Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 147769 keer)

Offline gon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #180 Gepost op: 20-09-2005, 17:58:50 »
Wat leuk Starry Night om jouw visie op het gebeuren weer te mogen lezen!

Ik ben het trouwens helemaal eens met je!
een spel is een spel en dat je ver wil gaan om te kunnen winnen prima,maar iemand bewust zo te willen breken vind ik echt heel ver gaan!
Hoe sta je eigelijk in het leven,als je gedachtengang zo is als die van John?
Dat hij zelfs nu op de radio  beweert dat hij gewoon direkt is?
Ik kan me vaak wel wat inleven in andere,maar dit snap ik gewoon niet!

Offline Liess

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 20-09-2005, 18:13:58 »
Ik geloof dat de meeste mensen niet echt begrepen hebben waat ER om draait: het is een SPEL! En John speelt om de knikkers, laat dat duidelijk zijn. Alle prietpraat over vrienden maken, jezelf zijn e.d. laat John schieten, met maar één doel in het achterhoofd: het winnen van ER.

En ik denk dat hij behoorlijk opp de goede weg is, dus hulde en bloemen voor John!

uiteraard is het een spel, en daar geef ik je 100% gelijk in.
enja, zo'n spel kan hard gespeeld worden, en in het verleden is dat ook al gebeurd.

maar wat john doet is niet meer het spel hard spelen; dit was puur pesten en terroriseren, iemand proberen te breken en onderuit te halen. hij is gewoon te ver gegaan.
fysiek iemand aanvallen zou niet getollereerd worden. Als elbert john plost bij zijn nekvel vastheeft en hem eens een goeie stomp in zijn maag zou geven (wat trouwens nog niet zo'n slecht gedacht zou geweest zijn), vliegt elbert meteen uit de expeditie.
john heeft esther psychisch aangevallen, en vaak kan dit tot langdurigere schade leiden dan fysieke schade. de productie had john meteen naar huis moeten sturen en had dit onmenselijk gedrag niet mogen toelaten (en ik hoop dat dit vooralsnog gaat gebeuren)

in vergelijking met john lijkt mick van vorig jaar een hele sympathieke man  ::jaja:: (wat ik helemaal in het begin van die afleveringen niet van mick vond, nadien is die mening wat bijgeschaafd)
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 18:20:44 door Liess »

Offline gaffe

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #182 Gepost op: 20-09-2005, 18:14:46 »
zou me niets verbazen wanneer we hier te maken hebben met een mol. dat niets doen vond ik al verdacht, en nu dit onwaarschijnlijk onbeschofte gedrag.. hmmm, ik weet het niet

::ohno:: laat ik zeggen dat ik in zijn geval hoop dat ie maar een rol speelt

John de Mol?  ;D ;D
Dat verklaart waarom het op Talpa te zien is ::rofl:: ::rofl::
sic transit gloria mundi

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 20-09-2005, 18:18:03 »
Wat een arrogantie kwal zeg! ::niet-ok:: Ik vindt t jammer voor Esther hoor, echt niet leuk dat ze zo behandeld wordt, en dan die Carl, die loopt weer mee met John, die doet ook niks anders dan maar meelopen, eerst heeft ie kritiek op Elbert, en nu op Esther ::niet-ok::

Offline Nic0le

• Forumlid
  • Frédérique!
« Reactie #184 Gepost op: 20-09-2005, 18:19:21 »
Heey

Ik moet ff iets kwijt hoor maar was vind ik John een .... ::ohno::
Zomaar Esther gewoon verbannen ofzo echt heel aardig hoor  >:(ik hoop echt dat het Esther stimuleert en dat ze hem kan bewijzen dat zo doen echt gewoon onredelijk is want dit vind ik echt gewoon niet normaal!!!
Goed gedaan Nicole alleen jammer dat niemand inzag dat je gelijk had ookal zei je het niet..

xxx  ::bravo::
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 20-09-2005, 18:24:49 »
Wat leuk Starry Night om jouw visie op het gebeuren weer te mogen lezen!

