Auteur Topic: All-Stars Expeditie Robinson  (gelezen 89109 keer)

Offline LaSeR

• Forumlid
Re: All-Stars Expeditie Robinson
« Reactie #120 Gepost op: 2-12-2005, 12:00:52 »
Komt er nu een all star of niet?

Enerzijds kan je nu ook in NL inschrijven voor de expeditie.
Anderzijds schrijft Ernestine op haar website :

Citaat
All Stars...!!!!
Geplaatst op 18 11 05 om 13:00 door Ernestine

Heel spannend, allemaal..!! We hebben wel groen licht gekregen, dat we vertrekken...!!

Alleen wanneer, weten we nog niet!! De kribbels beginnen nu wel te komen.. de spanning is anders dan de 1e keer. Toen was alles helemaal nieuw en wist je niet wat je allemaal te wachten stond tijdens zo'n selectie. Nu is het iets anders maar niet minder spannend.. Je kent de groep misschien wel een beetje maar je weet totaal niet wat de Expeditie in petto voor ons heeft !!! Is er weer een Mangrove-gebied..?? en Rots-formatie..?? een winnaars-eiland..??? Voor zover ik de groep kan peilen, hebben we er allemaal erg veel zin in !!!

Let the games begin... and may the best win... !!!!!!!

http://ernestine.thatsit.nl/pivot/entry.php?id=9#body

???  ???  ???
Er is leven na de televisie

Madine

• Gast
« Reactie #121 Gepost op: 5-12-2005, 23:52:18 »
Vreemde zaak..  :-\\

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #122 Gepost op: 5-12-2005, 23:56:10 »
Misschien komen er volgend jaar wel twee Robinsons  ;D Dubbelle pret!  8)

Offline vanja-vanja

• Forumlid
  • Rukavina, Vanja
« Reactie #123 Gepost op: 6-12-2005, 14:40:40 »
Het lijkt het inderdaad het tofst als er en een normale en een all-star expeditie zou komen. Hoeven niet zo lang te wachten telkens!

Maar als het er maar 1 wordt, heb ik toch liever de originele. Ik denk dat een all-star expeditie heel anders is, ze kennen elkaar misschien wel te goed van tv of in het echt. En ook denk ik dat het zou kunnen dat er zich nog sneller groepen vormen, die de sterkste eruit willen stemmen. Maar aan de ene kant zijn ze allemaal sterk, en weten ze wat ze te wachten staat.

Ik vind het gegeven dat ze kandidaten geen idee hebben van wat ze te wachten staat erg leuk. Ze worden overdonderd door de omgeving, leefwijze en andere omstandigheden.

Maarja allebei zou het allerleukst zijn!!! (ben ook weer erg benieuwd hoe zo'n allstar nou zou gaan, weet iemand daar iets van? bijvoorbeeld van andere landen, hebben die al all-star expedities gehad?)
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 6-12-2005, 14:49:25 »
Het lijkt het inderdaad het tofst als er en een normale en een all-star expeditie zou komen. Hoeven niet zo lang te wachten telkens!

Ik hoop echt beiden te mogen krijgen.. Het is toch 2x iets helemaal anders.

Maar als het er maar 1 wordt, heb ik toch liever de originele. Ik denk dat een all-star expeditie heel anders is, ze kennen elkaar misschien wel te goed van tv of in het echt. En ook denk ik dat het zou kunnen dat er zich nog sneller groepen vormen, die de sterkste eruit willen stemmen. Maar aan de ene kant zijn ze allemaal sterk, en weten ze wat ze te wachten staat.

Dat is nou hetgene waar ik zo benieuwd naar ben.. Gaan de vrienden mekaar door dik en dun verdedigen. Of gaan ze op mekaar reageren naargelang de situaties die zich voordoen op de eiland(en). Gaan ze weer iemand leider/Leidster maken of niet... Hoe gaat Ryan op Gio reageren, laaien de gemoederen terug op of niet ? En als Richard ook mee zou doen.. Gaat hij overeenkomen met Frank of juist niet ?

Ik vind het gegeven dat ze kandidaten geen idee hebben van wat ze te wachten staat erg leuk. Ze worden overdonderd door de omgeving, leefwijze en andere omstandigheden.

