Na dit alles gelezen te hebben (wat even duurde) is er opluchting. Dat er gelukkig velen met mij zijn die deze man te zielig vinden voor woorden.
Dit is iemand die je volgens mij het hele gedoetje terug kunt laten zien en dan nog steeds zegt: "Ik ben de enige echte Robinson"
Iemand veroordelen voor ze ook maar een woord gezegt heeft. En laten we niet vergeten dat het niet alleen John is maar dat er nog zo'n gek rondloopt. En de meelopers niet te vergeten. Zijn ze te verbaast om te reageren of gewoon schijtens benauwd?
En wat is dat nu weer met dat achterlijke spelletje met die kaars. Volgende week weer zo'n uitdaging, door 2e oetlul Carl. Had er niet iemand een inro filmpje gezien van Ester met wat langer haar? Ik hoop echt dat dit het geval is, want zulke oetlullen kunnen toch geen Robinson worden!!!
Veroordelen, op hun plaats gewezen worden (dat Ester toch op een rots heeft gezeten en toch maar even naar een eiland gezwommen is) en dan met hun mond vol rotte tanden zeggen ja ik geloof het ook wel mare.....
Pjuuuk.
Zo nu ga ik proberen te ontspannen en dan lekker slapen zonder aan die eikels te denken.