Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147708 keer)

Offline Rickmaster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #400 Gepost op: 26-09-2005, 22:57:31 »
waarschijnlijk woont behangrol john in spanje maar ik weet zeker dat hij in nederland  erge woorden voor de kiesen krijgt
Wow, I dont believe

Offline Angelique G

• Forumlid
« Reactie #401 Gepost op: 26-09-2005, 22:58:43 »
Nou, eerlijk gezegd, Ester heeft ook wel een beetje een jeuk-factor, maar John, je blijft toch een loser ::zwaai::  ;D

dat klein beetje jeukfactor van Esther is duizendmaal te preferen boven de kwallerigheid van John...ze heeft t misschien niet zo handig gedaan af en toe maar ze kreeg gewoon geen kans, nee hoor, Esther for Robinson!

Offline Muffje

• Forumlid
« Reactie #402 Gepost op: 26-09-2005, 23:09:11 »
Na dit alles gelezen te hebben (wat even duurde) is er opluchting. Dat er gelukkig velen met mij zijn die deze man te zielig vinden voor woorden.
Dit is iemand die je volgens mij het hele gedoetje terug kunt laten zien en dan nog steeds zegt: "Ik ben de enige echte Robinson"
Iemand veroordelen voor ze ook maar een woord gezegt heeft. En laten we niet vergeten dat het niet alleen John is maar dat er nog zo'n gek rondloopt. En de meelopers niet te vergeten. Zijn ze te verbaast om te reageren of gewoon schijtens benauwd?

En wat is dat nu weer met dat achterlijke spelletje met die kaars. Volgende week weer zo'n uitdaging, door 2e oetlul Carl. Had er niet iemand een inro filmpje gezien van Ester met wat langer haar? Ik hoop echt dat dit het geval is, want zulke oetlullen kunnen toch geen Robinson worden!!! ::oink::

Veroordelen, op hun plaats gewezen worden (dat Ester toch op een rots heeft gezeten en toch maar even naar een eiland gezwommen is) en dan met hun mond vol rotte tanden zeggen ja ik geloof het ook wel mare.....
Pjuuuk. ::zweep::

Zo nu ga ik proberen te ontspannen en dan lekker slapen zonder aan die eikels te denken.

« Reactie #403 Gepost op: 26-09-2005, 23:10:49 »
John is ook nog eens een slechte verliezer, Ik citeer; Zij zag het vlammetje beter dan ik.........boehoehoe. Om je te bescheuren, ben ik daar 52 voor geworden zegt ie dan ook nog ::pinokkio::
« Laatst bewerkt op: 26-09-2005, 23:14:28 door Stormpie »

Offline Starry Night

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #404 Gepost op: 26-09-2005, 23:17:15 »
::rofl::
die eindquote van 'm, 'esther gaat zichzelf nog wel tegenkomen, na dit spel'. gigantisch bord voor z'n kop heeft die man, hitte en honger werd 'm blijkbaar teveel, wat een stakker.

HAHA! Joooohnnnnieieieie...! Where aaaaaare youououou.....? >:D

Offline zaja

• Forumlid
« Reactie #405 Gepost op: 26-09-2005, 23:28:11 »
John,

Ik begrijp je boosheid op Ether over de magnesiumstick niet. Jij als echte Robbinson hebt toch geen enkel probleem om vuur te maken?

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #406 Gepost op: 26-09-2005, 23:35:28 »
John,

Ik begrijp je boosheid op Esther over de magnesiumstick niet. Jij als echte Robbinson hebt toch geen enkel probleem om vuur te maken?

::rofl:: Ik geloof dat dit het hele topic John uitstekend samenvat. Laten we die op een tegeltje zetten en hem dat als collectief cadeau namens alle forumleden voor Sinterklaas toezenden! Dan heeft hij misschien een idee hoe Nederland over hem denkt ::rofl::.

Offline plotiemoos

• Forumlid
« Reactie #407 Gepost op: 26-09-2005, 23:40:40 »
Die hele John laat zich voorlopig niet op straat zien, die weet nu hoe er over hem gedacht wordt, en dat hij half Nederland over zich heen krijgt.
Die schijt bagger en blijft nu maar de HELE dag in bed liggen ipv die 20 uur per dag dat hij in bed ligt.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Sabicas

• Forumlid
« Reactie #408 Gepost op: 27-09-2005, 00:01:48 »
Pfoehh..,1 kwelgeest (voorlopig) van de buis. Nu de volgende(n)...
Is er trouwens een TBS in Oosterhout  ;) of Torremolinos of waar die zich ook bevinden mag..

Offline sjakie

• Forumlid
« Reactie #409 Gepost op: 27-09-2005, 00:21:00 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

bye bye, zwaai, zwaai.
Ik heb werkelijk genoten van de stemming. Nu kan John zich geen bezig houden met het ontwijken van de eekhoorntjes. Die hbben wel trek in zo'n grote eikel.
Nu Carl nog. Ik wist dat hij een meeloper is maar dat hij tegen zijn beste maat stemt, dat is pure huichelarij, net als die andere op het eiland.
Laat hun lekker naar huis gaan. Esther redt het wel in zijn eentje.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #410 Gepost op: 27-09-2005, 00:25:29 »
Esther redt het wel in zijn eentje.

Haar eentje ;)?

