Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147714 keer)

Offline Psycholoog

• Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #380 Gepost op: 26-09-2005, 22:21:27 »
Met de rillingen over mijn lijf heb ik weer eens gekeken vanavond.Na een dag hard werken  lekker op de bank voor de buis en dan tot de ontdekking komen dat mijn clienten zich nog beter gedragen dan  dat zielige persoontje John. Wat ik totaal niet begrijp is dat  de crew van ER niet eerder heeft ingegrepen. Dit omdat het gedrag van John in principe schadelijk kan zijn voor de rest van de groep en zeker voor Esther.Goed  nu is Esther naar mijn mening wel sterk genoeg maar dan nog.
Zeker voor een volwassen man is er drastisch gebrek aan enig zelfinzicht en enige zelfreflectie. Daarbij heeft hijzichzelf  erg hoog in het vaandel staan(narcist 1e klas). De reden waarom hij Esther niet accepteerde is omdat hij haar als een bedreiging ervaar en komt voort uit pure jaloezie.Laat hem lekker met zijn maatje Carl naar een eiland vertrekken en zet er een goede psycholoog bij, geef ze therapie gedurende de drie jaar en wie weet komt het dan nog goed met ze.

Offline fiederilsje

• Forumlid
John is weg!!
« Reactie #381 Gepost op: 26-09-2005, 22:21:44 »
Eindelijk!! John is voor eeuwig weg uit de expeditie, het werd eens tijd...Iemand die anderen de grond in boort nog vóór hij ze één minuutje kent is wel heel erg zielig... Wat een medelijden had ik met Esther. Die helemaal niets kon beginnen tegen John en zijn "meelopers", vanaf het begin af aan al niet. Niemand is perfect dus Esther ook niet maar als je niet eens kan knipperen met je ogen voor mensen je gaan uitschelden voor "autoritaire bitch" etc.etc. Respect voor Esther ook omdat ze John al niet 10 keer op zijn veel te grote en hersenloze smoel heeft geslagen...Sorry hoor maar wie denkt er dat deze meneer John nog veel vrienden heeft overgehouden?? Ik vind persoonlijk dat Esther één van de beste robinson kandidaten is, eerst overleven op een rots ,als vegetarier vis/slakken en andere onsmakelijke dingen eten, van het ene naar het andere eiland zwemmen om in de expeditie te blijven én als klap op de vuurpijl kalm blijven onder het bewind van (tsss...) "Johnny boy" en hem ook nog een hand geven als hij dan eindelijk de expeditie moet verlaten... "Esther zal nog wel heel veel weerstand moeten verdragen in deze expeditie en ook daar buiten in haar gewone leven..." Laat me niet lachen John, ik denk dat jij (nu je met je rotkop op die TV bent geweest) veel meer weerstand kan verwachten...als je dat niet allang gewend was...

Offline Rickmaster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #382 Gepost op: 26-09-2005, 22:24:34 »
je bent de zwakste schakel. tot ziens ::zwaai::
Wow, I dont believe

Offline sjon de knoop

• Forumlid
Dag John we zullen je missen --> NOT!!!!!
« Reactie #383 Gepost op: 26-09-2005, 22:27:03 »
Vreselijke vent die rentenier, echt no sence & simplicity.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 26-09-2005, 22:27:28 »
Alle onderwerpen die over John worden geopend worden samengevoegd met dit topic.

gr. Storm
er was eens......

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat een onzin, jullie kenne me niet eens
« Reactie #385 Gepost op: 26-09-2005, 22:31:52 »
Beste mensen,

Ik vraag mij af waarom ik zoveel kritiek over me heen krijg. Ik ben tenminste eerlijk geweest. Ik had inderdaad weinig tijd nodig om te ontdekken dat Esther een authoritaire bitch is. Dat komt waarschijnlijk door mijn grote hoeveelheid aan levenervaring. MAar daar komen jullie allemaal nog wel achter.

