Auteur Topic: [kandidaat Be] Carl  (gelezen 119925 keer)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #220 Gepost op: 17-10-2005, 22:36:21 »
dat begreep ik inderdaad ook niet... waarom stond elke keer die kist open ??? ???

Dat hadden de cameramensen gedaan om Carl te stangen... :P
Geniet nooit met mate...

Offline mapel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #221 Gepost op: 17-10-2005, 22:38:14 »
Hij gaat nu helemaal door de mand vallen. Zelfs Meredith voelt nu hoe het was met Carl erbij. Niet zo prettig als ze het nu heeft. Nee Carl gaat wieberen de volgende keer. ( hoop ik) ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #222 Gepost op: 17-10-2005, 22:39:33 »
of hij wint weer de immuniteit en gaat weer eilandhoppen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 17-10-2005, 22:41:19 »
dat gun ik Carl dus echt niet dat hij gaat eilandhoppen..  ::ohno:: ::ohno::

Offline Pilgrim

• Forumlid
  • Ut Fryslân!
« Reactie #224 Gepost op: 17-10-2005, 22:55:35 »
Allemachtig, wat een zielig ventje  ::oink::
Wel knap zeg dat je zelfs zo'n apie niet kan waarderen! Berg dan de spullen beter op!  >:( Wie laat zo'n blikje boontjes [of wat het ook maar was] dan ook zo staan? Dat is toch vragen om moeilijkheden  ??? De hele tijd maar zeggen dat ze strijd zullen krijgen van die aap om het eten en dan dit

Tsjonge jonge jonge  ::ohno::

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 17-10-2005, 22:56:15 »

Ik zie het wel gebeuren...als die proef in de branding de eliminatie proef is dan wint Carl of Maxime denk ik.
sic transit gloria mundi

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 17-10-2005, 22:58:13 »
ach.. Andere keren denkt Carl slimmer te zijn dan de andere kandidaten.. Maar deze aflevering was het aapjes slimmer dan Carl.. En daar had Carl niet op gerekent..  ::rofl::

Offline eniezen

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 17-10-2005, 23:54:54 »
IK KAN ER NIET MEER TEGEN!!!!! die carl spoort echt niet!!! zelfs een schattig aapje kan niets goed doen. Carl kan er zeker niet tegen dat chico immuniteit heeft.  misschien moet hij chico maar uidagen voor een proef met de kaarsen en dan weet ik zeker dat die aap verliest en chico wint ::rofl::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 18-10-2005, 00:08:40 »
Carl de rotte appel tussen de Belgen... Ik zal echt blij zijn dat hij zijn biezen kan pakken... Hopelijk wint hij niet de eliminitatieproef... Het zal Maxime zijn of hij zegt hier iemand maar het kan ook wel Marleen zijn...

Offline jeroen23

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 18-10-2005, 03:48:50 »
die carl spoort echt niet!!! zelfs een schattig aapje kan niets goed doen. Carl kan er zeker niet tegen dat chico immuniteit heeft.
bwaahahahahaha ::rofl::

in het voorstukje van volgende week zag je hoe carl weer terug bij de andere komt, en gelijk was het over met de pret... ik snap nie dat sommige mensen zichzelf ZOOOOOO slecht kennen

dus carl, sodemieter op, en ga al die videobanden nog maar eens 1000 keer bekijken, succes

Offline kolibri

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 18-10-2005, 07:42:09 »
hoop dat carl geen proef wint en dan oprotten met um
kolibri

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #231 Gepost op: 18-10-2005, 11:13:29 »
Doei Carl ::zwaai::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Ruitdoorjebaksteen

• Forumlid
  • zeg nooit nooit
« Reactie #232 Gepost op: 18-10-2005, 11:33:04 »
Whahah ik heb me rot gelachen om dat apie  ::rofl:: ::rofl::
En die Carl maar rennen...
En Marnix maar rustig zitten...