Offline kolibri

• Forumlid
« Reactie #411 Gepost op: 27-09-2005, 06:47:43 »
 ::rofl:: eidelijk is die grote eikel van het eiland af nu carl nog[/b]
kolibri

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 27-09-2005, 07:13:04 »
daaagggg John.... ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Hoosh

• Forumlid
« Reactie #413 Gepost op: 27-09-2005, 08:14:57 »
Soms zeggen ze wel een dat iemand een plaat voor zijn kop heeft, maar deze "man"......... een blok beton dekt de lading nog niet.

Nadenken kan hij niet, en enige zelfreflectie is hem ook vreemd. Hij heeft zelfs toegegeven dat hij vanaf het eerste moment, nog voordat Esther ook maar iets had gezegd haar al niet mocht, en dat alles wat hij deed daarop gebaseerd was!
En dan dat hij de leidersproef verloor, prachtmoment. Past ook in het verwachtingspatroon dat hij zielig gaat doen dat ie verloren heeft. Hij was gewoon te gretig.
Hij heeft zic ook mooi voor het karretje van Wim en Meredith laten spannen. Had ie ook niet door. Al met al kun je weinig meer over hem zeggen dat hij niet erg slim is.

Over zijn opmerkingen tijdens de aftiteling zal ik het maar niet hebben, die kun je toch niet serieus nemen.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #414 Gepost op: 27-09-2005, 08:18:13 »
Eindelijk!!!

Offline Musicinme

• Forumlid
« Reactie #415 Gepost op: 27-09-2005, 08:27:10 »
Hilarisch, al die berichten hier!! Ook ik heb mij gisteren weer mateloos geërgerd aan John. Ik ben blij dat hij weg is, wat een respectloze kerel. Maarreh... van de rest (Carl, Wim en Meredith) word ik ook niet bepaald vrolijk.
Maar als Eshter het duel met Carl wint volgende keer, heb ik er alle vertrouwen in dat ze het ver gaat schoppen. Go Esther, go Esther!!!!!!

Chrissy

Offline chelke

• Forumlid
« Reactie #416 Gepost op: 27-09-2005, 08:53:21 »
Eindelijk, die is eruit, nu die andere klojo nog. Vind het echt diep triest hoe ze op Esther reageren. Dat verdient ze echt niet.Ik hoop echt dat ze volgende week dat duel toch echt gaat winnen., ::ok::

Offline Arj€n

• Forumlid
« Reactie #417 Gepost op: 27-09-2005, 09:06:41 »
Hij is eruit.

Lachen om te zien dat hij zichzelf zo slecht onder controle heeft dat hij zich laat verleiden tot een duel met de bijbehorende mogelijk desastreuze consequentie.

En dat voor iemand die bij geen enkele proef succes heeft gehad. Boehoehoe: Esther kon de vlam beter zien. Sukkel: een lont die in het kaarsvet hangt gaat pas uit als het kaarsvet op is of als er een orkaan langstrekt.

Het mooiste komt daarna: Carl masseert onaangedaan de overige deelnemers: voor de eliminatie-proef "als hij verliest ligt hij eruit" en erna "hij ligt eruit". Daarna gaat hij semi-verdrietig naar John toe om te vertellen dat hij op hem stemt. Dat is zoiets als Brutus die vantevoren tegen Caesar zegt: "ik ga je in je rug steken, want dat is beter voor iedereen".

En dan komt op de eilandraad de aap uit de mouw: het is tactiek, Carl speelt het spel!

Daar ben je mooi ingetrapt John.

En in die Belgen ook, want als je goed gekeken hebt waren het de bijna huilende babies die de stemmenverhouding aankaarten bij Esther en niet andersom. Op een goed moment brengen ze dat verdraaid ter sprake, met als gevolg je boosheid. Ben je ook mooi ingetrapt.

Dan blijft de vraag: wie heeft nou wie gemanipuleerd?

Twee dingen zijn zeker: je bent zeker geen Robinson en je wordt door 99% van de kijkers van dit programma gezien als een loser.

En je weet het John: het is niet zoals het is, maar zoals het lijkt.

Geluk in de rest van je leven.

Offline gon

• Forumlid
« Reactie #418 Gepost op: 27-09-2005, 09:09:50 »
 wat heb ik zitten  juichen voor de tv toen John veels te snel op de schelp sloeg!!Wat een opluchting zeg...
Wat ik gewoon niet kan snappen is dat alle wijze woorden die John naderhand heeft verteld (oa tegen E-P) allemaal zo waar zijn ,maar dat hij juist helemaal niets van die woorden  gebruikt heeft!!
En dan dat zeuren over een complot....sjeses wat doen ze zelf de hele tijd,hoe vaak hebben we ze horen roepen ; Wie stemt er op Esther? en dan allemaal de handjes in de lucht steken!
wie maakt nou tegen wie een complot.
Hoe zielig ben je om naar een eilandraad de rest erop aan spreken waarom ze hebben gezegt dat Esther een kans verdient..! Dat is wel allemaal geoorloofd,maar owee als Esther een kleine teentje verkeerd zet!
Ik vraag me af of echt iedereen uit kamp zuid met een schoon geweten terug kijkt naar de tv nu...

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #419 Gepost op: 27-09-2005, 09:14:20 »
Yes, dat is 1!!!
Some light in your eyes...