Ja maar na 6 edities robinson denk ik toch dat ze goed weten waar ze voorstaan. Hoewel het voor sommigen nog altijd zwaarder is dan verwacht, denken we aan Johnny bv..

Maarja allebei zou het allerleukst zijn!!! (ben ook weer erg benieuwd hoe zo'n allstar nou zou gaan, weet iemand daar iets van? bijvoorbeeld van andere landen, hebben die al all-star expedities gehad?)

Ik hoop ook echt de 2 edities te krijgen, want zoals het forum wel zal weten ben ik Robinson verslaafd (en Oberon, dat begint ook stilletjes aan feller te worden!)

Offline vanja-vanja

• Forumlid
  • Rukavina, Vanja
« Reactie #125 Gepost op: 6-12-2005, 16:31:17 »
Citaat
Ja maar na 6 edities robinson denk ik toch dat ze goed weten waar ze voorstaan. Hoewel het voor sommigen nog altijd zwaarder is dan verwacht, denken we aan Johnny bv..

Ik heb totnutoe maar 3 robinsons gekeken, die van richard, toen ik nog best klein was:P
en die van vorig jaar en dit jaar, maar ik ben helemaal verkocht!!! Van mij mogen er nog aardig wat originele komen, die ik kan kijken :D

Citaat
Dat is nou hetgene waar ik zo benieuwd naar ben.. Gaan de vrienden mekaar door dik en dun verdedigen. Of gaan ze op mekaar reageren naargelang de situaties die zich voordoen op de eiland(en). Gaan ze weer iemand leider/Leidster maken of niet... Hoe gaat Ryan op Gio reageren, laaien de gemoederen terug op of niet ? En als Richard ook mee zou doen.. Gaat hij overeenkomen met Frank of juist niet ?

Jaaa dat lijkt me inderdaad wel tof ;) we zullen zien!!

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 6-12-2005, 21:07:14 »
Citaat
Hallo lieve mensen,
Ook wij (de All Stars) hadden eigenlijk verwacht dat er ook een soort van aankondiging zou komen, in de eindshow. Maar helaas… Het is angstvallig stil, op dit moment. Misschien heeft het te maken met de rechtzaak, die volgend jaar nog gaat plaats vinden..??? Ik weet het niet.. maar misschien komt er helemaal geen All Stars..
Of misschien moeten we een beetje meer geduld hebben en gewoon afwachten….
Het laatste wat ik heb gehoord is dat wij wél groen licht hebben gehad en verder eigenlijk niets !! En zover ik het weet , wordt het bij Talpa uitgezonden omdat dáár nu eenmaal de rechten liggen van de Expeditie en (denk ik) ook automatisch van de All Stars…
Ik zal julie hier regelmatig op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen én wat ik kwijt mag/kan, natuurlijk!
En zo ver ik heb begrepen waren ze sowieso al van plan om én een “normale” Expeditie en een All STars uit te gaan zenden.. dus dit zegt nog niets !!!

Lieve groetjes

Ernestine
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 9-12-2005, 20:03:09 »
Volgens Fleur komen er ook waarschijnlijk 2 expedities
at your service

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 10-12-2005, 10:34:03 »
Volgens Fleur komen er ook waarschijnlijk 2 expedities
mooi zooi ;D

Ik heb er wel zin in dat er 2 expedities komen.

Madine

• Gast
« Reactie #129 Gepost op: 10-12-2005, 19:27:49 »
Perfect  ::tandpastasmiley:: Het beste van twee werelden.

Offline Ricknotyzed

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 19-12-2005, 23:45:30 »
In april komt de all star editie op Talpa!
Dit is het bericht van Talpa:

ER komt met een All stars versie.

Vanaf april komt ER ALL STARS op de buis. Talpa gaat weer samenwerken met het Belgische kanaal 2.

In de all stars serie komen de meest legendarische personen uit de voorbije vijf seizoenen weer een keer bij elkaar. Dit om nog een keer de strijd aan te binden met elkaar.

Vanaf april komt ER: All Stars op Talpa.

