En als we nu op alle fora waar we opzitten reclame maken voor de Nederlandse Mol?
Goed plan, maar krijgen we hiermee voor elkaar dat de mol net zoveel aandacht krijgt als Idols?
En trouwens, zo'n molfanatendag bewijst toch al dat het succes heeft? Welk ander programma heeft een hoop fans zo al bijelkaar gebracht?
Het heeft wel succes, maar het gaat om kijkers. Nog steeds een heel groot deel van de Nederlanders (in België is het volgens mij wel bij een groot deel van de kijkers aangeslagen)
kent het programma nog niet eens(!)
Desnoods een celebrity versie van De Mol. Oh of ze selecteren 10 mensen van het forum ofzo. Of echt een internationale mol. Iemand van België, iemand van Nederland, iemand van Engeland, Frankrijk, Duitsland,... Oh ja eerst een Europese Mol en dan pas een internationale waarbij er dan ook van Australië, USA, Canada enzo meedoen. Of droom ik te hardop?
Haha, ik vind het een strak plan. Een soort van 'Spel zonder grenzen', alleen dan wèl spannend. Come to think of it...helemaal zo gek nog niet
Met alle (bij voorkeur) publieke omroepen van Europa heb je een flink budget, waarmee je bij wijze van spreken 'Wie is de Mol' nog op Mars zou kunnen organiseren (of ben ik nu weer aan het dromen?
). Hmmm, es ff contact opnemen met Eurovision