Auteur Topic: All-Stars Expeditie Robinson  (gelezen 89138 keer)

Offline noon

• Forumlid
Re: All-Stars Expeditie Robinson
« Reactie #180 Gepost op: 24-01-2006, 11:23:45 »
- Gwann (2001)
- Jennifer (2001)
- Raymond (2002)
- Keo (2002)
- Fatima (2003)
- Giovanni (2003)
- Ilona (2003)
- Robin (2003)
- Ernestine (2004)
- Peter (2004) 
- Klaar (2004)
- Frank  (2004)
- Shandinella (2004)

En dan waarschijnlijk een paar van 2005.

weet niet waar dit hier boven genoemde lijste vandaan komt maar houd ook maar rekening met douwe uit 2005

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #181 Gepost op: 24-01-2006, 12:56:38 »
weet niet waar dit hier boven genoemde lijste vandaan komt maar houd ook maar rekening met douwe uit 2005

Bovengenoemd lijstje zijn de kandidaten die door de kijkers thuis gekozen zijn d.m.v. bellen. Maar ik heb al horen waaien dat die helemaal niet meer uitgekozen zijn, nu de All Stars naar Talpa is gegaan en dat er andere ex-ER'ers mee gaan.
Dus we wachten het maar af.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 24-01-2006, 14:11:20 »
Alweer van Zijonline.nl het volgende bericht:

Maar twee van de zes Robinsons-winaars gaan deelnemen aan de zevende editie van Expeditie Robinson All Stars die de winnaars van alle vorige jaargangen trachtte te verenigen.
 ''Natuurlijk had ik er liever alle winnaars bij gehad, geeft presentator Ernst-Paul Hasselbach toe. De nieuwe reeks start al in april op Talpa onder de naam Strijd der Titanen.

Op 18 februari vertrekken zestien deelnemers allemaal gerekruteerd uit de vorige jaargangen van Expeditie Robinson naar de Filippijnen. Onder het strenge oog van Ernst -Paul Hasselbach strijden ze er gedurende dertig dagen om de 'Ultieme' Robinson-titel. Deze zevende editie verwelkomt bijlange niet alle winnaars van de vorige reeksen. Geen Marnix (winnaar ER6), wellicht geen. Frank (winnaar ER 5), geen Jutta (winaar ER 4) en geen Derek (winnaar ER 3).

"Misschien was heb niet onze pedoeling om alle winnaars mee te krijgen, al had ik ze er
wel graag bij gehad", zegt Hasselbach nu. "We schenekn de afvallers uit verleden nu kans om een Robinson te worden.' Daarom luidt de officiële titel niet meer Expeditie Robinson All Stars, maar Strijd der Titanen. Karin (winnares ER 1) en Richard (winnaar ER 2) doen in ieder geval mee. En ook Douwe en Maxiine (ER 6) en Peter (ER 5) hebben 'ja' gezegd tegen de nieuwe uitdaging! De rest van de deelnemers blijft nog even geheim…

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #183 Gepost op: 24-01-2006, 16:54:01 »
Alweer van Zijonline.nl het volgende bericht:

Maar twee van de zes Robinsons-winaars gaan deelnemen aan de zevende editie van Expeditie Robinson All Stars die de winnaars van alle vorige jaargangen trachtte te verenigen.
 ''Natuurlijk had ik er liever alle winnaars bij gehad, geeft presentator Ernst-Paul Hasselbach toe. De nieuwe reeks start al in april op Talpa onder de naam Strijd der Titanen.

Op 18 februari vertrekken zestien deelnemers allemaal gerekruteerd uit de vorige jaargangen van Expeditie Robinson naar de Filippijnen. Onder het strenge oog van Ernst -Paul Hasselbach strijden ze er gedurende dertig dagen om de 'Ultieme' Robinson-titel. Deze zevende editie verwelkomt bijlange niet alle winnaars van de vorige reeksen. Geen Marnix (winnaar ER6), wellicht geen. Frank (winnaar ER 5), geen Jutta (winaar ER 4) en geen Derek (winnaar ER 3).

"Misschien was heb niet onze pedoeling om alle winnaars mee te krijgen, al had ik ze er
wel graag bij gehad", zegt Hasselbach nu. "We schenekn de afvallers uit verleden nu kans om een Robinson te worden.' Daarom luidt de officiële titel niet meer Expeditie Robinson All Stars, maar Strijd der Titanen. Karin (winnares ER 1) en Richard (winnaar ER 2) doen in ieder geval mee. En ook Douwe en Maxiine (ER 6) en Peter (ER 5) hebben 'ja' gezegd tegen de nieuwe uitdaging! De rest van de deelnemers blijft nog even geheim…

Dus al die kandidaten die waren gekozen door het publiek is niet zeker of die allemaal nog mee gaan
Ik vind het wel raar allemaal en niet echt eerlijk over de kandidaten!! Wij als kijker hadden al een aantal kandidaten gekozen door te bellen en te smsen en nu gaan ze dus niet mee!!
Ik vind dat pure oplichting maar ja....

Ik mag niet klagen want als ik het zo lees gaat mijn favoriet (PETER ER 5 ) wel gewoon mee!!!! 

