Auteur Topic: [kandidaat Be] Carl  (gelezen 119884 keer)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #340 Gepost op: 1-11-2005, 17:55:07 »
Misschien is het niet de heersende opvatting, maar ik ben dat in ieder geval met je eens. Kanttekening daarbij is echter wel dat Carl, na deze in tactisch opzicht aanvaardbare matennaaierij, de tactische handeling van Douwe jankend begint te hekelen én dat hij zijn belofte aan Marleen niet is nagekomen. Ook dat mag, maar sympathiek is het niet. Bovendien heeft hij met zijn babbels dat hij fiks op Douwe ging stemmen actief veroorzaakt dat Douwe deze noodoplossing koos. Nogmaals: tactisch gezien slim (door dit gekonkel heeft hij meerdere mensen stemmen ontfutseld), maar de krokodillentranen en de verontwaardiging erna staan me nogal tegen.

Aanvaardbare matennaaierij? ??? Goh wist niet dat dat bestond. ::)

Je kan het noemen hoe je het wil. Je kan het tactisch vinden omdat hij stemmen heeft ontfutseld. Andere mensen noemen het 'iemand die het spel écht speelt'. Resultaat is wel dat hij nu iedereen tegen zich in het harnas heeft gejaagd en iedereen hem er nu uit wil hebben. Vraag me persoonlijk dan af of je het dan wel zo tactisch speelt. De kans dat hij wint is wel erg klein geworden zo.
Geniet nooit met mate...

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #341 Gepost op: 1-11-2005, 18:45:25 »
Aanvaardbare matennaaierij? ??? Goh wist niet dat dat bestond. ::)

Je kan het noemen hoe je het wil. Je kan het tactisch vinden omdat hij stemmen heeft ontfutseld. Andere mensen noemen het 'iemand die het spel écht speelt'. Resultaat is wel dat hij nu iedereen tegen zich in het harnas heeft gejaagd en iedereen hem er nu uit wil hebben. Vraag me persoonlijk dan af of je het dan wel zo tactisch speelt. De kans dat hij wint is wel erg klein geworden zo.

Misschien is hij tactisch dan ook helemaal niet zo handig bezig?  ::)

Het zwarte schaap van de familie wordt nu eenmaal alles in de schoenen geschoven. Desnoods goede eigenschappen, zoals extreem grote tactische kwaliteiten.   ::rofl::;)

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #342 Gepost op: 1-11-2005, 18:59:57 »

Carl had er idd beter aan gedaan om z’n "spel" te verbergen. Aan de andere kant was het vanaf de samensmelting eigenlijk al duidelijk dat hij de eerst volgende keer dat hij zonder immuniteit op de eilandraad komt weggestemd wordt. Dus veel slechter wordt het er voor Carl ook niet van :P

Sympathie proberen op te wekken bij andere kandidaten kan hem nog aan eventuele jurystemmen helpen. Die mogelijkheid is nu wel zo'n beetje verkeken, maar toch denk ik niet dat hij daar enige kans toe gehad heeft. Het vertrek van Esther lag bij velen nog te vers in het geheugen  :)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #343 Gepost op: 1-11-2005, 19:25:43 »
Misschien is hij tactisch dan ook helemaal niet zo handig bezig?  ::)

Goh? ::) :P

Sympathie proberen op te wekken bij andere kandidaten kan hem nog aan eventuele jurystemmen helpen. Die mogelijkheid is nu wel zo'n beetje verkeken, maar toch denk ik niet dat hij daar enige kans toe gehad heeft. Het vertrek van Esther lag bij velen nog te vers in het geheugen  :)

Mwah, ik geloof toch dat hij ook na de samensmelting zijn uiterste best heeft gedaan om zich niet populair te maken bij de anderen. Ik denk eerder dat steeds meer mensen doorkregen wat voor spel Carl werkelijk aan het spelen was. Ik denk dat hij daar eerder zijn krediet verspeeld heeft dan het allemaal op te ophangen aan het Esther-verhaal.
Geniet nooit met mate...

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 1-11-2005, 19:31:21 »
Ik denk eerder dat steeds meer mensen doorkregen wat voor spel Carl werkelijk aan het spelen was. Ik denk dat hij daar eerder zijn krediet verspeeld heeft dan het allemaal op te ophangen aan het Esther-verhaal.

Mischien wel, maar bij Elbert, Douwe en Marnix had ik toch het gevoel dat het hele Esther gebeuren nog steeds een hele grote rol speelde.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #345 Gepost op: 1-11-2005, 19:38:12 »
Goh? ::) :P

Mwah, ik geloof toch dat hij ook na de samensmelting zijn uiterste best heeft gedaan om zich niet populair te maken bij de anderen.
Jah  ::)
Dat schijnt ook het doel te zijn van zoveel kandidaten. :D
Leuk joh  8)
Vindt de familie thuis ook zo fijn  ::ok:: ::bravo::
Een zeer geslaagde kandidaat lijkt me.  ::ok:: ::ok::
« Laatst bewerkt op: 1-11-2005, 19:40:58 door Castor_en_Pollux »

Offline Starry Night

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #346 Gepost op: 1-11-2005, 22:23:43 »
Resultaat is wel dat hij nu iedereen tegen zich in het harnas heeft gejaagd en iedereen hem er nu uit wil hebben. Vraag me persoonlijk dan af of je het dan wel zo tactisch speelt. De kans dat hij wint is wel erg klein geworden zo.