Groeten, John
John, als je het echt bent (misschien is het een één of andere mafkees...), wil ik je dit zeggen:
Wij kennen jou als de John die wij zien op TV, en ui wat wij op TV hebben gezien ben jij toch een redelijke autoritaire lul...
Doei John ::zwaai::

Offline ingii

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fredje, Rust in Vrede
« Reactie #386 Gepost op: 26-09-2005, 22:32:24 »
Eindelijk issie eruit!!! ::tandpastasmiley::

Maar nu die carl nog... khoop dat Esther wint, anders ligt ze er toch echt uit!

Offline Marit29

• Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: 26-09-2005, 22:33:44 »
Beste mensen,

Ik vraag mij af waarom ik zoveel kritiek over me heen krijg. Ik ben tenminste eerlijk geweest. Ik had inderdaad weinig tijd nodig om te ontdekken dat Esther een authoritaire bitch is. Dat komt waarschijnlijk door mijn grote hoeveelheid aan levenervaring. MAar daar komen jullie allemaal nog wel achter.

Groeten, John

Hoi John

Heb je soms te veel LSD gebruikt, ofzo? Het zou een hoop verklaren! Hetlijkt wel of je in een andere werkelijkheid leeft!

Offline Angelique G

• Forumlid
« Reactie #388 Gepost op: 26-09-2005, 22:34:17 »
Oh boy oh boy,
ben zo blij al jullie reacties te lezen. Na t kijken van ER net had ik zo'n behoefte om mn frustraties over die ontzettende, smiechterige Meredith en Wim te luchten en mijn blijdschap dat die John eindelijk opgerot is te uiten en te delen met gelijkgestemden...en na die opmerking dat Esther het nog moeilijk zou krijgen in t echte leven moest ik me bedwingen om niet een glas naar mijn net nieuwe tv te gooien, recht in zijn smoel. Ik ben doorgaans een ontzettend vredelievend wezen maar sinds ik Johns aanmatigende pedanterie (is dubbelop weet ik maar bij John schijnen er niet genoeg woorden te zijn om zijn laaghartigheid aan te duiden) maar goed ik dwaal af: sinds ik John in actie heb mogen aanschouwen had ik spontaan last van wurgneigingen...wat een vieze vette vuile arrogante kwal is dat.
zoooo dat lucht op!
en dan te bedenken dat Esther in eerste instantie juist voor die bejaarde rentenier ::oink:: had gekozen omdat hij zo wijs leek, na ja vergissen is menselijk. Maar Esther is dan ook een ware mens! You go girl!

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #389 Gepost op: 26-09-2005, 22:36:38 »
Eindelijk eruit!  ;D
« Laatst bewerkt op: 27-09-2005, 08:02:42 door Faabjuh »
🜃

Offline Rickmaster

• Forumlid
« Reactie #390 Gepost op: 26-09-2005, 22:36:38 »
John, als je het echt bent (misschien is het een één of andere mafkees...), wil ik je dit zeggen:
Wij kennen jou als de John die wij zien op TV, en ui wat wij op TV hebben gezien ben jij toch een redelijke autoritaire lul...
Doei John ::zwaai::

hoe durft die john zich op dit forum te vertonen lol hahaha  ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::
« Laatst bewerkt op: 26-09-2005, 22:44:56 door Rickmaster »
Wow, I dont believe

Offline Onzin

• Forumlid
« Reactie #391 Gepost op: 26-09-2005, 22:38:48 »
Maar Esther is dan ook een ware mens! You go girl!

