Auteur Topic: All-Stars Expeditie Robinson  (gelezen 89154 keer)

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: All-Stars Expeditie Robinson
« Reactie #160 Gepost op: 27-12-2005, 19:08:18 »
Ik heb juist gehoord dat er geen kandidaten van 2005 mee gaan maar ik kan het fout hebben...........
Oh ja is ook wel logisch.
🜃

Offline Connie_1983

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #161 Gepost op: 27-12-2005, 19:09:04 »
maarrrr er moet er sowieso nog eentje bij...want een oneven aantal lijkt me niet zo handig qua kampindeling..

Offline TheNightcrawler

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 27-12-2005, 20:50:45 »
maarrrr er moet er sowieso nog eentje bij...want een oneven aantal lijkt me niet zo handig qua kampindeling..

Misschien is er al gelijk een afvaller die naar een geheim eilandje, grot of rots gaat?
 ::tandpastasmiley::

Of mogelijk komen er nog wat stemrondes op tv van ex-kandidaten waarop weer gestemd kan worden.
 ::jaja::

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 27-12-2005, 21:16:01 »
De verhouding tussen de Belgen en Nederlanders is ook ongelovelijk groot, er zijn ook geen enkele Belgische vrouwen..  ::)
🜃

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 28-12-2005, 00:19:55 »
- Keo (2002)
- Giovanni (2003)

::love::

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 28-12-2005, 12:18:47 »

SBS zou nog drie personen uitkiezen die ook mee mochten doen (geruchten waren dat Björn gevraagd zou zijn), maar of dat nog doorgaat nu Talpa het heeft overgenomen weet ik niet. :( Als ze het doen zullen ze het nog moeilijk krijgen, ze hebben zoveel fantastische mensen om uit te kiezen.
Nog even niks.

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 28-12-2005, 12:47:02 »
- Gwann (2001)
- Jennifer (2001)
- Raymond (2002)
- Keo (2002)
- Fatima (2003)
- Giovanni (2003)
- Ilona (2003)
- Robin (2003)
- Ernestine (2004)
- Peter (2004) 
- Klaar (2004)
- Frank  (2004)
- Shandinella (2004)

En dan waarschijnlijk een paar van 2005.

raymond moet er als eerste uit ::tandpastasmiley::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 28-12-2005, 13:10:04 »
Inderdaad geen belgische vrouwen.. Dat kan nu toch niet...
Wel op de fandag heb ik van Frank gehoord dat Björn erbij zou zijn en dat ook Richard op de medische keuring was.

Offline wesley87

• Forumlid
  • Robinson 2006
« Reactie #168 Gepost op: 28-12-2005, 16:42:40 »
Ik hoop echt dat richard mee mag hij is echt de beste kandidaat van alle series!!! ::tandpastasmiley::
II 1mPit3ou5 II

Offline Tee-Jay

• Forumlid
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
« Reactie #169 Gepost op: 28-12-2005, 19:49:34 »
Inderdaad geen belgische vrouwen.. Dat kan nu toch niet...
Wel op de fandag heb ik van Frank gehoord dat Björn erbij zou zijn en dat ook Richard op de medische keuring was.

Dat zou het mooiste ooit zijn!!! Richard en Björn in 1 expeditie, als Douwe er nou ook bij komt dan is het helemaal perfect! Kijkcijfers zullen omhoog schieten dan.
Ik hoop trouwens echt dat de indeling van het aantal deelnemers per jaar wel een beetje eerlijk is, dus ook deelnemers uit E.R. 1 en 2..
Björn Lemeire is de man

Offline Danou

• Forumlid
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
« Reactie #170 Gepost op: 29-12-2005, 20:39:58 »
Ik hoop dat er nog een paar van het afgelopen seizoen bijkomen. Ik denk dat sommige van de kanidaten graag weer zouden gaan. Een Maxime zou volgens mij graag nog eens gaan & Elsje vind ik ook iemand die het graag nog eens zou willen doen omdat ze er op een manier is uitgegaan waar ze niks aan kan doen.