Klopt, hoor. Puur technisch gezien heeft hij het handig gespeeld tot dusver, maar op persoonlijk vlak natuurlijk volstrekt niet. En als een ding door de jaren heen wel is komen bovendrijven in ER: tactische spelers worden nooit Robinson. Het zijn altijd degenen die op persoonlijke gronden goed lagen bij deelnemers en publiek.

Offline Tycho

• Forumlid
« Reactie #347 Gepost op: 1-11-2005, 22:37:05 »
Klopt, hoor. Puur technisch gezien heeft hij het handig gespeeld tot dusver, maar op persoonlijk vlak natuurlijk volstrekt niet. En als een ding door de jaren heen wel is komen bovendrijven in ER: tactische spelers worden nooit Robinson. Het zijn altijd degenen die op persoonlijke gronden goed lagen bij deelnemers en publiek.

Alhoewel ik daar volkomen mee eens ben, heb ik toch liever de zekerheid dat Carl eruit ligt voor de finale. Niet dat hij het haalt mocht hij in de finale komen, maar er knaagt toch iets :/

Een evenwichtsproef volgende keer, tegen 3 dames die enorm gedreven zijn. Laten we hopen dat hij de hele cognac fles leegdrinkt en met een kater aan die proef begint ;)

Gerechtigdheid haalt iedereen in ^^

~Tycho

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #348 Gepost op: 2-11-2005, 12:30:08 »
Ik hoopt echt dat hij volgende week eruit gaat maar hij speelt het heel slim en is nog best wel sterk om proeven te winnen  ::ohno::

Offline islandhopper

• Forumlid
  • please don't take it personal!!!
« Reactie #349 Gepost op: 2-11-2005, 12:46:57 »
Als het beeld de werkelijke Carl zou benaderen dan denk ik dat hij toch wel een licht autistisch trekje heeft, er zit ook iets dwangmatigs in zijn gedrag, dat zou kunnen duiden op een persoonlijkheidsstoornis. Het feit dat hij huisman is bevestigt dat een beetje.
:o
zijt gij een psychiater ofzo???  ::oink::
... ook gewoon maar een mening...

Offline KingKong

• Forumlid
« Reactie #350 Gepost op: 2-11-2005, 12:58:03 »
Het zwarte schaap van de familie wordt nu eenmaal alles in de schoenen geschoven.

Een gemeenschappelijke vijand hebben is altijd goed voor het moreel!
Arme Carl... Hij zal nu het zelfde lot moeten ondergaan als Esther. Hoe ironisch! ::pinokkio::

KingKong

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #351 Gepost op: 2-11-2005, 14:11:15 »
Ik wil Carl in de finale!!

Dan is die nog lekkur spannend en hangen wij met onze lippen aan de flatscreen!
Gooooo Carrel, gooooo Carrel!!
Kick some ass dude!
;D :P ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #352 Gepost op: 2-11-2005, 18:34:24 »

Kick some ass dude!

Ik denk dat de Winnaar dan heel duidelijk gaat worden als Carl in de finale staat tegenover Fleur,Marleen,Marnix,Emma of Meredith dan weten we al zeker dat Carl niet gaat winnen want de exkandidaten beslissen dan wie de Winnaar word en het publiek op dus  :)

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #353 Gepost op: 3-11-2005, 00:34:23 »
Wel, ze hebben nu al zoveel veranderd dat ze misschien het stemsysteem ook veranderd hebben...
De finale is hoe dan ook leuker met Carl erbij!
Ik ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #354 Gepost op: 4-11-2005, 10:00:28 »
Hij heeft inmiddels al zijn stemmen nog, en de rest nog vrij weinig, ze moeten uitkijken dattie neit te sterk wordt om deruit gestemd te worden
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 5-11-2005, 21:14:11 »

Kick some ass dude!

Helemaal mee eens! Verder vind ik het namelijk echt vreselijk saai

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #356 Gepost op: 5-11-2005, 21:22:07 »
Geloofden jullie dat wat ie zei over Marnix, dat Marnix het op wilde geven en dat dat winnaarseiland eik helemaal niet zo'n leuk eiland was ::oink:: ::oink::

::rofl::
Ha, inmiddels is hij al zo 'geloofwaardig' (neergezet, ok, ok) dat ik hem niet eens meer zou geloven als hij zou zeggen dat de Paus Katholiek is

« Reactie #357 Gepost op: 6-11-2005, 13:21:08 »
Helemaal mee eens! Verder vind ik het namelijk echt vreselijk saai
::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
ach da's dan jammer meneer de eikel met zijn ideeen laat gaan laat gaan.
terug in belgie komt hij weer in zijn eige landje daar lopen nog meer van zulke lui rond
komt helemaal goed .
ik mis hem in ieder geval niet byebye
gegroet alfred j kwak

Offline marbs

• Forumlid
« Reactie #358 Gepost op: 7-11-2005, 21:30:49 »
joehoe!!! azju paraplu carlie!!!!!! :):):)  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::bravo::  ::bravo::  ::joehoe::  ::joehoe::
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline plotiemoos

• Forumlid
« Reactie #359 Gepost op: 7-11-2005, 21:57:33 »
Ole, Carl is weg.

En nog wel ff de dames naaien door niet te gaan stemmen zodat ze al hun stemmen kwijt zijn, hahaha geweldig.

Maar dat hij nog snel ff Meredith de grond in trapte.... jemig, zeg dat dan voor dat je verliest. Maar dat durft hij dan weer niet.

Hij beseft niet dat wat de dames bij hem hebben gedaan, hij honderduizend keer zo erg heeft geflikt bij Esther.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.