In september komt er weer een gewone serie van ER.

ER 2006 is ook te zien op Talpa
« Laatst bewerkt op: 19-12-2005, 23:48:01 door Ricknotyzed »

Offline wesley87

• Forumlid
  • Robinson 2006
« Reactie #131 Gepost op: 19-12-2005, 23:51:35 »
Te vet twee robinsons volgend jaar  ::tandpastasmiley:: ::ok:: ::ok::
II 1mPit3ou5 II

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 20-12-2005, 00:24:49 »
Joepie !!!!

Offline vanja-vanja

• Forumlid
  • Rukavina, Vanja
« Reactie #133 Gepost op: 20-12-2005, 18:02:33 »
SUPERVET!!!  ;D ;D ;D

Offline Folha

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 20-12-2005, 20:23:30 »
YES!!!

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 20-12-2005, 21:16:06 »
Jeeej!!  ::bravo::
🜃

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #136 Gepost op: 21-12-2005, 10:45:47 »
Wauw! April al? Dan moeten ze inmiddels al bijna aan het opnemen zijn!  ::ok:: Dan zijn EP en de kandidaten van de laatste expeditie zowat direct na de finale in het vliegtuig gestapt!  :o
Dan kunnen we weer gaan speculeren wie er in de all-stars expeditie komen!  :P
Als het aan mij zou liggen zouden ze alle kandidaten van alle expedities (tenminste, degenen die mee willen doen) weer mee moeten laten doen: 5 verschillende eilanden die tegen elkaar strijden! Van het eiland dat dan de eerste strijd verliest moet bijvoorbeeld de helft van de mensen naar huis, het op één-na-slechtste eiland een kwart, enz. Wanneer er in het totaal 'nog maar' 20 mensen over zijn, zou de expeditie weer op de 'normale'manier vervolgd kunnen worden.
Dat zou echt een enorme afvalrace zijn, maar helaas niet echt reëel vrees ik...  ;)
Het zou wel leuk zijn dat iedereen dan weer een kans zou krijgen, want nu zullen we altijd bepaalde personen missen. Bovendien zou de serie dan extra lang worden!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Snowsoul

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 21-12-2005, 12:42:57 »
Wauw! April al? Dan moeten ze inmiddels al bijna aan het opnemen zijn!  ::ok:: Dan zijn EP en de kandidaten van de laatste expeditie zowat direct na de finale in het vliegtuig gestapt!  :o
Dan kunnen we weer gaan speculeren wie er in de all-stars expeditie komen!  :P
Als het aan mij zou liggen zouden ze alle kandidaten van alle expedities (tenminste, degenen die mee willen doen) weer mee moeten laten doen: 5 verschillende eilanden die tegen elkaar strijden! Van het eiland dat dan de eerste strijd verliest moet bijvoorbeeld de helft van de mensen naar huis, het op één-na-slechtste eiland een kwart, enz. Wanneer er in het totaal 'nog maar' 20 mensen over zijn, zou de expeditie weer op de 'normale'manier vervolgd kunnen worden.
Dat zou echt een enorme afvalrace zijn, maar helaas niet echt reëel vrees ik...  ;)
Het zou wel leuk zijn dat iedereen dan weer een kans zou krijgen, want nu zullen we altijd bepaalde personen missen. Bovendien zou de serie dan extra lang worden!  ::ok::

Dit is inderdaad niet reeel, ze moeten zich aan het format houden van Expeditie Robinson, en dat is, eerste deel 2 eilanden tegen elkaar waar telkens er wat afvallen en tweede deel 1 eiland en een individuele strijd. Binnen dit format is wel ruimte voor verandering maarja je wete nooit wat ze ervan maken dua fwachten maar

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #138 Gepost op: 21-12-2005, 16:44:43 »
Als er vertrokken wordt voor de all-stars is dat rond half Februari, wat ik vernomen heb van een insider  ::jaja::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 21-12-2005, 17:26:41 »
Ja dat kan goed zijn : eind februari vertrekken en midden april terug en dan uitzending..
Maar ik dacht ook gehoord te hebben dat de Allstar expeditie een veel kortere zou zijn...