Auteur Topic: All-Stars Expeditie Robinson  (gelezen 89055 keer)

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie kijkt er ook zo uit naar de All-Stars expeditie?
« Reactie #80 Gepost op: 26-09-2005, 23:49:03 »
::ohno:: De kandidaten die dit jaar ER-Allstars zouden doen bij NET5 mochten niet voor Talpa aan het werk dit jaar. Ze moeten daarom tot volgend jaar wachten, op de ALL-stars. Deze beloofde expeditie vind plaats op TALPA omdat ze de recht van ER bezitten. NET5 deed moeilijk dit jaar, omdat de all-star kandidaten een contract hadden met NET5 en dus niet voor Talpa mochten werken..

Snappen jullie het nog  ::rofl:: ???

Nou...euh... een beetje  ;)
Het wordt wel complex hoor  :D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline lie

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 27-09-2005, 18:18:24 »
ik kijk alleszins uit naar een all-stars expeditie hoor!!! ::jaja::

hoop dat bjorn meedoet! (voor de spanning he  ;))
en heel graag ook ilona!!!  ::hug::

Offline K..............

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 22-10-2005, 15:58:04 »
Komt die eigenlijk ook in België want op de site van kanaal 2 kan je je inschrijven voor de expeditie van volgend jaar?

Graag een beetje verduidelijking!

Vele groetjes
Kitty
-xxx-
 ::bravo:: ::joehoe::

Offline Henk666

• Forumlid
All-Stars Expeditie Robinson
« Reactie #83 Gepost op: 1-11-2005, 12:30:59 »
Wat is er gebeurd met het idee van die zogenaamde ‘All-Stars Expeditie Robinson’ ?
Als ik het mij namelijk goed herinner kon men tijdens ER 2004 telkens bij een aflevering op een favoriet stemmen uit vorige edities. En met die meest favoriete kandidaten zou dan een Expeditie gehouden worden met de beste kandidaten uit het verleden. Wat is er van dat idee geworden. Lijkt me heel leuk namelijk. En de kandidaten waren dus ook al bepaald. Maar nu het programma bij Talpa zit is het gewoon weer een ‘normale’ ER.

Ps. Lijkt me leuk als dit idee alsnog doorgaat, en dat we dan nog een extra kandidaat uit deze ER kunnen kiezen. Dan hoop ik dat iedereen op Douwe stemt.

Madine

• Gast
Re: All-Stars Expeditie Robinson
« Reactie #84 Gepost op: 1-11-2005, 13:07:27 »
All Stars is destijds niet doorgegaan vanwege contractuele verplichtingen van oud-deelnemers... daarom in 2005 een reguliere expeditie. Wat ik me eigenlijk wel heel erg afvraag is wat er nu in 2006 gaat gebeuren. Op deze en andere fora spreekt iedereen van een All Stars volgend jaar, maar ik begrijp niet waarom Kanaal Twee dan een aanmeldingsformulier voor de volgende expeditie online heeft staan.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #85 Gepost op: 1-11-2005, 13:28:29 »
Ik zal zo als eerder gedaan, ook hier de uitleg geven  ::jaja::

De All-stars expeditie was een idee van NET5... Alleen NET5 zou dit ook uitzenden was de bedoeling. In belgie zouden ze een gewone expeditie houden. Maar toen kwam John de Mol. Die besloot de rechten van Expeditie Robinson te kopen. Maar omdat de All-stars kandidaten ene contract hadden met NET5 mochten ze niet met Talpa in zee dit jaar. Daarom is er dit jaar gekozen voor een "Gewone" expeditie!

Volgend jaar zijn de All-star kandidaten echter van het contract bij NET5 af en kunnen ze een contract sluiten met Talpa. Volgend jaar zal er dus alleen op Talpa een All-stars expeditie te zien zijn. in Belgie willen ze zo`n expeditie niet en doen ze een gewone expeditie.

Kort weg: volgend jaar All-stars bij Talpa en een gewone bij Kanaal twee..

Snappen jullie hem??  :D

Madine

• Gast
« Reactie #86 Gepost op: 1-11-2005, 17:17:02 »
Okay, dat beantwoord een vraag, maar roept er bij mij meteen nieuwe op.
Talpa doet dus All Stars, Kanaal Twee een reguliere Robinson. Ik neem aan dat Talpa gewoon Belgische All Stars op het eiland gaat zetten, maar zal Kanaal Twee ook voor Nederlanders kiezen? Bij de aanmelding op hun site kan je kiezen tussen Nederland en Belgie dus waarschijnlijk wel. Maar wat gaat dit betekenen voor de presentatie? Ik neem aan dat Ernst-Paul, die een contract bij Talpa heeft, de All Stars voor zijn rekening gaat nemen. Laat hij de Belgische expeditie dan aan iemand anders over?

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #87 Gepost op: 1-11-2005, 17:54:10 »
Okay, dat beantwoord een vraag, maar roept er bij mij meteen nieuwe op.
Talpa doet dus All Stars, Kanaal Twee een reguliere Robinson. Ik neem aan dat Talpa gewoon Belgische All Stars op het eiland gaat zetten, maar zal Kanaal Twee ook voor Nederlanders kiezen? Bij de aanmelding op hun site kan je kiezen tussen Nederland en Belgie dus waarschijnlijk wel. Maar wat gaat dit betekenen voor de presentatie? Ik neem aan dat Ernst-Paul, die een contract bij Talpa heeft, de All Stars voor zijn rekening gaat nemen. Laat hij de Belgische expeditie dan aan iemand anders over?

