Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 75903 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
e.r. revenge topic
« Reactie #480 Gepost op: 14-12-2002, 16:01:43 »
haha hij doet het :o

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:e.r. revenge topic
« Reactie #481 Gepost op: 14-12-2002, 16:11:13 »
Forumproblemen of niet, we hebben ons ER topic, op naar de finale zondagavond ( waar in tegenstelling tot verscheidene andere fora, deze wel open blijft en de winnaar en wat er gebeurd is ook duidelijk vermeld zal worden  ;D )

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #482 Gepost op: 14-12-2002, 16:12:44 »
 ;D :D jippie!

Offline pluto

• Forumlid
« Reactie #483 Gepost op: 14-12-2002, 22:06:47 »
Pppffffff eindelijk zit ik daarin nadat ik zo veel geprobeer heb..  ;D ;D ;D

Offline me

• Forumlid
Re:Het Expeditie Robinson topic
« Reactie #484 Gepost op: 16-12-2002, 08:52:44 »
En wat vonden jullie ervan???
Was het volgens de verwachtingen of zijn er hier en daar enkele van de bank gedonderd???

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #485 Gepost op: 16-12-2002, 08:56:01 »
nou niet echt van de abnk gedonderd, vind het toch wel leuk dat derek heeft gewonnen, maar had ik al verwacht, is jou schuld me! ;) omdat jij opriep op oli te stemmen voor publieksprijs!

Offline me

• Forumlid
« Reactie #486 Gepost op: 16-12-2002, 08:59:06 »
En wat heeft dat met Derek te maken??? vind Oli gewoon een onwijs gave kerel waar ik al heel veel me gelachen heb... En zelfs al had ie gewonnen moest ie die publieksprijs ook hebben gekregen...

Wat vond je trouwens van de aanval van Keo op Oli???
Van natrappen gesproken!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #487 Gepost op: 16-12-2002, 08:59:22 »
ik voel me we trouwens vreselijk in de maling genomen. wat was dat nou? we nemen de urn mee naar amsterdam, die studioopname was toch in belgie????  ???
en het bekendmaken die publieksprijs tijdens de studio pname, dat was afgelopen week dus. hebben al die mensen deze week voor an met de korte achternaam zitten bellen?  >:(
als dat werkelijk zo is, ga ik een klacht indienen!

Offline me

• Forumlid
« Reactie #488 Gepost op: 16-12-2002, 09:07:13 »
Opnamens waren inderdaad in Belgie.. maar zeiden ze dat dan niet??? Ik dacht toch zoiets gehoord te hebben vlak voor ze gaan landen, dat ze boven Brussel zitten. MMm, moet ik straks eens op letten. Wat die publieksprijs betreft, die hebben ze vorige week 3x opgenomen. Dus 1x met Oli als de winnaar, 1x met Derek en 1x met Kristina... Gisteren was het dan gewoon een kwestie van de juiste winnaar er achter te zetten...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #489 Gepost op: 16-12-2002, 09:15:36 »
tjongejonge wat een afgang. dus olie moest alsof zeggen, dat ie het nooit verwacht had.  :P :P :P :P  arme zielen. dus kristina moest ook een toneelstukje opvoeren......  :D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #490 Gepost op: 16-12-2002, 09:16:22 »
ze zeiden tot 3 x aan toe " in de studio in AMSTERDAM"

Offline me

• Forumlid
« Reactie #491 Gepost op: 16-12-2002, 09:20:26 »
Yep, Langs de ene kant is het spijtig dat Derek de publieksprijs niet heeft gewonnen. Toen hij moest doen alsof hij had gewonnen was het echt hilarisch ;D

Ik begin nu zelf ook even te denken... Denk dat ze inderdaad vorige week een hele tijs over Amsterdam spraken... Maar het was Brussel... En het was goed... en nu is het gedaan  :'(

Maar wat vond je nu van de aanval van Keo op Oi???

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #492 Gepost op: 16-12-2002, 09:26:10 »
kan ik weinig over zeggen.  ??? in principe heb ik keo altijd heel sympathiek en sociaal gevonden( zover je dat kunt bepalen op tv), dus hij zal daar misschien wel een rede voor hebben. waar rook is is vuur. ik had idd alleen de eer aan mezelf gehouden.

