van kwik en kwak kan je alles verwachten, en ze zijn goed beinvloedbaar denk ik.
hoe vonden jullie dan dat deb zei dat ze mark niet persoonlijk kende op dat eiland (hoe lang hebbe ze samen op een eiland gezeten? 2 weken ofzo?). maar nu in het hotel had ze hem dan wel leren kenne (hoe lang in dat hotel dan? 1 dag ofzo??). nah ja vond het wel vaag iig.
en tja keo.... t was natuurlijk niet netjes, maar hij was/is volgens mij echt boos op ollie, tenminste zo kwam hij op mij over, het moest er ff uit denk ik. moest wel vrezelijk lachen dat toen ollie antwoord had gegeven en eindigde met dus is hij dan een gladde verpleger? hoe boos keo toen keek, die ader op zn voorhoofd stond op knappe toen
. al met al vond ik het wel erg leuk, maar ikk vond ook dat nolleke wel erg veel aan bod kwam, zit niemand op te w88 toch? maar goed hasselbach genoot ervan geloof ik....toch nolleke?
ow trouwens ook wel gaaf dat raymond van het groenewoud kwam spelen.....2 meisjes, maar wat ik me nu afvraag, waarom moesten deb en lydia zo huilen tijden dat lied??? vond ik een beetje vreemd en vond het ook wel vaag dat niemand daar naar heeft gevraagd.
maargoed leuke uitzending en volgende week zit ik weer klaar.