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 18-10-2005, 12:07:29 »
En wat een houding zeg : als je elke dag spaghetti eet dan word je dat op den duur ook beu... ::niet-ok::
Hij mag al blij zijn dat hij elke maaltijd zoveel rijst kan eten.. Hoe lomp die Carl. OK Ik eet ook niet graag elke dat rijst maar dat is thuis in mijn eigen omgeving, maar op het eiland was ik blij met elke hap eten dat ik krijg: rijst, rode vruchten het is al eender.... ::ohno:: ::ohno::

Offline Ruitdoorjebaksteen

• Forumlid
  • zeg nooit nooit
« Reactie #234 Gepost op: 18-10-2005, 12:34:48 »
En wat een houding zeg : als je elke dag spaghetti eet dan word je dat op den duur ook beu... ::niet-ok::

Idd! Hij mag blij zijn dat hij uberhaupt nog in de expeditie zit, veel te eten heeft en met Marnix op een eiland zit. Wat kan-ie zeuren zeg! Ook zou hij zijn medemens(-aap) eens moeten waarderen.

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #235 Gepost op: 18-10-2005, 13:52:58 »
Hij gaat er hopelijk volgende week uit :P
Some light in your eyes...

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #236 Gepost op: 18-10-2005, 15:49:15 »
Citaat
En wat een houding zeg : als je elke dag spaghetti eet dan word je dat op den duur ook beu...  ::niet-ok::
ik vond dat hij wel een beetje gelijk had hoor...
hij zei volgens mij: 'als je elke dag spaghetti eet en ze zeggen: nu mag je zoveel spaghetti eten als je wilt, dan heb je daar ook niks aan...'
ik vond het wel een goeie en grappige uitspraak ook ::rofl::

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 18-10-2005, 16:45:40 »
Doei Carl, we hoeven gelukkig nog maar een aflevering tegen je kop aan te kijken (hoop ik)  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #238 Gepost op: 18-10-2005, 17:46:35 »
Carl kan er zeker niet tegen dat chico immuniteit heeft.  misschien moet hij chico maar uidagen voor een proef met de kaarsen en dan weet ik zeker dat die aap verliest en chico wint ::rofl::

Zie mijn speculaties over de band tussen Carl & Chico in het topic 'Speculaties aflevering 8': Dat bleek nog aardig uit te komen ook!  ;D
Het is trouwens ook wel krom van Carl dat hij het niet onrechtvaardig vindt dat hij nu in zo'n bevoordeelde positie is geplaatst ::niet-ok::, met eigen hut, veel voedel, etc., een paradijs waarbij Esthers priviliges in het niet vallen.
Hij weet zelf wel op te merken: 'Ik weet niet waar we dit aan verdiend hebben.' ::), maar als hij enig rechtvaardigheidsgevoel en een geheugen zou hebben en een beetje consequent zou zijn, dan had hij deze privileges moeten weigeren/afstaan. Maar nee, Carl vindt blijkbaar dat hij deze luxe wel verdient, terwijl hij de immuniteit van Esther al onrechtvaardig vond. ??? Carl heeft zich deze aflevering weer van zijn goede kant laten zien  ::ok:: en zijn kansen op de overwinning nog dieper begraven  >:D, door zich, nadat hij het bij het publiek al verpest had, ook bij Marnix en Chico impopulair te maken.
« Laatst bewerkt op: 18-10-2005, 17:48:52 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Tycho

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 18-10-2005, 21:43:29 »
Carl de rotte appel tussen de Belgen... Ik zal echt blij zijn dat hij zijn biezen kan pakken... Hopelijk wint hij niet de eliminitatieproef... Het zal Maxime zijn of hij zegt hier iemand maar het kan ook wel Marleen zijn...

Tja, in principe is het enige wat hij doet het uitstellen van zijn dood, de finale haalt ie echt niet.
Ik ben het er wel mee eens dat die man er niet snel genoeg uit mag van mij!

Tuurlijk zo'n eiland doet psychologisch wat met je, maar dat heeft het ook gedaan bij al die andere mensen en die zeuren niet zo enorm.

Ik heb wel meelij met hem hoor, hij kan de komende 2 jaar na ER zijn gezicht niet vertonen. En het vreemde was dat hij in het begin een toffe peer was.

Waar is het toch mis gegaan? :S

~Tycho