I'm flattered ::trots::

Dat hij zelfs nu op de radio  beweert dat hij gewoon direkt is?

Tja, dat vind ik hetzelfde als een verkrachter die zegt dat hij sensueel is ingesteld. Kom op zeg! ::ohno::

Offline miller25

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 20-09-2005, 18:25:40 »
John de Mol?  ;D ;D
Dat verklaart waarom het op Talpa te zien is ::rofl:: ::rofl::
hee nog niets eens aan gedacht. :) het ligt er wel érg dik bovenop nu

Offline mij

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 20-09-2005, 18:48:07 »
lees voor de gein het dagboek van elbert maar eens op www.talpa.tv/robinson
wordt er een heleboel duidelijk.....

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 20-09-2005, 18:49:49 »
Ik geloof dat de meeste mensen niet echt begrepen hebben waat ER om draait: het is een SPEL! En John speelt om de knikkers, laat dat duidelijk zijn. Alle prietpraat over vrienden maken, jezelf zijn e.d. laat John schieten, met maar één doel in het achterhoofd: het winnen van ER.

En ik denk dat hij behoorlijk opp de goede weg is, dus hulde en bloemen voor John!

Ik ben het er helemaal mee eens dat het een spel is, maar je speelt het spel wel met andere mensen. Mensen waar je respect voor moet hebben, ook al loopt het spel niet zoals jij zou willen dat het spel zou lopen.
Op het einde moet je toch genoeg stemmen krijgen van je voormalige eilandgenoten (en eventueel ook van het kijkende publiek). Als John op deze manier doorgaat gaat dat hem niet lukken.
Nog even niks.

Offline Mrien

• Forumlid
Re: john
« Reactie #189 Gepost op: 20-09-2005, 18:50:22 »
NOU IDD ZEG!!!! ::ohno:: wat een AARRGG... ik zat me gister echt vreselijk te ergeren... esther is volgens mij een super leuk iemand... en hij geloofde niet eens van dat eiland.... nou ik stond echt ::oink:: wat een zeikerd

Offline dobber

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 20-09-2005, 18:52:17 »
 ???
Een Mol? De Mol? Is nog niet eens zo vergezocht. Zou betekenen dat John toch nog heeeeeel misschien, eventueel iets van een normaal mens in zich heeft. Zou gunstig voor hem zijn bij het doen van boodschappen en het zoeken naar een vrouw!
Als het zo is, nou dan petje af voor zijn acteerkunsten. Maar vooralsnog blijf ik erbij dat hij wat mij betreft naar huis kan.

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 20-09-2005, 18:56:28 »
Wat een rotzak HIJ GEEFT ESTHER NIET EENS  EEN KANS   >:( Als ze iemand weg moeten sturen is hij het wel. Waarom zou Esther moeten opgeven van hem? Alleen omdat ze toevallig verloren hadden? Het was net zoveel zijn schuld als de hare hoor  >:( GA TOCH VINGERVERFEN  >:(

John moet zijn eigen niet zo als een aartsmongool gedragen.Of hij nu werkelijk zo dom is of het alleen maar speelt doet niet eens zo terzake hij lijkt van alles aan te pakken om Esther zwart te maken. Inderdaad die proef maar ook dat het een authoritaire Bitch zou zijn. Als dat zo was dan zij ze ik heb lekker immuniteit en jij zoekt het maar fijntjes uit. Of zijn twijfel over haar ook al 2 weken durende expeditie die gebasseerd is op zijn dikke duim. Hij verdraait alles en maakt zichzelf belachelijk. Carl doet ook leuk mee en ja die jonge Belgen klampen gewoon in alle situaties aan bij de sterksten en hebben nu eenmaal geen persoonlijkheid.

