Bij die hele Esther-toestand vond ik Meredith ook een vreselijk slap schijnheilig meiske die maar met Wim meeliep en d'r mond niet open trok op het moment dat Esther dat wel had kunnen gebruiken. Ook die stunt van "dat Esther het verbruid had omdat ze een complot wou smeden" terwijl ze daar min of meer zelf over begon vond ik bepaald niet fraai.
Maar, zoals Bakkertje ook zegt, ik denk zeker dat haar leeftijd daar ook mee te maken heeft. Ze is nog erg jong, de expeditie is nog niet zo lang bezig, en ga dan maar eens in tegen twee van zulke agressieve, overheersende, manipulerende mannen die toch een stuk ouder zijn.
Naarmate de expeditie vorderde denk ik dat Meredith erg gegroeid is, zeker na het vertrek van Wim. Natuurlijk steunde ze erg op Marleen, maar ze begon zelf ook sterker en zelfverzekerder in haar schoenen te staan. Dat uitte zich ook in de resultaten van de proeven.
Meredith is voor mij zeker niet de Robinson van dit jaar, maar bij deze laatste aflevering kan ik toch wel respect voor haar opbrengen. Ik denk dat ze erg gegroeid is en zoals ze haar 'verlies' opvatte van haar vertrek..... petje af!