Auteur Topic: All-Stars Expeditie Robinson  (gelezen 89128 keer)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: All-Stars Expeditie Robinson
« Reactie #220 Gepost op: 2-02-2006, 16:12:01 »
Ik moet wel zeggen, Emma en Meredith zijn geen titanen. Ik ben fan van die 2 (vooral Emma ::love::.. @MC:  ;)) maar ik vind niet dat het echte titanen zijn

::love::
2024: wie is de Mol?

Offline v1ncent

• Forumlid
« Reactie #221 Gepost op: 2-02-2006, 17:53:19 »
Ik moet wel zeggen, Emma en Meredith zijn geen titanen. Ik ben fan van die 2 (vooral Emma ::love::.. @MC:  ;)) maar ik vind niet dat het echte titanen zijn

vond hun ook top, maar ben het hiermee wel mee eens..
Maxime, Douwe, Fleur zijn wel goede robinson kandidaten hiervoor... -----    Carl zou op zich best leuk zijn hoor  ::trots::
Da Vincie

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #222 Gepost op: 2-02-2006, 17:59:33 »
Maxime, Douwe, Fleur zijn wel goede robinson kandidaten hiervoor... -----    Carl zou op zich best leuk zijn hoor  ::trots::
Of John ;)

Maar trouwens, ik vind Fleur ook niet zo'n titaan. Deze serie telde in mijn ogen drie titanen: uiteraard Marnix, Maxime en natuurlijk Douwe ::jaja::

Offline v1ncent

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 3-02-2006, 18:22:08 »
Carl was ook een sterke kandidaat  ::jaja::
Alleen jammer dat die zich zo liet meeslepen met het spelletje en de onterechte argumenten van John tegenover Esther
Da Vincie

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 4-02-2006, 12:44:33 »

Ik zou hem ook graag in een All-Stars seizoen willen weer zien.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #225 Gepost op: 5-02-2006, 22:07:03 »
Ik zou hem ook graag in een All-Stars seizoen willen weer zien.

Akkoord met hij-die-geeuwt.
Carl = lol!
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Mieltjeh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #226 Gepost op: 7-02-2006, 16:37:40 »
Jaaaaa fleurrrr :D

Madine

• Gast
« Reactie #227 Gepost op: 8-02-2006, 22:21:39 »
Alleen jammer dat die zich zo liet meeslepen met het spelletje en de onterechte argumenten van John tegenover Esther
Carl had heel veel goede kwaliteiten, helaas wierp zijn gedrag daar een schaduw over. Ik denk dat we bij een herkansing weleens een hele andere Carl te zien krijgen, zo niet, ieder Robinsonavontuur needs a bad guy  ;)

Offline v1ncent

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 9-02-2006, 14:09:46 »
Jaaah ::tandpastasmiley::
Ik heb niet echt problemen met Carl, hij liet zich toen gewoon heel erg meeslepen.. maar volgens de andere expeditieleden was het best een aardige man buiten dat spel om... dus ik zou em graag nog een keer terug zien  ::trots::
Nu hij weet wat er vorige keer fout ging, het is echt wel een goede kandidaat, ik hoop dus eignelijk dat die nog een keertje meedoet, en als ie nog steeds zo vervelend is is het idd wel lachen, want ja, altijd wel leuk als er relletjes zijn he ::rofl:: Ruzies, en dat ze hem willen wegstemmen maar het niet lukt ::tandpastasmiley::
Da Vincie

Offline Danou

• Forumlid
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
« Reactie #229 Gepost op: 9-02-2006, 14:27:31 »
Douwe vind ik opzich niet echt een robinson..

Goed in spellen is hij niet echt (behalve met dat 'nep' zakjes gooien) Hij was denk ik meer gelieft om zijn humor
Maxime! Mijn Robinson!

Madine

• Gast
« Reactie #230 Gepost op: 9-02-2006, 16:06:07 »
Carl.. erg bezig met het spel, heeft intussen door dat je het niet kunt winnen zonder sympathie van je medekandidaten (en het publiek thuis dat een erg grote stem heeft gekregen) Maar doet hij weer mee, dan vragen de mensen zich toch af: is dít nu wel de echte Carl of speelt hij dit keer de goedzak?

Douwe was geen man voor de proeven nee, hij deed, zo ver we konden beoordelen, ook weinig werk voor de groep. Psychisch zat het echter wel goed bij hem, en met zijn stukje humor zorgde hij ook voor een beetje relativering. Ik heb wel een zwak voor dat soort kandidaten.. Het is ook niet goed om alleen maar 'proeven-monsters' te selecteren, je zag wat een concurrentiestrijd tussen twee kandidaten (Carl en Marnix) al voor een uitwerking had op de groep, stel je voor dat je 7 van die personen bij elkaar hebt zitten  ;)

Offline Danou

• Forumlid
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
« Reactie #231 Gepost op: 9-02-2006, 16:17:03 »
Zo heb je wel een spannende strijd bij de proeven. Maar inderdaad anders heb je iedere keer die spanning op het eiland. Is denk ik voor de kijker & de kanidaten niet leuk.
Maxime! Mijn Robinson!

Madine

• Gast
« Reactie #232 Gepost op: 10-02-2006, 21:24:00 »
Het deelnemersveld moet een beetje compleet zijn.. dat vraagt dus om fysiek sterke kandidaten en fysiek met het hoofd mentaal (:P) sterke kandidaten.

En ja, ook een slechterik hoort erbij.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #233 Gepost op: 11-02-2006, 12:41:41 »
fysiek met het hoofd mentaal (:P)
Hahaha, Johnny rulez ::rofl:: ::rofl::

Offline v1ncent

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 11-02-2006, 23:49:55 »
Hahaha, Johnny rulez ::rofl:: ::rofl::

hahahaha, dat was echt grappig ;)
Maar het leek me best lachen toen bij ER05...zo'n concurrentie strijd tussen Maxime en Johnny.. helaas was het maar voor korte duur..
Da Vincie

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #235 Gepost op: 12-02-2006, 12:23:37 »
Wat ik echt raar vind is dat de kandidaten 18 februari gaan vertrekken en dat er nog steeds geen duidelijke informatie is. Meestal weten we al heel lang van te voren welke kandidaten er mee gaan. Nu is het alleen maar gissen.

Offline TheNightcrawler

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 12-02-2006, 12:48:50 »
Wat ik echt raar vind is dat de kandidaten 18 februari gaan vertrekken en dat er nog steeds geen duidelijke informatie is. Meestal weten we al heel lang van te voren welke kandidaten er mee gaan. Nu is het alleen maar gissen.

Maar dit keer is het natuurlijk wel een speciale expeditie ;D  Volgens mij waren ze ook nog aan het onderhandelen met een aantal kandidaten (vanwege rechtenkwestie Net5 / Talpa) en is daardoor ook nog niet iedereen bekend.
Als zometeen de opnames beginnen, zal vast complete namenlijst bekend worden.

Een aantal kandidaten is wel al bekend gemaakt (zie topic kandidaten).

::)

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #237 Gepost op: 12-02-2006, 14:52:41 »

De kandidaten vertrekken al vroeger hoor: op 14 of 16 februari. ::jaja::

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #238 Gepost op: 12-02-2006, 15:38:22 »
echt???  :o :o :o

Vertel.........................

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #239 Gepost op: 12-02-2006, 15:49:55 »
Meer weet ik ook niet hoor, Wim (ER 2005) wist me alleen te vertellen dat ze dus op 14 of 16 februari al vertrokken richting Filipijnen.