Nou, eerlijk gezegd, Ester heeft ook wel een beetje een jeuk-factor, maar John, je blijft toch een loser ::zwaai::  ;D

Offline save-lee

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 26-09-2005, 22:43:58 »
nee joh het is niet de echte John.
Die moet inmiddels zichzelf wel verstopt hebben door zelfzieligheid.
« Laatst bewerkt op: 26-09-2005, 22:46:32 door Stormpie »

Offline friek

• Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 26-09-2005, 22:46:17 »
Beste mensen,

Groeten, John

Beste John ? Indien je dit echt bent natuurlijk. Afgaande op wat ik op televisie zie kan ik mij volledig vinden in alle, of toch bijna alle, reacties hier op het forum. Levenservaring leidt niet automatisch tot mensenkennis. Iemand die bevoorbeeld in de bush woont en 60 jaar is heeft veel levenservaring doch ik vrees voor zijn mensenkennis. Ik hoop voor u dat het laatste zinnetje waarheid is anders ben je totaal niet eerlijk zoals je in je tweede zinnetje schrijft.

Offline mikeh

• Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 26-09-2005, 22:47:32 »
Eindelijk die idioot weg. En wat hij dan op het laatste zegt op het einde van de aflevering, over Esther. Wat een onzin. Heeft die man geen verstand, pfff. Om van te kotsen zo'n man.
En dan die andere van Kamp Zuid, Carl, Wim en Meredith ( met Marleen kan ik nog wel leven). Hebben die mensen geen hersens. Wat een onzin kramen die mensen uit. En dan nog Esther in een hoekje duwen, door een komplot uit haar te lokken, goed hoor Wim en Meredith! Weg met die mensen, van de tv af, geen respect voor! Hup kamp Noord en natuurlijk Esther, win maar alles!

(Is dat bericht van John (teminste als het echt van John is) verwijderd van het forum? Ik heb het gelezen en wou er op reageren, maar nu is hij weg

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 26-09-2005, 22:49:05 »
Het is de echt John niet maar een hele originele grapjas. Het originele bericht is al veranderd.

er was eens......

Offline plotiemoos

• Forumlid
« Reactie #396 Gepost op: 26-09-2005, 22:50:31 »
Ik geloof best dat Esther een goede leider is, en lang niet alle misstappen van haar worden geshowt op tv, maar die John, wat een loser. De hele dag in zijn nest liggen rotten en niemand die er wat van zegt.
vanaf de eerste minuut al Esther afkraken.
Tja zo kan ik ook voor me winnen. Zeker als toevallig de meelopers in het clubje van Esther zitten.
Damn, wat had ik die meid graag het andere team gegunt. Daar was ze veel meer op haar plek geweest.

John, in jou ogen zul je het allemaal perfect gedaan hebben, maar de enige indruk die ik van jou heb gekregen is dat je een mannetje bent die rijk is geworden over de ruggen van anderen en dat, nu er ineens iemand is die je door heeft, je gelijk als een klein kind van 10 gaat opstellen en gaat schreeuwen en bleren om je zin te krijgen.
Jij kreeg waarschijnlijk voreger altijd je zin van je mama, en nu is er een meid die jou doorheeft en tegen je in gaat en gelijk is meneer gepikeerd en gaat pesten omdat hij z'n zin niet krijgt.

damn, mijn strontverwende neefje van 4 is nog socialer.

En wat betreft de anderen, die Marleen kan ik nog het beste hebben, de anderen zijn ook vieze manipulerende pestkinderen, die het goed hebben geleerd van john.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Rickmaster

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 26-09-2005, 22:51:40 »
Het is de echt John niet maar een hele originele grapjas. Het originele bericht is al veranderd.

dat hadden de meeste wel door hoor (denk ik ::trots::)
« Laatst bewerkt op: 26-09-2005, 22:53:18 door Rickmaster »
Wow, I dont believe

Offline mikeh

• Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 26-09-2005, 22:54:26 »
Naar het lezen van het laatste bericht van die John , is het inderdaad wel duidelijk dat het niet de echte John is, maar iemand de reacties wil uitlokken. Jammer!

Offline Vivian

• Forumlid
« Reactie #399 Gepost op: 26-09-2005, 22:56:25 »
Ook van Carl en die 2 verradelijke meelopers word ik helemaal groen en geel van woede
« Laatst bewerkt op: 26-09-2005, 23:04:36 door Han13 »