Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 75911 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #500 Gepost op: 16-12-2002, 10:08:10 »
ik vind het heel logisch dat ze emotioneel werden. hun zelf terugzien, op het eiland met een mooi stukje muziek.  :'( :'( :'( :'(  ik moest bijna huilen.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #501 Gepost op: 16-12-2002, 10:51:23 »

toch nog even een leuke foto ter herinnering.  :'(

Offline me

• Forumlid
« Reactie #502 Gepost op: 16-12-2002, 11:01:10 »
En een mooi plaatje is het.. Allemaal nog onwennig naar elkaar kijken, hihi  ::) :D
En dan te bedenken dat de meeste zulke goeie vrienden zijn geworden...
Nu maar weer afwachten tot volgend jaar :'(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #503 Gepost op: 16-12-2002, 11:43:20 »
ga jij je opgeven me?

Offline JOX

• Forumlid
  • whatever
« Reactie #504 Gepost op: 16-12-2002, 11:45:35 »
ik voel me we trouwens vreselijk in de maling genomen. wat was dat nou? we nemen de urn mee naar amsterdam, die studioopname was toch in belgie????  ???
en het bekendmaken die publieksprijs tijdens de studio pname, dat was afgelopen week dus. hebben al die mensen deze week voor an met de korte achternaam zitten bellen?  >:(
als dat werkelijk zo is, ga ik een klacht indienen!

Nou dan wil ik bij deze oproepen om dat massaal te gaan doen

Ik heb gisteren ook een smsje gestuurd, maar dacht waar doe ik het eigenlijk voor, het was duidelijk geen live uitzending, en mijn stem telt dus vast niet mee.. >:(

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #505 Gepost op: 16-12-2002, 11:45:41 »
:o :o :o
voor mij was de grootste verassing dat nolleke en mark op derek stemden. daarom bedoelde ik ook, er zal echt wel wat gebeurd zijn inzake olivier.

Sorry hoor, ik vond het zo'n show van die Nolleke en Mark. Kijk mij eens "niet nadragend" zijn. Ze probeerden gewoon hun gezicht te redden.

molzot

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #506 Gepost op: 16-12-2002, 12:18:05 »
maar ze hadden natuurlijk al 6 maanden geleden op de eilandraad gestemd..........................

Offline me

• Forumlid
« Reactie #507 Gepost op: 16-12-2002, 12:25:06 »
Ja, en ondertussen is er al 'heel wat water naar de zee' gevloeid... Mark valt trouwens heel goed mee hoor. Bekijkt het nu allemaal met een vleugje humor.. Sommige stemmen waren voor iedereen een verassing...

Ik geef me niet op Cora, no way... Veel te warm, veel te wienig eten, en veel tev eel ongedierte.. Als er ooit een ER tussen de pinguins op de noordpool komt dan misschien wel ;)

en wat die smsjes gisteren tijdens de uitzending betreffen... Ze hadden zeker nut.. Stemming is echt pas tijdens de uitzending afgesloten...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #508 Gepost op: 16-12-2002, 12:31:28 »
jammer me  ;D ik had me er al op verheugd om jou volgend jaar te aanschouwen  ;) .

Offline me

• Forumlid
« Reactie #509 Gepost op: 16-12-2002, 12:34:34 »
Sorry hoor, ik vond het zo'n show van die Nolleke en Mark. Kijk mij eens "niet nadragend" zijn. Ze probeerden gewoon hun gezicht te redden.

Vond ik nu van niet... eigenlijk  :-/ Nolleke zeker niet.. Gewoon hoe zij het ziet en wat iemand anders er nu van vind kan haar echt gestolen worden...
De enige die echt door de mand is gevallen en die, in mijn ogen een "gladde jongen" was, is Keo... Wat er dan ook nog op dat eiland gebeurd zou zijn...

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #510 Gepost op: 16-12-2002, 12:36:11 »
maar ze hadden natuurlijk al 6 maanden geleden op de eilandraad gestemd..........................

Dat maakt natuurlijk geen enkel verschil, ze wisten dat het vroeg of laat uitgezonden zou worden.

molzot

Offline me

• Forumlid
« Reactie #511 Gepost op: 16-12-2002, 12:39:58 »
En ze begrijpen het ook van elkaar... In de voorbije 6 maanden hebben ze het bvb onderling niet over de stemmen gehad... En nu het allemaal gedaan is is er eigenlijk niemand die nog iets heeft op te merken (behalve Keo dan)
Echt geen achterblijvende gevoelens...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #512 Gepost op: 16-12-2002, 13:17:59 »
nou dat ben ik niet helemaal met je eens me. in de studio kwamen toch wel nog wat dingen naar boven. verbaal en non-verbaal. neem nou wat mark en ray zeiden over de vrouwen............... en neem nou de manier waarop kristina en loes keken iedere keer als nolleke aan het woord was.....

nee niet helemaal vergeven en vergeten dus.

Offline me

• Forumlid
« Reactie #513 Gepost op: 16-12-2002, 13:34:14 »
Er kwamen inderdaad dingen naar boven... Maar je zou ze echt eens met elkaar moeten bezig zien... Ik heb Loes en Nolleke bvb achteaf gezellig met elkaar zien kletsen... Ik zeg niet dat ze alle 16 dikke vrienden met elkaar zijn maar toch wel minder 'haatdragend' dan dat vele denken... Ray en Mark hebben inderdaad hun mening over de toestand van Uma toen ze eraan kwamen en Nolleke enz denken daar dan weer anders over maar dat staat hen niet in de weg... Je moet die koppen eens zien als ze samen zitten naar een afl. te kijken ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #514 Gepost op: 16-12-2002, 13:35:33 »
zo kwam het op tv iig niet over :)

Offline me

• Forumlid
« Reactie #515 Gepost op: 16-12-2002, 13:46:44 »
En daar zit het hem nu net ... helaas... Niets is wat het lijkt, zeker niet op tv...
 ::) ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #516 Gepost op: 16-12-2002, 13:48:33 »
maar ik ben toch echt bang dat dat ons enige uitgangspunt is. we kunnen toch moeilijk al die mensen in persona leren kennen. alhoewel sommige.............  ;)

Offline me

• Forumlid
« Reactie #517 Gepost op: 16-12-2002, 13:53:01 »
Inderdaad, en mij doet dat dan nadenken over alle andere programma's... Ik had al langer zoiets van "rekening houden met de tijd die ze daar doorbrengen en hetgene dat wij te zien krijgen..." Maar nu ben ik daar meer dan eens van bewust... en ja, bij sommige is het echt de moeite ;)
Hoewel ze allemaal verchrikkelijk klein zijn...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #518 Gepost op: 16-12-2002, 13:58:26 »
ik vond het ook zo grappig wat EP zei: dat ze zo objectief mogelijk gemonteerd hebben.  :D
nou volgens mij is dat niet helemaal waar. volgens mij hebben ze een aantal situaties sterk aangedikt:
* nolleke als " bitch"
* olivier als "goedzak"
om nog maar te zwijgen over het hele sterk geromantiseerde lydia-en-deborah-verhaal.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #519 Gepost op: 16-12-2002, 13:59:43 »
neenee, zodra commercieele belangen spelen, is de objectiviteit ver te zoeken.  ;)