Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 75929 keer)

Offline Mahtob

• Forumlid
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #540 Gepost op: 17-12-2002, 13:11:36 »
Wel...er waren twee los van elkaar staande publieksprijzen. Een in Belgie en een in Nederland. Bij de een kon de winnaar geld winnen en bij de ander een reis naar Maleisie. Tijdens de opnames zijn alle mogelijke varianten en uitslagen met de kandidaten opgenomen. Olivier heeft dus in Nederland en ook in Belgie de publieksprijs gewonnen. De telefoontjes van de belgen op maandagavond deden er dus wel degelijk toe.

molzot

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #541 Gepost op: 17-12-2002, 17:58:52 »
Naja, kvind ut nog steeds vreemd klinken allemaal. Moet je je dus bedenken dat die arme kristina ik weet niet hoeveel keer voor de camera vrolijk heeft moeten doen en uiteindelijk met niets naar huis is gegaan.. en nog steeds kon sbs/vt4 rommelen met die uitslag zoveel als ze wilden....

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #542 Gepost op: 17-12-2002, 19:50:06 »
M'n aanmeldingsformulier is inmiddels de deur uit.  ;D

molzot

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #543 Gepost op: 17-12-2002, 22:26:54 »
Ik denk er ook over om me aan te melden. Maar ben daar niet het goede figuur voor denk ik...
Ik jank waarschijnlijk de helft van de dag, omdat ik nogal vlug 'geraakt' ben
Ik lust geen vis.
Ik lust geen kokosnoot.
Ik ben niet sportief.
Ik ben een binnenmens.

Wat denk je, maak ik een kans?  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #544 Gepost op: 17-12-2002, 22:36:32 »
Wat denk je, maak ik een kans?  ;D

Misschien vindt men 't juist wel leuk om jou te zien ploeteren op dat eiland. 't zal iig heel interessante tv opleveren als je geen kokosnoot en vis lust, niet sportief bent en niet graag in de buitenlucht verblijft.  ;D

Je zal vast gaan winnen!  ;)

« Laatst bewerkt op: 17-12-2002, 22:42:39 door Han13 »

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #545 Gepost op: 18-12-2002, 09:03:06 »
Weet je wat je doet RA? Je stuurt deze motivatie gewoon op en je laat het van het lot afhangen of je uitgekozen wordt. (en zo ja, laat het me dan even weten, want dan maak ik zelfs nog een kansje...)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline dmdecalonne

• Forumlid
« Reactie #546 Gepost op: 19-12-2002, 18:14:50 »
Schatjes:

Greetings Dionysius

Non enim coitus matrimonium facit, sed maritalis affectio...(Digesten 24, 1, 32, 13 - Ulpianus)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #547 Gepost op: 19-12-2002, 18:17:08 »
DENNIS YOU'RE BACK !!!  :o

« Laatst bewerkt op: 19-12-2002, 18:18:18 door Kenner »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #548 Gepost op: 19-12-2002, 21:53:17 »
wat is in hemelsnaam het secret project?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #549 Gepost op: 19-12-2002, 21:58:49 »
wat is in hemelsnaam het secret project?

Waarschijnlijk weten wij dat niet, omdat 't 'n secret project is.  ;D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #550 Gepost op: 20-12-2002, 17:19:49 »
Ooooooo  ::)  ???

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #551 Gepost op: 20-12-2002, 18:44:37 »
spannend  :P

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #552 Gepost op: 22-12-2002, 21:15:48 »
D'r komen toch wat nieuwe feiten naar voren bij deze allerlaatste aflevering van ER. Er waren blijkbaar stemafspraken bij Noord, althans volgens Keo, en Olivier is degene geweest die 't allemaal bedacht heeft. Dat had ik dus echt niet van 'm verwacht!  :o

't komt er dus op neer dat Derek gewonnen heeft, omdat Keo aan de afvallers alles heeft verteld op 't 'luxe eiland' zoals Ernst Paul dat zo mooi zegt.  :)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #553 Gepost op: 22-12-2002, 21:32:58 »
idd, zo wordt het een stuk duidelijker waarom tóch derek won...

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #554 Gepost op: 22-12-2002, 21:34:35 »
dat blijkt dan ook weer mooi dat het dus niet eerlijk is om de afvallers bijeen te stoppen, is het nu nog wel of niet je eigen mening dat je op derek of olivier stemt? maarja dat zal altijd wel zo blijven. vind het toch ook wel niet eerlijk van keo dat hij dit zo gedaan heeft, dat je het er niet mee eens bent voila, maar dan moet je dat zeggen terwijl het word afgesproken en niet naderhand op een eiland.
wat voor mij wel een aha moment opleverde was het moment dat derek antwoord gaf op de vraag van kwek, ik vond al dat loes en kris zo vreemd keken tijdens zijn antwoord, maarja hun wisten natuurlijk al dat keo heeft lopen kleppen en dat wist derek niet, dus wat hij ook zeg tis toch niet goed, denk dat niemand zou zeggen op zon moment van ja hoor we hadde alle planne al klaar, eerst die dan die. ik bedoel dat doe je toch wel in een mooier jasje dan.
maargoed gebeurd is gebeurd en ik ben nog steeds blij dat derek heeft gewonne.
vind het wel een beetje sneu voor olivier dat hij zo op de valreep nog ff door het slijk word gehaald.
nou mensen tot volgend jaar bij de volgende ER!
kim

