Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
van het jaar van Bjorn, Ryan, Geert e.d. heb ik geen site meer kunnen vinden waar foto's op te zien zijn. Maar succes in elk geval.
Wat dacht je van RealityNet zelf? http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=er5-archiefER4
Peter, bleah... ik heb altijd zo'n vieze smaak bij die gasten die er zelf uit stappen.Vorig jaar was het helemaal erg. Toen was het helemaal zo van, als het me niet bevalt kan ik en zal ik er lekker uitstappen. Dat soort gasten mogen van mij wegblijven. Dat soort nepperds verdienen geen kans op Robinson.Begrijp me niet verkeerd, alleen die gasten die er bewust voor kiezen. Mensen met een lichamelijk probleem vind ik een heel ander verhaal (Fatima, Jennifer, Keo etc.)
17 kandidaten! Waarom nou zo'n raar getal? Dan doet Ernestine dus toch niet mee.
Ik vind het trouwens toch wel typisch dat Peter en Ernestine, waarvan we eerst dachten dat het zekerheidjes waren, er toch niet bij blijken te zijn. Misschien dat ze alsnog gepasseerd zijn omdat ze vrijwillig uit de expeditie zijn gestapt, of zijn ze afzonderlijk naar een eiland vertrokken, voor een verblijf in een grot of mangrove? Dat ze, aangezien ze zelf eruit gestapt zijn, nu eerst extra zware beproevingen moeten zien te doorstaan?
De Fighters, tegen de Quitters, als het ware.
- het wordt een BE-NL game
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
656 gasten en 1 vaste bezoeker