De belgische Expeditie zal dan gedaan worden door Lotte. EP zal All-stars voor zijn rekening nemen! Ik weet dat de All-stars gemixt is Belgen en Nederlanders... Of dat in Belgie ook zo is.. dat weet ik niet.. Over de presentatie ben ik niet 100% zeker maar het lijkt mij zo het beste..

Madine

• Gast
« Reactie #88 Gepost op: 1-11-2005, 18:14:36 »
Hopelijk kiest Kanaal Twee voor een gemengde expeditie, niet alleen omdat dat veel leuker is, maar ook omdat we dan tenminste nog een minuscuul kansje hebben op deelname. Laat Kanaal Twee dan wel de afleveringen online plaatsen zoals Talpa nu ook doet, dan kunnen we het tenminste volgen. We wachten maar af hé?

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 1-11-2005, 18:22:16 »
Of de Belgen en de Nederlanders kiezen een buddy om de videobanden te switchen. Ik neem bv voor Madine de reguliere ER op en Madine voor mij de Allstars .....

Madine

• Gast
« Reactie #90 Gepost op: 1-11-2005, 18:24:30 »
Dat kan ook natuurlijk  ;) Of ik zoek een leuke Belgische dame bij mij op school (die lopen er toch wel rond) en vraag of ik lekker één keer in de week bij haar thuis mag komen kijken, dan sla ik twee vliegen in één klap  :o

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 1-11-2005, 18:25:33 »
Ja maar ik zoek al een buddy om de allstars op te nemen... ::bravo::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #92 Gepost op: 1-11-2005, 18:41:59 »
Ja maar ik zoek al een buddy om de allstars op te nemen... ::bravo::
::zwaai::

Offline lukie

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 2-11-2005, 16:35:28 »
Ik vind dat Net5 en Talpa gewoon samen iets moeten regelen, aangezien er zoveel trouwe fans zijn van expeditie en zo veel mensen die er helemaal gek/verliefd op zijn moeten ze gewoon op talpa of net5 (desnoods allebei?!) een all-star editie maken van alle 6 seizoenen!
als je nu echt schijtziek van iemand bent dan kun je hem er in een keer uitbonjouren

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #94 Gepost op: 2-11-2005, 17:12:50 »
Ik vind dat Net5 en Talpa gewoon samen iets moeten regelen, aangezien er zoveel trouwe fans zijn van expeditie en zo veel mensen die er helemaal gek/verliefd op zijn moeten ze gewoon op talpa of net5 (desnoods allebei?!) een all-star editie maken van alle 6 seizoenen!
NET5 heeft de rechten niet... Talpa en NET5 zijn water en vuur.. dat werkt dus gewoon niet! Er komt ook een All-stars van alle vijf seizoenen... vanaf 2000 t/m 2004 ... Dus ik snap je niet helemaal?

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 2-11-2005, 17:18:14 »
Volgend jaar zijn de All-star kandidaten echter van het contract bij NET5 af en kunnen ze een contract sluiten met Talpa. Volgend jaar zal er dus alleen op Talpa een All-stars expeditie te zien zijn. in Belgie willen ze zo`n expeditie niet en doen ze een gewone expeditie.

Hopelijk wordt die normale expeditie ook nog uitgezonden. Lijkt me een stuk leuker dan dat zogenaamde ""All-Stars"".  :-X
Nog even niks.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #96 Gepost op: 2-11-2005, 17:43:19 »
Hopelijk wordt die normale expeditie ook nog uitgezonden. Lijkt me een stuk leuker dan dat zogenaamde ""All-Stars"".  :-X
Die zal alleen in Belgie zijn, als ze die dit jaar wel in Belgie maken...  ::jaja::

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 2-11-2005, 17:59:01 »
Die zal alleen in Belgie zijn, als ze die dit jaar wel in Belgie maken...  ::jaja::

[hopefull thinking]Misschien heeft Talpa tegen die tijd een nachtprogrammering waar ze nog programma's voor nodig hebben?[/hopefull thinking]
Nog even niks.

Madine

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: 2-11-2005, 21:45:05 »
NET5 heeft de rechten niet... Talpa en NET5 zijn water en vuur.. dat werkt dus gewoon niet! Er komt ook een All-stars van alle vijf seizoenen... vanaf 2000 t/m 2004 ... Dus ik snap je niet helemaal?
NET5 is onderdeel van de SBS-groep, en had John de Mol daar geen interesse in? Wie weet wat er allemaal kan gebeuren in een jaar tijd. Misschien heeft de Mol NET5 tegen die tijd wel in handen, en anders heeft hij heus nog wel ruimte op zijn tweede zender die op de planning staat. Ik zou het in ieder geval OER- en OERdom vinden om niets te doen met een expeditie van Kanaal Twee... zeker niet als die ook Nederlanders gaan selecteren... het is dan toch een doodgewone Robinson? 100% zeker dat de mensen daarnaar zullen kijken.

Offline plotiemoos

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 3-11-2005, 23:10:29 »
Een All Starslijkt mij geweldig.
Zekers als er ook nog expeditieleden meedoen van dit jaar.

Dat een Carl meedoet en bij Claar in het kamp zit...... en dan natuurlijk ook nog Mick erbij, hahaha. Ik zie eht al helemaal gebeuren.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.