Maar als er van 2005 nog kanidaten bij komen moeten ze dat ook op een eerlijke manier doen.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Snowsoul

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 29-12-2005, 21:55:28 »
ik zie heel graag meer deelnemers uit de eerste 2 expedities om het wat gelijk te trekken, er zijn er redelijk veel uit '03 en '04 en dat zou eventueel het spel kunnen beïnvloeden

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #172 Gepost op: 10-01-2006, 19:25:43 »
Lieve mensen!

Kan iemand (peter, ernestine of iemand die het echt weet)uitleggen hoe het nu precies zit met de all stars expeditie?
Gaat het nu nog wel door of niet? Dan lees ik weer dat het door gaat, dan hoor ik de andere zeggen dat, dat niet waar is. Ik weet het gewoon niet meer.

Ik wil het erg graag weten. Zijn er nog mensen bij gekomen naast de mensen die door het publiek in de afleveringen gekozen zijn?

Ik hoop dat iemand het mij kan uitleggen!!
Ik kijk zo uit naar All Stars maar ik denk zelf dat het niet meer doorgaat!!!

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #173 Gepost op: 10-01-2006, 23:50:29 »
Lieve mensen!

Kan iemand (peter, ernestine of iemand die het echt weet)uitleggen hoe het nu precies zit met de all stars expeditie?
Gaat het nu nog wel door of niet? Dan lees ik weer dat het door gaat, dan hoor ik de andere zeggen dat, dat niet waar is. Ik weet het gewoon niet meer.

Ik wil het erg graag weten. Zijn er nog mensen bij gekomen naast de mensen die door het publiek in de afleveringen gekozen zijn?

Het laatste wat ik gehoord heb, is dat de All-Stars serie in februari/maart opgenomen zou worden en in april/mei uitgezonden zou worden. Maar misschien dat de ER-crew nog aanvullingen kan geven.
2024: wie is de Mol?

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 11-01-2006, 08:59:29 »
Ook wij wachten in spanning af tot er nieuws is!!
er was eens......

Offline TheNightcrawler

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 11-01-2006, 20:51:56 »
Lieve mensen!

Over de All Stars expeditie is nog niet veel bekend.
Ik ontving vandaag deze reaktie van Talpa (overigens op een andere vraag)?  ???:

Best Expeditie Robinson fan,

....
-Expeditie Robinson All Stars gaat er komen, staat in de planning, maar
enige duidelijkheid over wanneer en hoe is er nog niet.
-Verder is er ook nog geen duidelijkheid wanneer de opnames starten

Met vriendelijke groet,

Talpa B.V.
Publieksvoorlichting

::)
« Laatst bewerkt op: 11-01-2006, 20:53:29 door TheNightcrawler »

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 20-01-2006, 12:32:05 »
Of het klopt, durf ik niet te zeggen maar het volgende bericht vond ik over de All Stars Expeditie:

UITGELEKT! De opnamen voor Expeditie Robinson All Stars worden geschoten op de Filippijnen. Waarschijnlijk loopt de nieuwe reeks nog dit voorjaar onder de titel 'Robinson All Stars' op Talpa en de Vlaamse commerciele zender Kanaal 2.
 De zenders willen nog niet bekend maken wie er nu wel of niet gaat deelnemen. Er wordt blijkbaar nog volop onderhandeld met kandidaten die eerder te zien waren inde reguleire Expeditie Robinson.

De strijd der titanen zal slechts 30 dagen duren in plaats van de normale 50 dagen.
(bron: http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=8258)

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #177 Gepost op: 20-01-2006, 19:50:46 »
Bedankt voor de informatie!!!

Ik ben echt benieuwd all stars!!

Kijk er erg naar uit!!

Madine

• Gast
« Reactie #178 Gepost op: 20-01-2006, 22:15:34 »
Nou, dan zou uizending vanaf april gewoon mogelijk kunnen zijn. Ik verheug me er erg op, het is in ieder geval prettig te weten dat we niet tot september hoeven te wachten op ER.

Offline Ricknotyzed

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 21-01-2006, 23:55:53 »
Eerst maar weer zien natuurlijk.
Zijonline is ook niet meer dan een bron, die het misschien ook via via gehoord hebben. Laten we eerst maar afwachten. Als de opnames starten, dan zal er wel wat meer duidelijkheid komen.