(Gelukkig maar had het echt erg gevonden als Peter niet mee ging!!  Ik had echt voor veel geld gesmst om te zorgen dat hij mee mocht doen!! Ik was echt blij dat hij door mocht dat hij de meeste stemmen had!! dan was hij misschien toch niet mee gegaan door die stomme Talpa maar gelukkig gaat hij nog mee!!!)

::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Ik ben benieuwd wie er nog meer mee gaan!!
[/b]

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #184 Gepost op: 24-01-2006, 17:01:51 »
- Gwann (2001)
- Jennifer (2001)
- Raymond (2002)
- Keo (2002)
- Fatima (2003)
- Giovanni (2003)
- Ilona (2003)
- Robin (2003)
- Ernestine (2004)
- Peter (2004) 
- Klaar (2004)
- Frank  (2004)
- Shandinella (2004)

En dan waarschijnlijk een paar van 2005.
Plus Douwe, Elbert, Esther, Marnix en Emma!

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 24-01-2006, 17:17:42 »
YES! Karin & Richard!  8) Toch nog iemand van de eerste serie en de beste winnaar.  ::ok:: Misschien wordt het dan toch nog wat.  ::rofl::
Nog even niks.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #186 Gepost op: 24-01-2006, 17:37:21 »
Toch wel peter!  :D

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 25-01-2006, 14:57:30 »
Gaat Emma ook mee!!! Ik hoop echt dat Emma meegaat en dan hoop ik dat ze wint!!! ::ok:: ;) Ik zou het ook super vinden als Meredith mee gaat natuurlijk!!!

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #188 Gepost op: 25-01-2006, 15:07:59 »
Emma zou ik ook heel graag zien meegaan ::jaja:: ::bravo::
maar reken maar van niet. ::ohno:: :\'(
2024: wie is de Mol?

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #189 Gepost op: 25-01-2006, 15:55:18 »
jammer dat alleen karin en richard meegaan, ken ze beiden niet
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 25-01-2006, 16:44:20 »
jammer dat alleen karin en richard meegaan, ken ze beiden niet
Misschien ken je ze nu als je de foto's van hun ziet..  ;D

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #191 Gepost op: 25-01-2006, 17:10:58 »
richard lijkt me iig vand e foto een echte robinson ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 25-01-2006, 17:15:13 »
richard lijkt me iig vand e foto een echte robinson ::ok::

Was hij ook. Een beetje qua Bjorn... echt gericht op het survivalen. Voor mij is nog steeds de ultieme Robinson.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 25-01-2006, 18:57:40 »
Richard...  ::)  ::niet-ok::  ::ohno::

Offline vanja-vanja

• Forumlid
  • Rukavina, Vanja
« Reactie #194 Gepost op: 25-01-2006, 19:13:09 »
Ik vind Richard ook een van de beste robinsons!
En ook supertof dat hij weer meedoet!!
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline Tee-Jay

• Forumlid
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
« Reactie #195 Gepost op: 25-01-2006, 19:39:50 »
Ik hoop echt dat Björn meedoet, dan hebben we Douwe, Richard en Björn in één editie, kijken wie de échte RObinson van de drie is.  ::tandpastasmiley::
Björn Lemeire is de man

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 25-01-2006, 19:42:12 »
Ik hoop echt dat Björn meedoet, dan hebben we Douwe, Richard en Björn in één editie, kijken wie de échte RObinson van de drie is.  ::tandpastasmiley::

laten we dan eens met 3 kampen beginnen..en dan met hen als leiders :)

Offline v1ncent

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 25-01-2006, 21:03:50 »
Elbert en Emma mee ??
Volgens mij niet hoor, ik zal het nog eff navragen, maar ik dacht dat ze hadden gezegd dat ze niet gauw nog een keer mee zouden doen aan een allstar expeditie, en zeker niet zo snel al na hun vorige...
Da Vincie

Offline TheNightcrawler

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 25-01-2006, 21:45:04 »
Elbert en Emma mee ??
Volgens mij niet hoor, ik zal het nog eff navragen, maar ik dacht dat ze hadden gezegd dat ze niet gauw nog een keer mee zouden doen aan een allstar expeditie, en zeker niet zo snel al na hun vorige...

spreek je ze nog regelmatig dan?
 :D

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #199 Gepost op: 26-01-2006, 11:26:33 »
Beste mensen,

Ik heb talpa gemaild hoe het nu precies zit met de all stars expeditie/ strijd der tiranen.

De ene keer hoor ik dat Peter wel gaat dan weer niet.

Maar ik zie het somber in dat mijn favoriet nog mee gaat.
Pure oplichting lekker smsen en uiteindelijk mag hij toch niet mee!!  ::niet-ok:: :\'( ::niet-ok:: :\'( ::niet-ok::

Dus ik heb het na gevraag en dit werd me terug gestuurd:

Best Expeditie Robinson fan,

Expeditie Robinson All Stars gaat er komen, en staat in de planning, maar enige duidelijkheid over wanneer we dit gaan uitzenden is nog niet bekend. Ook is de lijst met definitieve deelnemers nog niet officieel bekend gemaakt. We kunnen we je verklappen  dat over twee weken de opnames gaan starten ergens in het buitenland…. Waar kunnen we je niet zeggen, dit is nog geheim. Ik hoop je hiermee toch iets meer verteld te  hebben.

Met vriendelijke groet,

Publieksvoorlichting

Talpa TV B.V.
Part of Talpa Media Group
Zevenend 45 - 1251 RL Laren
www.talpa.tv