Overigens vind ik Esther ook ontzettend irritant. Ze kan er niks aan doen dat ze immuniteit heeft en er een hut voor haar gebouwd is etc. maar ze kan wel wat minder irritant doen en mensen op de zenuwen werken. John had dat gewoon moeten zeggen i.p.v. constant maar door te hakken en dingen er bij te verzinnen met zijn grote waffel. Zeggen dat je iemand iiritant vind en op je zenuwen werkt lijkt me meer dan genoeg om aan te geven dat je iemand niet mag. Bovendien blijf je dan sterker in het spel staan. Nu vind iedere tvkijker hem een verwaande kwast, een rentenier met een midlife crisis.
Volgende week vertrekt in ieder geval of Esther of John als John tenminste woord houdt. Als ik Esther was zou ik het wel weten alleen maakt ze zich dan ook weer niet populair dat is ze toch al niet.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 19:00:16 door kaketoe »
at your service

Offline Liess

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 20-09-2005, 18:56:40 »

of http://www.talpa.tv/web/show/id=85736/dbid=1209/typeofpage=51230 dit kan je ook eens lezen. john's gedrag lijkt nog erger dan ze getoond hebben.
De hele groep is bezig bij de klamboe. Vanuit het niets zegt John opeens op felle toon dat Esther eten moet gaan zoeken en dat ze niet allemaal bezig moeten zijn met de klamboe. Er moet immers toch eten komen. Esther zegt dat ze zojuist heeft gevist maar dat het niet lukte. John: “Dan moet je het weer proberen, je bent toch de visexpert? Ik weet niet waar je allemaal nog meer expert in bent.” Hij kijkt met een ontevreden blik. John loopt weg om Nicole te helpen. Hij haar of er nog genoeg bladeren zijn, anders pakt hij er wel even wat uit de hut van de koningin, die is er nu toch niet.
[...]
Het team onder leiding van Esther gaat naar het eiland. In de boot vertelt Esther waar zij en Marnix hebben gezeten en welke afstand ze moesten zwemmen. John kijkt ongeïnteresseerd, Wim lacht wel. Als ze aankomen op hun eiland zien ze als eerste de hut van de leider.
[...]
In Kamp Zuid moeten ze ook schuilen voor de regen en dat is voor John weer een reden om Esther aan te pakken. “Ja, de directrice heeft haar eigen hut.”

jaloers en bekrompen
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 19:04:26 door Liess »

Offline Liess

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 20-09-2005, 19:07:05 »
waar staat dat dagboek juist op die site?
'k vind het niet meteen ::)

Offline dirgni

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 20-09-2005, 19:09:44 »

john is gewoon een vreselijk jaloers mannetje..
kinderachtig,kleinerend,en schijnheilig..van mij mag tie  ::zwaai::

Offline mij

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 20-09-2005, 19:14:26 »
waar staat dat dagboek juist op die site?
'k vind het niet meteen ::)
je moet dan kijken onder nieuws en dan scrollen

Offline Liess

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 20-09-2005, 19:24:35 »
je moet dan kijken onder nieuws en dan scrollen
wel, uit dat dagboek blijkt dat john en carl ook écht zo zijn, en dat het niet een vertekend beeld is dat we krijgen door manipulaties en knip -en plakwerk van de productie

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #197 Gepost op: 20-09-2005, 19:47:05 »
Die reacties tegen John zijn echt geweldig :) Echt bijna niemand heeft ook begrip voor hem!
Some light in your eyes...

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #198 Gepost op: 20-09-2005, 19:52:00 »
Die reacties tegen John zijn echt geweldig :) Echt bijna niemand heeft ook begrip voor hem!
Bijna niemand?
Helemaal niemand! ;D

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 20-09-2005, 19:56:06 »

Waar moet je begrip voor hebben? Hij kan later bij de reünie lullen als brugman van manipulatie beelden en dit en dat maar wat hij er uit gooit zegt hij echt. Plus dat sowieso al de helft zeker nergens op gebaseerd is als op leugens en uit zijn eigen duim gezogen insinuaties dat valt ook niet recht te praten. Het is zo overduidelijk dat hij alles aanpakt om te overdrijven en dingen erbij verzint om zijn eigen zin en wil maar werkelijkheid te laten worden. Dat is geen spel, mensen met zulke eigenschappen zijn in het dagelijkse leven ook gewoon verschrikkelijke mensen.
at your service