Ik geloof best dat Esther een goede leider is, en lang niet alle misstappen van haar worden geshowt op tv, maar die John, wat een loser. De hele dag in zijn nest liggen rotten en niemand die er wat van zegt.
vanaf de eerste minuut al Esther afkraken.
Tja zo kan ik ook voor me winnen. Zeker als toevallig de meelopers in het clubje van Esther zitten.
Damn, wat had ik die meid graag het andere team gegunt. Daar was ze veel meer op haar plek geweest.
John, in jou ogen zul je het allemaal perfect gedaan hebben, maar de enige indruk die ik van jou heb gekregen is dat je een mannetje bent die rijk is geworden over de ruggen van anderen en dat, nu er ineens iemand is die je door heeft, je gelijk als een klein kind van 10 gaat opstellen en gaat schreeuwen en bleren om je zin te krijgen.
Jij kreeg waarschijnlijk voreger altijd je zin van je mama, en nu is er een meid die jou doorheeft en tegen je in gaat en gelijk is meneer gepikeerd en gaat pesten omdat hij z'n zin niet krijgt.
damn, mijn strontverwende neefje van 4 is nog socialer.
En wat betreft de anderen, die Marleen kan ik nog het beste hebben, de anderen zijn ook vieze manipulerende pestkinderen, die het goed hebben geleerd van john.