oke, ik zal reageren.
de vraag die ik aan meredith heb gesteld lag in de trant van waarom ze Esther er bij hebben genaaid, als of Esther begon over in een lastige positie zitten en stemafspraken maken...
Dat Zij en Wim daarover begonenen en zo.
Nou die vraag heb ik er zeker 10 keer neergezet en ze reageerde totaal niet daarop. het enige waar ze aandacht voor had waren alle jongens die haar knap en mooi en lief vonden.
Dus ik op een gegeven ogenblik er neergezet dat het tijd werd dat ze die vraag is ging beantwoordne en toen zij ze dat Esther over dat alles was begonnen.
Toen ik heb ik als reactie er neergezet dat ze aan het liegen was en dat zij en Wim daarover begonnen waren. Dat het laf was dat ze dat zelfs nu nog niet durfde toe te geven en dat ze eerlijk moest zijn.
Toen zei zij dat ze dat niet leuk vond en toen zei ik dat ik haar uberhaupt niet leuk vond.
dat was het.
Na die chat op de talpasite vind ik haar nog minder tof dan dat ik haar al vond. Ze durft niet eens voor de waarheid uit te komen, ze negeert negatieve vragen over haar en reageert alleen maar op geile jongens die haar knap vinden.
Wat dat betreft heb ik in deze toch liever Carl, die antwoorde wel vragen over zijn negatieve gedrag.
nu weet ik wel dat ze net 19 is geworden, maar dat verklaart nog steeds niet haar irrationele gedrag.
Ik heb Millesime ook online zien komen, en de vraag van millesime beantwoorde ze ook al met een onwaarheid.
Nee, ik ben blij dat die meid eruit is.
De meesten vinden het jammer dat ze eruit is, en dat alleen maar omdat ze mooi is.