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #555 Gepost op: 22-12-2002, 21:40:02 »
Mja ben ik het niet echt mee eens. Als het écht zo was dat die stemafspraken er waren door Olivier, dan moet hij daar ook de gevolgen van dragen, in dit geval dus de het praten van Keo.. Ik kan ineens een stuk beter snappen wat Keo ineens bezielde, alhoewel het wel een beetje hypocriet is, want ik verwacht dat hij als hij op het eiland gebleven was hier vast gewoon aan mee had gewerkt en zijn mond niet had opengetrokken tegen de rest...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #556 Gepost op: 24-12-2002, 15:35:16 »
Het kan toch nog steeds zijn dat het verhaal van Derek wel waar was? Dat ze inderdaad een hele volgorde hadden van wie er uit zou gestemd worden van het andere kamp vanwege Walter en Raymond die eruit waren, maar dat ze het uiteindelijk hebben laten varen toen bleek waarom ze weggestemd waren. Maar dat Keo daar niet over ingelicht was, omdat hij in de eerste aflevering van de samensmelting ziek het eiland heeft moeten verlaten. Pas daarna kwam de eilandraad en toen heeft Olivier en co alsnog gezegd ermee te stoppen. Iedereen zal nog wel met dat plan in gedachten gezeten hebben en dus hebben ze er onbewust of wel heel bewust aan meegewerkt. Dat Nol ze Nol er allemaal uitstemden is geen wonder. Toen bleek ook nog eens dat Mark veel tegenstemmen van zijn eigen kampgenoten kreeg en hebben ze die ook maar gevolgd.

Anyway ik bedoel maar dat Derek zijn verhaal toch nog kan kloppen en dat Keo door zijn vroegtijdig vertrek er niet van op de hoogte was dat ze de plannen hebben late nvaren. En dat Olivier idd het brein achter de samenzwering was, maar je zou voor minder als je hoort dat die goede sterke vrienden in dat vrouwenkamp er een voor een uitgezwierd worden. Ik zou ook denken dat het één groot vrouwencomplot was.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #557 Gepost op: 24-12-2002, 16:14:46 »
Kán wel, maar feit blijft dat er dan nog steeds een complot gemaakt was, of je het nu laat varen of niet, de intentie ervoor was er...

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #558 Gepost op: 27-12-2002, 02:50:23 »
leuke serie, leuke winnaar......er moet wel meer met die opdrachten te doen zijn!

wat vinden jullie van onze vlaamse meiden? kristina & roos, lekkerrrrrrrrrrrrrr  :P ;D ja, jullie hebben natuurlijk (s)nolleke  ;)

ciao!
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #559 Gepost op: 27-12-2002, 17:36:12 »
Tegen (s)Nolleke kan niemand op natuurlijk!  ;D

Stonden er op de Net5 of whatever het ook weer in NL op tv komt ook een paar feitjes?
Geplukt van http://www.expeditierobinson.vt4.be/:
Wist je dat…
1. Kristina op het eiland maar 1 kg afviel
2. Loes verslaafd is aan chocolade sinds ze terug is
3. Luc op z'n werk van de winkel naar het atelier verbannen is wegens opstoppingen van alle mensen die hem herkennen
4. De mascotte Snoopy van Derek maar liefst 28 jaar oud is
5. De vriend van Jakobien haar ten huwelijk vroeg vlak nadat ze terug was
6. Lydia naast de cd ook op de Nederlandse Robinson-affiche van 2002 prijkte
7. Richard de editie van vorig jaar véél zwaarder vond
8. Jakobien eraan gedacht heeft een Robinson-kookboek uit te brengen
9. Mark 14 kg en Luc maar liefst 17 kg verloor
10. Deborah spijt kreeg omdat ze op Mark gestemd had. Toen ze hem in het hotel beter leerde kennen bleek het goed te klikken tussen hen.
11. Nollekes zoon onder de naam 'Nollie's Son' op het forum een onderwerp 'Iedereen die wat tegen Nollie heeft, bring it on ! ! !' opende.
12. Keo een maagzweer en een bacteriële infectie opliep en 12 kg verloor
13. Het mooiste moment voor Olivier het moment was dat Jakobien haar vriend en dochtertje op bezoek kreeg én later bleek dat zijn eigen moeder ook daar was.
14. Lydia en Deborah een gele kaart kregen van de productie omdat ze een sinaasappel probeerden te stelen
15. Veel mensen overtuigd zijn dat Lydia & Deborah een lesbisch koppeltje zijn.

Ik wist er al wel 8 dingen van door die "live" uitzending ( ::) ) maar de rest waren ook wel leuke weetjes. Van die sinaasappel bijvoorbeeld! Tsssk