tandpastasmiley::
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #475 Gepost op: 30-09-2005, 16:18:21 »

Alle klachten graag richting Talpa. :P ;D

Je zou volgende (directe) link eens kunnen proberen... directe link

Beeld wordt wel een beetje raar breed bij mij.
Geniet nooit met mate...

Offline Muffje

• Forumlid
« Reactie #476 Gepost op: 30-09-2005, 23:06:37 »
Wat zou het leuk zijn om een Klaar en/of een Mick op zo'n eiland te hebben met deze vervelende blagen

Das een goeie, misschien wordt straks elke lid dat verdwijnt vervangen door een oude bekende uit vorige series.
Klaar in de plaats van John, zou leuk zijn voor Carl.

Zeg kan iemand mij vertellen hoe het met die veteranen ER zit?
Een speciaal programma om de hele bubs te kiezen en dan hoor je er niets meer van of heb ik met mijn kop in het zand gezeten? :o

Offline Toondeboon

• Forumlid
  • Maxime 4 PRESIDENT
Bericht aan John :p :p
« Reactie #477 Gepost op: 1-10-2005, 13:05:36 »
Hallo John,

Ik zal hier even op een beschaafde manier vertellen wat ik van je vind:

::niet-ok:: - Je bent een geboren verliezer.... Hoe durf je te zeggen dat Esther het vlammetje beter kon zien dan jij.... Dan heb je echt lef hoor.....

::niet-ok:: - Je kunt er absoluut niet tegen dat iemand de baas over je moet spelen: dit vind ik een ontzettende slechte eigenschap....

::niet-ok:: - Je gunt Esther geen kans, zelfs niet als ze pas een halve minuut leider is van jullie groep.... Voor mij ben je dan echt een 'vrucht die aan een eikenboom hangt'.....  ::rofl::

Kortom: IK MOET JE NIET!

Hopelijk lees je dit, en verhuis je naar Verweggistan en kruip je daar in de diepste grot die je kan vinden, zodat wij onze  ::zweep:: ::zweep:: ::zweep:: >:D >:D >:D-neigingen niet meer hoeven te onderdrukken.....

Gegroet, verliezer die je bent, ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

TOONDEBOON

« Laatst bewerkt op: 1-10-2005, 13:07:07 door Toondeboon »

Offline djords

• Forumlid
« Reactie #478 Gepost op: 1-10-2005, 14:09:06 »
24 pagina's met reacties al!!! wat zou john zelf van al deze reacties vinden?! blijkbaar leest hij de reacties wel omdat ik in het interview in thuis heel sterk het gevoel had dat hij zich in een beter daglicht probeerde te praten.... (dan mag hij wel wat extra zendtijd in kopen bij TALPA!!!). ::ohno::

nu carl nog!! hopelijk ziet hij het vlammetje ook minder goed dan esther ::rofl::

groet, djords
« Laatst bewerkt op: 1-10-2005, 14:28:43 door djords »

« Reactie #479 Gepost op: 1-10-2005, 21:57:20 »
::zwaai:: DIE ZIEN WE NOOIT MEER....TERUG! ::zwaai:: ::feest::
ik geef hem een gratis reisje achter in mijn truck en oeps daar ging hij dan naar sukkel land