Offline me

• Forumlid
« Reactie #493 Gepost op: 16-12-2002, 09:35:52 »
Ik vond Keo ook altijd een ontzettend leuke kerel... Tot vorige week dan toch.. Mijn gedacht is dat zijn reactie eerder verder kwam uit jalousie. Hij liep er ook rond met zoiets van "als ik niet ziek was geworden had ik in de finale gezeten".. Wat misschien goed kon zijn maar helaas, kans verkeken... Oli verdiende het echt niet. Zeker omdat ze elkaar nog een paar keer waren tegengekomen en Keo nooit iets erover tegen Oli had gezegd... Dan was het in de uitzending eigenlijk ook niet nodig geweest... Ach ja...

Ik vond de stemming nogal vrij verbazend.. Bvb Lydia en Deborah die op Derek stemde... Had ik niet verwacht...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #494 Gepost op: 16-12-2002, 09:41:51 »
 :o :o :o
voor mij was de grootste verassing dat nolleke en mark op derek stemde. daarom bedoelde ik ook, er zal echt wel wat gebeurd zijn inzake olivier.

Offline me

• Forumlid
« Reactie #495 Gepost op: 16-12-2002, 09:48:49 »
Er zijn vele dingen die wij niet weten... Maar niet alleen bij Oli...
Ik denk dat zijn grootste 'fout' geweest is dat hij zich nergens mee gemoeid heeft. Ik geen enkele ruzie. Dat was ook hetgene dat Keo aangaf.. Maar om hem dan direct een gladde PR jongen te gaan noemen...

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #496 Gepost op: 16-12-2002, 09:49:16 »
van kwik en kwak kan je alles verwachten, en ze zijn goed beinvloedbaar denk ik.
hoe vonden jullie dan dat deb zei dat ze mark niet persoonlijk kende op dat eiland (hoe lang hebbe ze samen op een eiland gezeten? 2 weken ofzo?). maar nu in het hotel had ze hem dan wel leren kenne (hoe lang in dat hotel dan? 1 dag ofzo??). nah ja vond het wel vaag iig.
en tja keo.... t was natuurlijk niet netjes, maar hij was/is volgens mij echt boos op ollie, tenminste zo kwam hij op mij over, het moest er ff uit denk ik. moest wel vrezelijk lachen dat toen  ollie antwoord had gegeven en eindigde met dus is hij dan een gladde verpleger? hoe boos keo toen keek, die ader op zn voorhoofd stond op knappe toen :D. al met al vond ik het wel erg leuk, maar ikk vond ook dat nolleke wel erg veel aan bod kwam, zit niemand op te w88 toch? maar goed hasselbach genoot ervan geloof ik....toch nolleke? :)
ow trouwens ook wel gaaf dat raymond van het groenewoud kwam spelen.....2 meisjes, maar wat ik me nu afvraag, waarom moesten deb en lydia zo huilen tijden dat lied??? vond ik een beetje vreemd en vond het ook wel vaag dat niemand daar naar heeft gevraagd.
maargoed leuke uitzending en volgende week zit ik weer klaar.

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #497 Gepost op: 16-12-2002, 09:50:35 »
:o :o :o
voor mij was de grootste verassing dat nolleke en mark op derek stemde. daarom bedoelde ik ook, er zal echt wel wat gebeurd zijn inzake olivier.
Dat zullen we volgende week als het goed is te weten komen. Hebben ze toch nog een cliffhangertje

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #498 Gepost op: 16-12-2002, 09:54:53 »
ja dat bedoel ik, daar wil ik de reden wel eens voor weten. als er twee mensen waren op het eiland die in negatieve aanraking gekomen zijn met derek zijn het die twee wel.
derek heeft zelfs openlijk zitten juichen toen mark exit ging. nou dan moet er wel wat gebeurd zijn als hij derek toch boven olivier verkiest? of niet?  ???

Offline me

• Forumlid
« Reactie #499 Gepost op: 16-12-2002, 10:02:22 »
Derek juichte (bij exit Mark) omdat toen heel dat 'Mark wil complotten smeden' toestand nog in de lucht hing...
Van alle verhalen die ik ondertussen heb gehoord van verschillende mensen is er voor de rest niet echt iets 'opmerkelijks' gebeurd...
Waarom Deborah en Lydia huilde tijdens Raymond van het Groenenwoud... Nobody knows... Het zijn in ieder geval heel dikke vriendinnen die vrij snel ontroerd zijn... en dan in zo'n studio met familie en vrienden erbij... Je zou voor minder